logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hochland Sielski – nowe sery żółte w innowacyjnym opakowaniu

  PR 19.03.2021, przeczytano 912 razy
ilustracjastrzałka

Portfolio serów żółtych Hochland rozszerza się o nowy brand – Hochland Sielski. Nowe sery żółte w plastrach pochodzą z najczystszych terenów Polski, zwanych Zielonymi Płucami Polski. A mleko, które jest podstawą tych pysznych serów, pochodzi od krów z polskich rodzinnych gospodarstw, w których dba się o dobrostan zwierząt. Hochland Sielski to trzy wyjątkowe warianty smakowe oraz jedyne takie opakowanie na rynku, które jest bardzo wygodne, a dzięki innowacyjnemu zamknięciu na rzep zapewnia długą świeżość produktu. A ponadto, po zjedzeniu pysznego sera, opakowanie może służyć również jako opakowanie na kanapki czy do segregacji drobnych przedmiotów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hochland-sielski-%E2%80%93-nowe-sery-zolte-w-innowacyjnym-opakowaniu,390684,artykul.html

Nowe sery żółte w ofercie Hochland Polska produkowane są w jednym z najczystszych rejonów należącym do tzw. Zielonych Płuc Polski. Te unikatowe przyrodniczo tereny położone w północno-wschodniej części kraju charakteryzują się wyjątkowo czystym powietrzem i bogactwem przyrodniczym. Ponadto podstawą tego wyjątkowego sera jest wysokiej jakości mleko, które pochodzi od krów z polskich, rodzinnych gospodarstw.

Sery Hochland Sielski charakteryzują się pysznym, naturalnym smakiem. Obecnie do wyboru są 3 warianty smakowe. Hochland Sielski Klasyczny wyróżnia delikatnie słodki, zrównoważony smak i charakterystyczne dziury. Hochland Sielski Śmietankowy to propozycja dla miłośników aksamitnych, łagodnych smaków i serowej delikatności. Z kolei Hochland Sielski Wyrazisty ma intensywny, dojrzały smak - będzie idealny dla koneserów wytrawnych serów.

Dzięki innowacyjnemu w kategorii opakowaniu ze szczelnym zamknięciem na rzep, sery na dłużej zachowują swoją świeżość. Co więcej, funkcjonalne opakowanie można zgodnie z ideą zero waste wykorzystać później do innych celów, zarówno jako do celów spożywczych, jak i niespożywczych, np. jako opakowanie kanapki śniadaniowej, zabezpieczenie owoców do zamrożenia czy do wygodnego rozdzielenia i segregacji dowolnych drobnych przedmiotów w domu i poza nim. Tworząc opakowania nowych serów, firma Hochland Polska zastosowała technologię pozwalającą na ograniczenie zużycia plastiku o ponad 30%, a elementy takie jak tacka można w 100% poddawać recyklingowi.

- Sery żółte to największa kategoria sera i cały czas dynamicznie rośnie. Konsumenci uwielbiają ten rodzaj serów i sięgają po nie coraz częściej, tym bardziej, że mają do wyboru wiele wariantów smakowych i gatunków sera – mówi Radosław Jurkowski, Marketing Manager Hochland Polska. - Można by pomyśleć, że w tej kategorii trudno zaproponować coś nowego czy przełomowego. A jednak – Hochland Polska wprowadza na rynek nowe sery żółte, które wyróżnia nie tylko doskonały smak, lecz także unikalne, wygodne i proekologiczne opakowanie. Przed laty Hochland wprowadził opakowanie serów żółtych typu otwórz-zamknij, które stało się rynkowym sukcesem, a następnie standardem dla całej kategorii. Teraz wprowadzamy kolejną przełomową innowację. Hochland Sielski to absolutna nowość, która z pewnością zainteresuje fanów serów żółtych, a szczególnie te osoby, które cenią pyszny smak, którym bliska jest natura, filozofia zero waste i… wygodne, funkcjonalne, nowoczesne rozwiązania.

ilustracjastrzałka

Wprowadzeniu na rynek serów Hochland Sielski towarzyszy silna zintegrowana kampania promocyjna – najsilniejsza od lat, wśród brandów serów żółtych. Początek kampanii planowany jest na 12 kwietnia. Produkty będą promowane m.in. w telewizyjnej kampanii spotowej i w internecie, w social media i we współpracy z wybranymi influencerami. Działania promocyjne będą również prowadzone w punktach sprzedaży oraz przez działania PR – w mediach branżowych i konsumenckich. Kampanię obsługuje dom mediowy Value Media, kreacje przygotowała agencja FCB Bridge2Fun, za działania public relations odpowiada Quality PR.

Źródło: Quality PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
Żabka rozgrzewa kampanią „Weź to na gorąco!”
Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764