logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hochland Półmaraton Doliną Samy i Pyrlandzka Dycha: aktywacje

  PR 01.10.2024, przeczytano 182 razy
ilustracjastrzałka

Tradycyjnie już ostatnia niedziela września upłynęła pod znakiem największej imprezy biegowej w Kaźmierzu. W Hochland Półmaratonie i Pyrlandzkiej Dyszce wystartowało kilkuset biegaczy w kilku biegach. Były strefy kibicowania na całej trasie, koncerty, happeningi oraz atrakcje dla rodzin sportowców i kibiców w strefie biegacza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hochland-polmaraton-dolina-samy-i-pyrlandzka-dycha%3A-aktywacje,405895,artykul.html

Półmaraton Doliną Samy i Pyrlandzka Dycha to coroczne święto biegaczy, podczas którego czuć ducha rywalizacji, ale mimo to króluje przyjazna, rodzinna, piknikowa atmosfera. Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Kaźmierz, a współorganizatorem, od samego początku, Hochland Polska, którego fabryka znajduje się właśnie w Kaźmierzu. Ta wyjątkowa inicjatywa sportowa przyciąga zarówno pasjonatów biegania i sportowych wyzwań, jak i lokalnych mieszkańców lubiących aktywny wypoczynek w wolny dzień. Sporą grupę biegaczy reprezentują tradycyjnie pracownicy Hochland Polska.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

W tym roku do wyboru były trzy warianty: bieg na 10 km, bieg na 21,1 km, oraz marsz Nordic Walking na dystansie 10 km. Nie zapomniano również o najmłodszych – dla dzieci w wieku 4-12 lat zostały przygotowane zostały biegi krótkie oraz szereg zabaw i animacji. Po drodze czekała firmowa formacja Hochland Black Sapal grająca fantastyczne przeboje, zaś na mecie przekąski przygotowane na bazie pysznych serów Hochland, a także miejscowy specjał – szare kluchy z kapustą i piknikowa atmosfera.

W Hochland Polska od lat promujemy sportowe aktywności! Hochland Półmaraton tworzy grupa wyjątkowych ludzi, która realizuje wspaniały bieg. Widać powracającą modę na bieganie. Nasz cel to uczynić ze sportu amatorskiego powszechne zjawisko i okazję, by być razem, bawić się i spełniać marzenia – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Źródło: Hochland Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Koalicja Przeciwko Samotności z kolejną odsłoną kampanii
Agencje VML i SEC Newgate CEE stoją za kampanią Koalicja Przeciwko Samotności, której inicjatorką jest Joanna Przetakiewicz i ruch społeczny Era Nowych Kobiet. W Światowym Dniu Zdrowia Psychicznego organizatorzy akcji ogłaszają kolejne działania, mające na celu edukację na temat zdrowia psychicznego mężczyzn i normalizację rozmów na temat kryzysów...
 Spark Foundry, LiquidThread i Performics z projektem dla Blika
Po sukcesie pierwszego wertykalnego serialu BLIKA, agencje należące do Publicis Groupe Polska przygotowały dla marki kolejny niestandardowy projekt reklamowy – czteroodcinkową serię „Bliku w Bloku”. Za koncepcję i strategię mediową kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Spark Foundry. Pomysł kreatywny i realizacja serialu leży po stronie agencji...
Kampania Melt Museum: Are you f_king?
Witamy w świecie technologii fałszu, w którym kłamstwo nigdy nie było tak łatwe do stworzenia. I tak trudne do wykrycia. melt museum prezentuje swoją najnowszą instalację „FAKE.EXE”, która eksploruje granice tożsamości w rzeczywistości, gdzie fałsz i prawda przenikają się bardziej niż kiedykolwiek. Premierze towarzyszy kampania, której...
Świeże o każdej porze dnia – kampania „Piekarni w sercu Lidla”
Kto powiedział, że świeże bułki można kupić tylko rano? W Lidl Polska chrupiące pieczywo jest dostępne przez cały dzień – można zaserwować je na śniadanie, jak również kupić je wracając z pracy czy odwiedzając sklep wieczorem. W „Piekarni w sercu Lidla” klienci wśród bogatej oferty znajdą szeroki wybór świeżych i chrupiących bułek,...
Ancymony (*ancy) dla marki Kaufland
Marki lubią okrągłe liczby i potrafią sprawić, że lubią je także klienci. Kaufland ruszył z kampanią zapowiadającą wielkie otwarcie 250. marketu w Polsce. Sieć świętuje z przytupem, łącząc działania wizerunkowe z prosprzedażowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764