logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hochland Polska otwiera swój sklep w Kaźmierzu

  PR 10.12.2020, przeczytano 2002 razy
ilustracjastrzałka

Prawdziwy raj dla wszystkich fanów sera otwiera swoje drzwi w Kaźmierzu, w którym znajduje się główna siedziba Hochland Polska. Stworzono miejsce, gdzie każdy miłośnik serów znajdzie coś dla siebie. Otwarcie nastąpiło 7 grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hochland-polska-otwiera-swoj-sklep-w-kazmierzu,389517,artykul.html

Sklep CHLEB&SER zlokalizowany jest na terenie, który Hochland w maju tego roku kupił od spółdzielni mleczarskiej „Jana", położonej w Kaźmierzu, bezpośrednio obok siedziby Hochland. W trakcie transakcji udało się przyciągnąć lokalnych pracowników spółdzielni mleczarskiej do przyłączenia się do Hochland. Z zadowoleniem przyjęto również plany firmy Hochland. Już rozebrano stary komin i zamknięto prawie 90-letnią, opalaną węglem kotłownię w nabytych obiektach, co było źródłem niebezpieczeństwa i znacznego zanieczyszczenia powietrza w okolicy.  Teraz przyszedł czas na spełnienie kolejnej obietnicy – otwarcie sklepu CHLEB&SER.

CHLEB&SER to jedno z najprostszych i najpyszniejszych połączeń. To prawdziwy raj dla wszystkich fanów sera. Stworzono miejsce, gdzie każdy miłośnik serów znajdzie coś dla siebie. Poranne kanapki, szybkie przekąski – pyszny duet chleba&sera towarzyszy w wielu sytuacjach, za każdym razem zachwycając tak samo! Nic więc dziwnego, że właśnie na takim koncepcie oparto nowy sklep Hochland Polska w Kaźmierzu. Będzie można w nim kupić produkty z portfolio Hochland Polska, także innych producentów oraz świeżo wypiekany, lokalny chleb, bułeczki, pyszny sernik i inne wyroby piekarnicze.

ilustracjastrzałka

- To miejsce, które po prostu musiało pojawić się na mapie Kaźmierza! – mówi Jacek Wyrzykiewicz PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. - Koneserzy smaku sera i fani szybkich przekąsek znajdą w nim bardzo szeroki wybór wszystkich naszych produktów. A jak wiadomo, do sera najlepiej smakuje chrupiące, ciepłe, świeże pieczywo – jego oczywiście również nie zabraknie w sklepie CHLEB&SER.

ilustracjastrzałka

Nowoczesny koncept sklepu CHLEB&SER utrzymany w klimacie rustykalnym w nowoczesnej formie, przywołuje na myśl bistro, w którym można zrobić nie tylko bardzo udane zakupy, ale też przysiąść i niespiesznie cieszyć się smakiem kanapek z dodatkiem najwyższej jakości sera czy też sernika w towarzystwie aromatycznej kawy.

ilustracjastrzałka

Źródło: Hochland Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764