logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hiszpania promuje dziedzictwo kulinarne

  PR 28.11.2011, przeczytano 782 razy
ilustracjastrzałka

28 listopada rusza w Polsce pierwszy etap programu promocji hiszpańskiego dziedzictwa kulinarnego. Kampania pod hasłem: „ORIGINAL FLAVORS: THE MEDITERRANEAN ESSENCE“, współfinansowana jest przez Unię Europejską. Jej realizacja przewidziana jest na najbliższe trzy lata. W ramach programu promowane będą wspólnie trzy główne hiszpańskie produkty spożywcze: hiszpańska oliwa Extra Virgin, szynka Serrano i wino.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hiszpania-promuje-dziedzictwo-kulinarne,14035,artykul.html

W pierwszej fazie programu, liderzy opinii i dziennikarze branżowi z Polski, będą mieli okazję, podczas wycieczki do Hiszpanii, odkryć kolejno oliwę z oliwek Extra Virgin o chronionej nazwie pochodzenia Baena, wino o chronionej nazwie pochodzenia Ribera de Duero, a także - za pośrednictwem Confecarne, szynkę Serrano, chronioną znakiem Gwarantowana Tradycyjna Specjalność (GTS). Ponadto w ramach wyjazdu, zaplanowane zostały inne, uzupełniające spotkania. Podróż odbędzie się na przełomie listopada/grudnia br. i potrwa 4 dni.

Ten wspólny dla trzech produktów program ma na celu pokazanie, że produkty ze znakiem jakości posiadają atrybuty lub szczególne cechy jakościowe, które odróżniają je od pozostałych produktów tego samego gatunku. Ponadto, są one gwarancją dla konsumenta, jeśli chodzi o źródło pochodzenia, metody produkcji i przetwarzania oraz kontrolę jakości.

Kampania będzie prowadzona równolegle także w Niemczech i Danii.

Przewidziany budżet dla 3 krajów wynosi około 1,2 mln euro.
Organizatorem kampanii jest hiszpańska Agencja Gaia Communicacion.
Za koordynację działań w Polsce będzie odpowiedzialna Agencja Reklamowa Orangeblue.

Źródło: Orangeblue

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764