logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hiszpańskim okiem – kontynuacja współpracy Papert Pictures i Solano

  PR 28.10.2019, przeczytano 746 razy
ilustracjastrzałka

„Kto jej nie zobaczył na własne oczy – ten nie widział cudu” mawiają mieszkańcy hiszpańskiej Sewilli. To właśnie tam, we wrześniu tego roku, w przestrzeniach nadzwyczajnego kompleksu Metropol Parasol odbyła się sesja zdjęciowa nowej kolekcji marki Solano.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hiszpanskim-okiem-%E2%80%93-kontynuacja-wspolpracy-papert-pictures-i-solano,384487,artykul.html

Za koncepcją całej sesji stoi dom produkcyjny Papaert Pictures i fotografka Aleksandra Zaborowska. To właśnie zza jej obiektywu monumentalna konstrukcja Metropolu idealnie współgra z delikatnością kolekcji NEW ICONS. Ta architektoniczna „ikona” Sewilli, jak podkreśla SOLANO, w swojej nowoczesnej acz surowej formie, doskonale oddaje ducha ich nowej oferty.

Nie bez znaczenia jednak oprócz przykuwającej oko scenerii, są same zdjęcia Zaborowskiej, idealnie wpasowujące się w estetykę marki. W kunsztowny sposób powiązane z awangardową formą przestrzeni, pokazują jednocześnie że New Icons to nowoczesna i wyrafinowana kolekcja. Futurystyczne, kasetonowe sufity na zdjęciach zyskują lekkość a modelka w jej obiektywie jest wręcz romantyczna i subtelna. W ten sposób Zaborowska przemyca do kolekcji eteryczność i naturalność a także sprawia, że kolosalna architektonika Metropol Parasol nie przytłacza.

Dopełnieniem całości są stylizacje Agnieszki Łozy, ekstrawaganckie, wytworne a jednocześnie lekkie. W tym otoczeniu, w tym świetle, materiały i tkaniny użyte w sesji wzmacniają odbiór najnowszej kolekcji Solano. Okulary, z ich intrygującym kształtem i doszlifowanymi detalami nie wchodzą nachalnie na pierwszy plan ale są niemalże nieodłącznym, naturalnym elementem outfitu modeli.

ilustracjastrzałka

Na zdjeciach Maria Pender. Autorem video był Jacek Jabłoński a producentem sesji była założycielka Papert Pictures Agata Kruczek.

Źródło: Papert Pictures

www.papert.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764