logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hiszpania promuje dziedzictwo kulinarne

  PR 28.11.2011, przeczytano 655 razy
ilustracjastrzałka

28 listopada rusza w Polsce pierwszy etap programu promocji hiszpańskiego dziedzictwa kulinarnego. Kampania pod hasłem: „ORIGINAL FLAVORS: THE MEDITERRANEAN ESSENCE“, współfinansowana jest przez Unię Europejską. Jej realizacja przewidziana jest na najbliższe trzy lata. W ramach programu promowane będą wspólnie trzy główne hiszpańskie produkty spożywcze: hiszpańska oliwa Extra Virgin, szynka Serrano i wino.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hiszpania-promuje-dziedzictwo-kulinarne,14035,artykul.html

W pierwszej fazie programu, liderzy opinii i dziennikarze branżowi z Polski, będą mieli okazję, podczas wycieczki do Hiszpanii, odkryć kolejno oliwę z oliwek Extra Virgin o chronionej nazwie pochodzenia Baena, wino o chronionej nazwie pochodzenia Ribera de Duero, a także - za pośrednictwem Confecarne, szynkę Serrano, chronioną znakiem Gwarantowana Tradycyjna Specjalność (GTS). Ponadto w ramach wyjazdu, zaplanowane zostały inne, uzupełniające spotkania. Podróż odbędzie się na przełomie listopada/grudnia br. i potrwa 4 dni.

Ten wspólny dla trzech produktów program ma na celu pokazanie, że produkty ze znakiem jakości posiadają atrybuty lub szczególne cechy jakościowe, które odróżniają je od pozostałych produktów tego samego gatunku. Ponadto, są one gwarancją dla konsumenta, jeśli chodzi o źródło pochodzenia, metody produkcji i przetwarzania oraz kontrolę jakości.

Kampania będzie prowadzona równolegle także w Niemczech i Danii.

Przewidziany budżet dla 3 krajów wynosi około 1,2 mln euro.
Organizatorem kampanii jest hiszpańska Agencja Gaia Communicacion.
Za koordynację działań w Polsce będzie odpowiedzialna Agencja Reklamowa Orangeblue.

Źródło: Orangeblue

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Consulting'n more zmienia się w More Communications Agency
Agencja Consulting’n more, obecna na rynku od 2008 roku, przeprowadziła proces rebrandingu. Pod nową nazwą, more communications agency, firma będzie świadczyć usługi bliskie idei one-stop shop z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Efektem tego procesu jest także nowa identyfikacja wizualna i strona internetowa.
IPRN świętuje dwudziestopięciolecie
Międzynarodowa sieć zrzeszająca niezależne agencje PR – The International Public Relations Network (IPRN) świętuje w tym roku 25-lecie swojego istnienia, a wraz z nim znaczny wzrost liczby swoich członków, ogłoszenie strategicznego planu wsparcia i umacniania pozycji wiodącego stowarzyszenia niezależnych agencji na całym świecie oraz nowego logotypu. W Polsce...
Wpływ koronawirusa na rynek agencji
57% agencji spodziewa się, że ich roczny dochód będzie niższy niż w 2019 r., ale prawie tyle samo (53%) zakłada, że ​​zdołają wrócić „na stare tory” po kilku miesiącach. Ponad 40% agencji uważa, że ​​w 2020 r. wiele agencji zbankrutuje, głównie te większe, podczas gdy mniejsze skorzystają na obecnej sytuacji.
Operon 45 – tak nazywa się innowacyjna aplikacja mobilna dla nauczycieli od Wydawnictwa Pedagogicznego OPERON. Jej kompleksowa obsługa marketingowa, strategia komunikacji i promocji powierzona została agencjom PA i Click Community.
Aplikacja Airly promuje się animacją od Timecode Film Production
Firma Airly - właściciel aplikacji pozwalającej monitorować aktualny stan czystości powietrza wzmacnia działania komunikacyjne skierowane do użytkowników B2B oraz samorządów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764