logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hochland na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023

  PR 29.11.2023, przeczytano 399 razy
ilustracjastrzałka

„Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie”, kampania z udziałem jednej z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo, przygotowana przez Hochland Polska dla serków wiejskich Almette, znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hochland-na-podium-konkursu-lider-forum-kampanie-2023,402263,artykul.html

Znamy laureatów konkursu Lider Forum Kampanie 2023, który już po raz czwarty zorganizowało Forum Mleczarskie. Jury w składzie: Agnieszka Maliszewska – Sekretarz i Dyrektor Polskiej Izby Mleka, Wiceprzewodnicząca COGECA (reprezentantka branży), Maciej Ptaszyński – Prezes Polskiej Izby Handlu (reprezentant handlu), Paweł Kowalewski – Prezes Zarządu Communication Unlimited (reprezentant branży marketingowej) i Janusz Górski – Redaktor Naczelny Forum Mleczarskie Handel (reprezentant mediów) oceniało kampanie zgłoszone przez producentów artykułów mleczarskich aktywnym marketingowo i sprzedażowo w mijającym roku. Wśród laureatów konkursu nie zabrakło firmy Hochland Polska, której kampania serków wiejskich Almette „Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie” zdobyła trzecie miejsce, ustępując pola jedynie Grupie Polmlek z kampanią „Epickie!” i Mlekpolowi z akcją „Łaciaty i ja i to, co ważne”.

 Bardzo dziękujemy za wyróżnienie w konkursie Lider Forum Kampanie 2023 i z jeszcze większą dumą potwierdzamy, że nasz plan zakłada kontynuowanie kampanii z udziałem Cleo w roku 2024. Widząc ogromny potencjał w marce Almette, stawiamy na jej rozwój w dłuższym okresie, dlatego też cele dla serków wiejskich wyznaczyliśmy na kilka lat. Wiemy, że żaden proces nie gwarantuje sukcesu, bo ten, również w naszym przypadku, zapewnili ludzie. Ciężka praca, wielkie zaangażowanie i pomysłowość teamu to kluczowe czynniki sukcesu tego projektu. „Mamą” Almette jest Katarzyna Ciecieręga, Kierownik Marketingu w Hochland Polska, której należą się szczególne podziękowania! – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Źródło: Hochland Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najlepsze kreacje reklamowe 2023 nagrodzone przez Biuro Reklamy TVP
Biuro Reklamy TVP po raz dziewiąty wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe wyznaczające najwyższe standardy językowe w przekazach komercyjnych oraz odgrywające istotną rolę społeczną i kulturalną. Wśród laureatów tegorocznego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa znalazły się: Fundacja Avalon, Jerónimo Martins Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna. Wyróżnienia otrzymały...
Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem...
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023
Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.
Cover Awarts 2023: trwają zgłoszenia do konkursu
Zgłoszenia do Cover awArts 2023, organizowanych przez Decybele Dizajnu są już na półmetku. Coroczny konkurs na najlepszą okładkę i oprawę graficzną albumu muzycznego odbywa się już po raz jedenasty, a jego zwieńczeniem ponownie będzie prezentacja zwycięskich projektów na wystawie, połączonej z rozdaniem nagród – kultowych już statuetek Cover awArts, a w tym roku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764