logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hitachi Koki ogłasza zmianę nazwy marki na Hikoki

  PR 07.11.2017, przeczytano 927 razy

Dnia 1 listopada firma Hitachi Koki Co., Ltd. producent elektronarzędzi i urządzeń na potrzeby nauk ścisłych, ogłosiła zmianę nazwy spółki na Koki Holdings Co., Ltd. z dniem 1 czerwca 2018 r. Zmiana ciągnie za sobą także zmianę nazwy marki elektronarzędzi znanych obecnie pod nazwą HITACHI lub Hitachi Koki na HiKOKI (*) (wymowa: haj-ko-ki) z dniem 1 października 2018 r. Zmiany te towarzyszą ambitnym dążeniom firmy do realizacji strategii rozwoju międzynarodowego, która zakłada zapewnienie zrównoważonego wzrostu przy jednoczesnym poszerzaniu działalności w prawie 100 krajach objętych siecią Hitachi Koki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hitachi-koki-oglasza-zmiane-nazwy-marki-na-hikoki,34386,artykul.html

Światowej klasy, zaawansowane technologie Hitachi Koki zaowocowały niezawodnymi i innowacyjnymi produktami w całej znamienitej 70-letniej działalności firmy. Te osiągnięcia stały się podstawą nowej współpracy z KKR, jedną z największych na świecie grup typu private equity. W ramach nowej współpracy firma Koki Holding zamierza ujednolicić działania operacyjne i zwiększyć poziom inwestycji w rozwój organiczny i przejęcia w celu usprawnienia działania oddziałów na całym świecie na drodze do ugruntowania pozycji wiodącego, globalnego producenta.

W czasie przeprowadzania zmiany marki firma zamierza także założyć spółkę podległą z siedzibą w Europie pod nazwą Koki Holdings Europe GmbH, której biuro znajdować się będzie na przedmieściach Dusseldorfu w Niemczech. Posunięcie to odzwierciedla strategiczną rolę rynku europejskiego w branży. Spółka podległa rozpocznie działalność w listopadzie roku 2017 i będzie wypełniała zadania spółki-matki w Europie, będąc bliżej klientów i tym samym szybciej podejmując decyzje dotyczące ich potrzeb.

- Nasze innowacje w rozwiązaniach produkcyjnych zdobyły wiele nagród i przyniosły stabilny poziom działalności w ostatnich 70 latach. Nadszedł czas na ekspansję w roli prawdziwie globalnej firmy przy zachowaniu naszych japońskich korzeni - skomentował Osami Maehara, prezes firmy Hitachi Koki. - W pełni się zaangażowaliśmy w napędzanie wzrostu wraz z naszym nowym, dynamicznym partnerem KKR. Wspólnie będziemy dążyć do zdobycia pozycji globalnego lidera w zakresie elektronarzędzi i urządzeń na potrzeby nauk biologicznych. Wyznaczyliśmy sobie ambitny cel sprzedażowy na poziomie 2,7 miliarda dolarów na rok rozliczeniowy 2020. Jesteśmy pewni, że dzięki wsparciu wszystkich pracowników i partnerów na całym świecie uda nam się rozwinąć, a zmiana marki jest pierwszym krokiem w tym kierunku. Nie możemy doczekać się budowania marki przewyższającej oczekiwania wymagających klientów z całego świata - dodał prezes.

Marka HiKOKI łączy w sobie trzy główne umiejętności firmy, w tym innowacyjne rozwiązania technologiczne prowadzące do powstania wysoko wydajnych produktów, niezawodność produktów i usług poświadczoną 70-letnią tradycją i potencjał wzrostu w ramach nowej współpracy z KKR. W celu ułatwienia wymowy w nowej nazwie marki w pierwszej sylabie znajduje się małe i, które także chowa liczbę 1 symbolizującą zaangażowanie firmy w zajęcie pierwszej pozycji wśród produktów i producentów na całym świecie.

Nowa nazwa firmy Koki Holdings Co., Ltd. ma zachować ciągłość w stosunku do obecnej nazwy, a jednocześnie objąć szeroki zakres marek w posiadaniu firmy i zwiększyć możliwości inwestycyjne w nabywane spółki na całym świecie.

Źródło: Hitachi Koki Co., Ltd.

Dodatkowe informacje:

(*) Zmiany nazwy nie obejmą następujących marek na ich odpowiednich rynkach: metabo, SANKYO, Tanaka, CARAT, HIT-MIN, himac.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764