logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Historyczna podróż w kampanii Betclic

  PR 14.03.2024, przeczytano 424 razy
ilustracjastrzałka

Betclic rozpoczął 11 marca nową kampanię wizerunkowo-produktową. Marka promuje przełomową zmianę w ofercie – Grę bez podatku, dzięki której każdy Gracz operatora może wygrać więcej. Bukmacher pokrywa bowiem podatek od stawki za zakłady. Produkcja kampanii ma międzynarodowy charakter, a całość realizowana jest z przeznaczeniem wyłącznie na polski rynek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/historyczna-podroz-w-kampanii-betclic,403458,artykul.html

Kampania „Gra bez podatku” emitowana jest w Internecie i telewizji. Na jej potrzeby powstała seria dedykowanych spotów produktowych (w wersji 90, 60, 30 i 15-sekundowej) i sponsoringowych (wersje 15-sekundowe), a także sześciosekundowe reklamy akwizycyjne i bumpery oraz 113-sekundowa wersja reżyserska.

Spoty przedstawiają trudną relację głównego bohatera z poborcami podatkowymi na przestrzeni dziejów i utrzymane są w charakterystycznym dla marki, humorystycznym klimacie. Twórcy zabierają widzów w historyczną podróż do Imperium Rzymskiego, czasów Średniowiecza oraz niewielkiego miasteczka gdzieś na Dzikim Zachodzie.

Za produkcję odpowiadają uznani, portugalscy reżyserzy – Joar Marques i Nuno Alberto, którzy poza spotami dla marki Betclic, mają na koncie także reklamy m.in. dla Lidla, IKEI czy Vodafone. Zdjęcia kręcone były na planach filmowych w Bułgarii i Rumunii. Muzykę stworzył Fred Ferreira, portugalski perkusista i producent, który grał w zespołach takich jak: Dapunksportig, Buraka Som Sistema, Orelha Negra czy Banda do Mar. Betclic ma duże doświadczenie w tworzeniu kreatywnych kampanii opartych o kreacje filmowe. Za sprawą platformy i domu produkcyjnego Betclic Studios jest również rynkowym liderem w dziedzinie video branded content. Kampania jest jednak największym jak dotąd przedsięwzięciem reklamowym marki.

– Nowa kampania pod względem skali i jakości produkcji stoi na międzynarodowym poziomie, choć realizowana jest z przeznaczeniem wyłącznie na polski rynek. Jesteśmy niezwykle dumni z tego projektu i cieszymy się, że udało nam się zaangażować do niego twórców o światowej renomie – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.

– Jesteśmy naprawdę dumni i podekscytowani, że mogliśmy przyczynić się do tej kampanii, której rozmach i charakter bez wątpienia nazwać można „paneuropejskim”. Szczególnie cieszy nas fakt, że zrealizowaliśmy ją z naszym długoletnim partnerem, marką Betclic. Wyjątkowość lokacji i obsady oraz talent twórców, z którymi współpracowaliśmy bez wątpienia idą w parze z jakością nowej oferty Betclic - mówi Pablo Dominguez Agregan, dyrektor kreatywny grupy w 180heartbeats + Jung von Matt.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada 180heartbeats + JUNG v MATT. Spoty wyprodukowało studio produkcyjne Dobro, a za reżyserię odpowiada 78 Films z Lizbony. Zakupem mediów zajmuje się Star Media. W komunikacji projektu markę wspiera agencja K+ PR.

W Polsce obowiązuje podatek od stawki w zakładach wzajemnych w wysokości 12%[1], który jest opłacany przez operatorów, ale potrącany Graczom z wygranej. Betclic od 11 marca wprowadza rewolucję, dzięki czemu każdy Gracz Betclic będzie wygrywał więcej. Nowe rozwiązanie zostało wprowadzone do 14 kwietnia. Celem kampanii jest promocja tej zmiany. 

Źródło: Betclic Polska

Dodatkowe informacje:

[1] Źródło: Ustawa o grach hazardowych, Dziennik Ustaw z 2023 r. poz. 227

CREDITS:

Nuno Alberto - Director
João Marques - Director/DOP
Vasco Sansa - First Assistant Director
Tita - Gaffer
Tiago Guerra - Producer
Adam Smereczyński - Chief Creative Officer & Partner
Pablo Dominguez Agregan - Group Creative Director
Marcela Chełstowska - Business Director
Radosław Smorga - Chief Growth Officer & Partner
Manuel Gomez Bautista - Junior Art Director
Aleksander Madej - Copywriter
Wojciech Barczuk - 2nd Unit Director
Franek Horubała - 2nd Unit DOP
Produkcja - DOBRO
Postprodukcja - Televisor
Muzyka - Fred Ferreira
Sound Design - Halo Productions
Ricardo Domingues - Head of International Markets
Ricardo Malaquias - Marketing Project Manager
Bartłomiej Płoskonka - Country Manager
Anna Stolarz - Marketing Project Manager
Adrian Sztuk - Brand Manager

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe: Inwestycje w reklamę wideo rosną
W najnowszej edycji Raportu o Rynku Reklamy Publicis Groupe prezentuje nowe podjeście do rynku digital i telewizji. Od pierwszego kwartału 2024 r. Publicis Groupe wprowadza wspólną definicję i monitoring inwestycji reklamowych w wideo online i telewizję. Tak postrzegany rynek reklamy wideo wzrósł w pierwszym kwartale 2024 r. o 13,3%, a jego wartość wynosiła 1 mld 552,1 mln.
 Fotograficzny reflektor projekcyjny z obiektywem 85mm Fomei
Reflektor projekcyjny do lamp LED z bagnetem Bowens. Możesz użyć masek Gobo i wyświetlać różne efekty czy kształty na ścianie, tle lub obiektach. W zestawie znajduje się reflektor, obiektyw i 12 różnych masek Gobo.
Stanowski, rocketjobs.pl i Kiribati Club wysyłają Agenta
Krzysztof Stanowski, twórca Kanału Zero, rekrutuje do kolejnej „Pracy Marzeń”. Wraz z portalem pracy rocketjobs.pl i biurem podróży Kiribati Club wyśle jedną osobę na niezwykłą wyprawę dookoła świata, by raz na zawsze rozwiązać odwieczną zagadkę - czy Ziemia jest płaska czy okrągła? Misja ta zostanie powierzona wybranemu...
M&CC z kampanią certyfikowanej żywności ekologicznej
W kwietniu 2024 r. agencja M&CC rozpoczęła kampanię „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2”, promującą certyfikowaną żywność wytwarzaną w systemie rolnictwa ekologicznego. Jej celem jest budowanie świadomości na temat tego, czym jest unijny system jakości rolnictwa ekologicznego oraz jakie płyną z niego korzyści dla konsumentów,...
W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764