logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Holding Brand New Galaxy jednoczy swoje marki agencyjne pod wspólną marką

  PR 09.02.2023, przeczytano 894 razy

Brand New Galaxy (BNG), należąca do Stagwell (STGW), wchodzi w 2023 rok z nową strukturą, zunifikowaną pod wspólną marką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/holding-brand-new-galaxy-jednoczy-swoje-marki-agencyjne-pod-wspolna-marka,398916,artykul.html

Już w 2022 roku Brand New Galaxy uprościła swoje struktury i skonsolidowała podmioty wokół dwóch kluczowych filarów kompetencyjnych: e-commerce i digital. Z początkiem 2023 roku konsolidacja marek należących do BNG nabiera tempa: Pathfinder 23, agencja oferująca kompleksowe rozwiązania e-commerce, oraz Spacecamp, agencja holistic digital, zaczynają posługiwać się wspólną marką Brand New Galaxy, zachowując dotychczasową odrębność prawną.

- Jestem przekonany, że te zmiany pomogą nam jeszcze bardziej uprościć procesy, działalność operacyjną, strukturę biznesową i zarządczą, kluczowe w efektywnym zarządzaniu globalną organizacją, działającą na wymagającym rynku e-commerce i transformacji cyfrowej. Występowanie pod jedną marką Brand New Galaxy, wzbogaconą o nowy branding, pozwala podkreślić nasz zintegrowany charakter, naszą silną pozycję na globalnym rynku oraz w rodzinie Stagwell – powiedział Piotr Morkowski, Chief Executive Officer, Brand New Galaxy.

Poza ujednoliceniem brandingu swoich agencji, BNG wchodzi w 2023 rok z nową strukturą zbudowaną wokół trzech kluczowych filarów:

  • Business Units, z działającymi globalnie zespołami dedykowanymi do obsługi strategicznych klientów;
  • Service Units, zapewniających ekspertyzę i zasoby w obszarach kompetencji specjalistycznych;
  • Shared Service Center wspierających administracyjnie Business i Service Units.

Powołani na nowo utworzone stanowiska Chief Commercial Officers Michał Glapiński, Jakub Krawczyk i Marek Różycki odpowiadają za nadzór nad Business Units i rozwój kluczowych globalnych klientów.

Tomasz Waligóra i Tomasz Morkowski jako Chief Services Officers pokierują Service Units, łącząc pod jednym szyldem holistyczne kompetencje w zakresie digital i e-commerce.

Julia Dziurbiejko będzie kierować działalnością operacyjną BNG jako Chief Operating Officer.

Z kolei centrum Shared Services będzie nadal wspierać całą organizację BNG w obszarach takich jak:

  • Finanse i Controlling pod kierownictwem Witolda Rzewuskiego, Chief Financial Officer,
  • HR & Marketing pod kierownictwem Wiktorii Danielewskiej, Chief People Officer,
  • Administracja, Płace & IT pod kierownictwem Joanny Piwek, Chief Administrative & Payroll Officer,
  • Prawny pod kierownictwem Joanny Adamczyk, Legal Department Director.

Dla BNG rok 2023 oznacza nie tylko zmiany strukturalne i brandingowe, ale także globalne plany rozwoju. Pod względem biznesowym, kluczowym przedmiotem działań agencji we wszystkich regionach geograficznych pozostaje rozwijanie współpracy z globalnymi i regionalnymi klientami.

- W ramach naszego globalnego planu inwestycyjnego wzmacniamy naszą obecność w USA w Nowym Jorku, w pobliżu siedziby głównej Stagwell. Będziemy działać pod parasolem BNG i skupimy się na globalnych firmach zlokalizowanych w USA, ściśle współpracując z agencjami należącymi do STGW w Nowym Jorku – powiedział Kacper Kłos, który pokieruje operacjami biznesowymi w USA jako BNG President, North America. Częścią działalności BNG w USA pozostaje Content26, agencja z siedzibą w Seattle, którą BNG nabyło jeszcze w 2021 roku.

Na Bliskim Wschodzie swoją ekspansję kontynuuje Brand New Galaxy MEA z siedzibą w Dubaju dowodzona przez CEO Adila Khana i Zubaira S. Siddiqui, COO.

- Budujemy ofertę, dzięki której nasi klienci mogą być konkurencyjni w tych trudnych czasach, pełnych wyzwań. Dla nas oznacza to ciągłą obserwację zmieniających się potrzeb i upewnianie, że inwestujemy w odpowiednie rozwiązania biznesowe, najlepszych ludzi oraz wdrażanie nowych technologii i produktów. Wszystko po to, by być o krok do przodu.  Dzięki temu możemy wspierać klientów w cyfrowej transformacji stawiając w centrum technologiczne innowacje i być dla nich najlepszymi partnerami – powiedziała Anna Pańczyk, przewodnicząca Rady Nadzorczej BNG.

BNG została wyróżniona przez magazyn Press jako Jakość Roku 2022.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764