Ruszyła kampania wizerunkowa marki Hogai – THINGS TO SMILE TO. Misją marki jest budowanie inspirujących przestrzeni, które przynoszą radość życia. Jej twórcy wierzą w radość i w kolor. Pierwsza kolekcja Hogai zdecydowanie prezentuje manifest marki. Przeciwstawia się dominacji szarości, beżu i monochromatycznych wnętrz. Hogai proponuje odważne wzornictwo inspirowane stylem memphis i bauhaus, ożywione energetycznymi kolorami. Produkty Hogai są zaprojektowane tak, by być bohaterem we wnętrzu, by definiować jego charakter.
Kampania wizerunkowa THINGS TO SMILE TO jest oparta o koncept, który mieści dwa aspekty – pokazuje intymność relacji ludzi z obiektami/meblami, z jakimi żyją na co dzień, ale też funkcje produktów – to jak ludzie ich używają, kiedy są sami. Hogai obiecuje produkty, które budzą w ludziach radość.
- W Hogai szukaliśmy ekspresji w prostych, ale wyrazistych formach. Nasze produkty są reprezentacją osobowości, odwagi i charakteru kreatywnych i estetycznie świadomych ludzi, dla których powstały. Hogai jest dla ludzi, którzy nie boją się koloru – w kolorze jest życie. Chcemy, aby nasze produkty cieszyły, pozwalały wyrażać siebie i chcemy by robiły wrażenie. Nasza pierwsza kampania THINGS TO SMILE TO zaprasza konsumenta do kolorowego, interesującego estetycznie świata Hogai, w którym bohaterowie wyrażają bez skrępowania – to kim są. – mówi Patrycja Bruź-Soniewicka CEO & Creative Director Hogai
Strategia i koncept kreatywny został opracowany przy współpracy Hogai z Mateuszem Wójcikiem. Za egzekucję kreatywną odpowiada Charlotte Tomaszewska. Projekty graficzne przygotował Adam Kieres. W kampanii wzięli udział zwyczajni ludzie, zdjęcia wykonała Kasia Bielska. Stylizacje przygotowała Charlotte Tomaszewska oraz Ula Żelaznowska. Make-up & hair: Anita Zaboroś. Fotosy do kampanii oraz content video wykonał Przemek Bednarczyk. Za produkcję odpowiada Hogai.
Kampania będzie emitowana w digitalu, w kampanii display oraz w social mediach i kanałach własnych Hogai.
W portfolio marki znajdziemy spektakularne, stojące lustra, z głębokimi przestrzennymi ramami, w 11 wariantach kolorystycznych. Oprócz luster w ofercie Hogai są również wesołe półki i graficzne minimalistyczne stołki, stoliki kawowe, wieszaki oraz tekstylia.
Źródło: Hogai