logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Historia przedmiotów w kampanii Vinted

  PR 11.08.2022, przeczytano 195 razy
ilustracja

Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zza kulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/historia-przedmiotow-w-kampanii-vinted,396872,artykul.html

Każdy element garderoby ma swoją historię, a wiele z nich nosi w sobie ładunek pozytywnych emocji i uczuć – dzielenie się nimi to najlepszy sposób na to, by ukochaną rzecz przekazać dalej, oferując jej drugie życie. 15 sierpnia b.r. w Polsce, platforma Vinted wyemituje swoją nową kampanię o międzynarodowym zasięgu, która przedstawia kilka historie różnych przedmiotów zakupionych lub sprzedanych na platformie Vinted. W celu jej realizacji, Vinted zwróciło się z prośbą do swojej społeczności o podzielenie się najcenniejszymi doświadczeniami związanymi z rzeczami, które użytkownice sprzedają/sprzedali lub kupili. Ich właściciele przypominają sobie okoliczności, emocje i pierwsze doświadczenia z nimi związane. Koncepcja kreatywna kampanii zakłada śledzenie historii danego przedmiotu w sposób „odwrócony”, czyli od obecnego do poprzedniego właściciela. Zaczyna się w momencie kulminacyjnym, by cofnąć się w czasie i przywołać emocje, poznać historie i doświadczenia związane z rzeczami, które dzięki Vinted otrzymały drugie życie.

Kampania Vinted, przedstawiając zróżnicowaną grupę ludzi koncentruje się na sytuacjach i postaciach, z którymi członkowie platformy mogą się identyfikować. Każda z historii reprezentuje jedną z kategorii: First Headstand, First Solo Trip, First Splash.

O nowej koncepcji kreatywnej kampanii opowiada Emma Sullivan, szefowa działu kreacji w Vinted: „Od opanowania trudnej pozycji w jodze po zebranie się na odwagę, by obdarować kogoś pocałunkiem – tak chcieliśmy podkreślić wagę pozornie małych, ale jednocześnie ogromnych ludzkich triumfów w życiu każdego z nas, pokazując, że to co w danej chwili na sobie mamy, może dodać nam wiary i pewności siebie, by stawić czoła wyzwaniom. Historie, które opowiadamy, zaczynamy od momentu kulminacyjnego, po to by je przewinąć i zobaczyć, od czego wszystko się zaczęło”.

Najnowsza kampania ma na celu zachęcić i zainspirować do zainteresowania się i korzystania z zasobów mody cyrkularnej i rzeczy z drugiego obiegu, podkreślając siłę społeczności stojącej za platformą Vinted i jej pozytywny wpływ.

Nowa kampania Vintedw Polsce zostanie wyemitowana w kanałach TV, ale również w formacie online, w tym m.in. w mediach społecznościowych. W styczniu b.r. Vinted przywitała nią nowy rok we Francji, Holandii i Belgii, gdzie spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem i odbiorem. Latem pojawi się na kilku innych rynkach, w tym m.in. w Polsce.

Jedna z przedstawionych historii: 

Źródło: Vinted

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764