logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hogai - kampania wizerunkowa

  PR 19.06.2023, przeczytano 843 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania wizerunkowa marki Hogai – THINGS TO SMILE TO.  Misją marki jest budowanie inspirujących przestrzeni, które przynoszą radość życia. Jej twórcy wierzą w radość i w kolor. Pierwsza kolekcja Hogai zdecydowanie prezentuje manifest marki. Przeciwstawia się dominacji szarości, beżu i monochromatycznych wnętrz. Hogai proponuje odważne wzornictwo inspirowane stylem memphis i bauhaus, ożywione energetycznymi kolorami. Produkty Hogai są zaprojektowane tak, by być bohaterem we wnętrzu, by definiować jego charakter.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hogai---kampania-wizerunkowa,400423,artykul.html

Kampania wizerunkowa THINGS TO SMILE TO jest oparta o koncept, który mieści dwa aspekty – pokazuje intymność relacji ludzi z obiektami/meblami, z jakimi żyją na co dzień, ale też funkcje produktów – to jak ludzie ich używają, kiedy są sami. Hogai obiecuje produkty, które budzą w ludziach radość.

- W Hogai szukaliśmy ekspresji w prostych, ale wyrazistych formach. Nasze produkty są reprezentacją osobowości, odwagi i charakteru kreatywnych i estetycznie świadomych ludzi, dla których powstały. Hogai jest dla ludzi, którzy nie boją się koloru – w kolorze jest życie. Chcemy, aby nasze produkty cieszyły, pozwalały wyrażać siebie i chcemy by robiły wrażenie. Nasza pierwsza kampania THINGS TO SMILE TO zaprasza konsumenta do kolorowego, interesującego estetycznie świata Hogai, w którym bohaterowie wyrażają bez skrępowania – to kim są. – mówi Patrycja Bruź-Soniewicka CEO & Creative Director Hogai

Strategia i koncept kreatywny został opracowany przy współpracy Hogai z Mateuszem Wójcikiem. Za egzekucję kreatywną odpowiada Charlotte Tomaszewska. Projekty graficzne przygotował Adam Kieres. W kampanii wzięli udział zwyczajni ludzie, zdjęcia wykonała Kasia Bielska. Stylizacje przygotowała Charlotte Tomaszewska oraz Ula Żelaznowska. Make-up & hair: Anita Zaboroś. Fotosy do kampanii oraz content video wykonał Przemek Bednarczyk. Za produkcję odpowiada Hogai.

Kampania będzie emitowana w digitalu, w kampanii display oraz w social mediach i kanałach własnych Hogai.

W portfolio marki znajdziemy spektakularne, stojące lustra, z głębokimi przestrzennymi ramami, w 11 wariantach kolorystycznych. Oprócz luster w ofercie Hogai są również wesołe półki i graficzne minimalistyczne stołki, stoliki kawowe, wieszaki oraz tekstylia.

ilustracjastrzałka

Źródło: Hogai

www.hogai.store

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak zarządzać pieniędzmi, jak inwestować i jak zarobić, a nawet – jak dodawać i odejmować – czy można dowiedzieć się tego wszystkiego przesuwając pionki na planszy? Jak najbardziej. Bank Credit Agricole, przy współpracy z firmami The Heart i Mastercard, przygotował grę planszową "Misja Kasa", przy której cała rodzina będzie się świetnie...
Sztuka miejska już wkrótce w Chyloni
Warsztaty projektowe dla różnych grup odbiorców, spotkania z twórcami, muzyka i relaks to propozycja Traffic Design na ostatnie dni lata. W otoczeniu realizacji zaproszonych do udziału w festiwalu artystów będziemy świętować Chylonię – zwykłą dzielnicę, a jednocześnie bohaterkę miejskich opowieści.b
BUZZcenter przystąpił do IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpił BUZZcenter.
Eksperci PSPR o czarno-białym świecie PR na rzeszowskiej scenie
W dniach 19–20 września 2024 roku, członkowie i członkinie PSPR licznie wystąpią na scenie XXIV Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie. Prelekcje i panele dyskusyjne będą dotyczyć wyzwań związanych z nowoczesnymi technologiami, sztuczną inteligencją oraz kryzysami wizerunkowymi.
Harbingers prezentuje usługę Brandformance
Harbingers, agencja digital marketingu z Krakowa, wprowadza swoją kolejną nową usługę – Brandformance. To innowacyjne podejście łączące działania brandingowe z efektywnościowymi, zaprojektowane z myślą o firmach, które pragną nie tylko budować długoterminową wartość swojej marki, lecz także osiągać natychmiastowe wyniki sprzedażowe. Dzięki nowoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764