logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Historia Łodzi na cyfrowych ekranach AMS

  PR 24.10.2023, przeczytano 519 razy
ilustracjastrzałka

AMS włącza się w obchody 600-lecia Łodzi, publikując autorskie treści redakcyjne o historii miasta na cyfrowych ekranach na ulicach miasta i w centrum handlowym Manufaktura.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/historia-lodzi-na-cyfrowych-ekranach-ams,401837,artykul.html

Na łódzkich przystankach i na terenie Manufaktury – największego centrum handlowego w Polsce, mieszkańcy i turyści mają okazję odkrywać fascynującą przeszłość Łodzi oraz poznać interesujące ciekawostki na temat miasta. Wszystko to dzięki stworzeniu i emisji dedykowanego kontentu z okazji obchodów 600-lecia Łodzi, który AMS wyświetla na swoich outdoorowych i indoorowych nośnikach.

– W zakresie naszej oferty digital oferujemy rozwiązania zgodnie z hasłem „działaj reklamowo & edukuj kontentowo”. Komunikaty na naszych nośnikach to nie tylko przydatne informacje, ciekawostki czy treści rozrywkowe, ale także, tak jak tym razem, zaangażowany lokalnie dedykowany kontent informacyjny – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing w AMS. – To znakomity przykład content marketingu w przestrzeni miasta i realizacja w praktyce idei smart city – dodaje.

Treści, przygotowane wspólnie przez AMS i miasto Łódź, to nie tylko fascynujące ciekawostki historyczne, ale również autentyczne stare fotografie miasta oraz sceny z filmów kręconych w Łodzi. Dzięki nim odwiedzający miasto oraz centrum handlowe Manufaktura mogą przenieść się w czasie i odkrywać zarówno lokalne dziedzictwo, jak i klimatyczne filmy, których akcja toczyła się w Łodzi.

– W tym roku Łódź obchodzi 600-lecie nadania jej praw miejskich. W urodzinowe wydarzenia tłumnie włączyli się łodzianie. Tym bardziej cieszy, że swoją nowoczesną cegiełkę do obchodów dokłada firma AMS, która będzie publikować na cyfrowych ekranach znajdujących się na łódzkich ulicach i w Manufakturze ciekawostki z historii Łodzi. A ta jest wyjątkowa, więc warto ją poznawać, zwłaszcza w tak nietypowy, ale przystępny sposób – mówi wiceprezydent Łodzi Adam Pustelnik.

Kampania prowadzona jest od 4 października na ekranach Digital Citylight na przystankach komunikacji miejskiej w Łodzi oraz na cyfrowych nośnikach Digital Indoor w galerii handlowej Manufaktura, która w październiku br. dołączyła do sieci wystandaryzowanych ekranów w galeriach handlowych oferowanych przez AMS. W

trakcie miesięcznej kampanii zostanie wyemitowanych 427 tys. plansz contentowych z informacjami o Łodzi.

Digital Indoor AMS to ważny reklamowy punkt styku marki z konsumentem – ostatni moment na ścieżce zakupowej przed dokonaniem transakcji – i jednocześnie ogniwo w całym ekosystemie reklamy Out-of-Home. Dzięki tym możliwościom reklama OOH prowadzi konsumenta prosto do zakupu przez wszystkie etapy komunikacji – od inspiracji w przestrzeni miejskiej, poprzez rozbudzenie pragnienia, opowiedzenia historii przez markę w szerszej perspektywie na przykład w formie spotów video już w galerii handlowej na Digital Indoor AMS, aż do konwersji sprzedażowej.

Aktualnie w ofercie firmy znajduje się 79 galerii handlowych, zlokalizowanych w 22 aglomeracjach i miastach zamieszkanych przez około 50% populacji Polski.

Digital Citylight to skuteczne narzędzie do kontaktu z marką. Nowoczesny, cyfrowy punkt styku z konsumentem zainstalowany w wiacie przystankowej umożliwia prezentowanie autorskiego kontentu Cityinfo, zawiera też stały pasek informacji miejskiej oraz reklamy. Każdy nośnik wyposażony jest w panel boczny z przyciskiem umożliwiającym wyświetlenie mapy okolicy oraz z ładowarkami USB, dzięki którym łatwo i bezpłatnie doładujemy na przystanku telefon. Cały system Digital Citylight obecny jest w 12 miastach Polski: Bytomiu, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Szczecinie, Warszawie i we Wrocławiu.

AMS oferuje dotarcie do mobilnych odbiorców za pośrednictwem wszystkich kanałów Digital OOH – outdooru (cyfrowe Citylighty i Cityscreeny), indooru (galerie handlowe, bankomaty) i Video OOH (Traffic TV i Move TV). Według metodologii Gemiusa mierzony wskaźnikiem OTS miesięczny zasięg DOOH AMS wyniósł według testowej analizy 72,6 procent populacji Polski 7-75.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Radosław Tarczyński z Eskimi do Veovee
Z początkiem kwietnia do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński, obejmując nowo utworzone stanowisko Businness Development Directora. Tarczyński będzie odpowiedzialny za stworzenie działu rozwiązań mobilnych dla klientów bezpośrednich ze szczególnym uwzględnieniem obszarów adgaming oraz adretail.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Kuba Kossut Dyrektorem Generalnym Adlook
Szybszy wzrost Adlook w obliczu utrzymujących się problemów branży związanych z prywatnością i zaostrzonymi przepisami - to sytuacja, z którą będzie mierzyć się firma pod przewodnictwem nowego Dyrektora Generalnego.
Luckyyou dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Wystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach Programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za kompleksową realizację akcji odpowiada agencja LUCKYYOU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764