logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Holding Brand New Galaxy jednoczy swoje marki agencyjne pod wspólną marką

  PR 09.02.2023, przeczytano 359 razy

Brand New Galaxy (BNG), należąca do Stagwell (STGW), wchodzi w 2023 rok z nową strukturą, zunifikowaną pod wspólną marką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/holding-brand-new-galaxy-jednoczy-swoje-marki-agencyjne-pod-wspolna-marka,398916,artykul.html

Już w 2022 roku Brand New Galaxy uprościła swoje struktury i skonsolidowała podmioty wokół dwóch kluczowych filarów kompetencyjnych: e-commerce i digital. Z początkiem 2023 roku konsolidacja marek należących do BNG nabiera tempa: Pathfinder 23, agencja oferująca kompleksowe rozwiązania e-commerce, oraz Spacecamp, agencja holistic digital, zaczynają posługiwać się wspólną marką Brand New Galaxy, zachowując dotychczasową odrębność prawną.

- Jestem przekonany, że te zmiany pomogą nam jeszcze bardziej uprościć procesy, działalność operacyjną, strukturę biznesową i zarządczą, kluczowe w efektywnym zarządzaniu globalną organizacją, działającą na wymagającym rynku e-commerce i transformacji cyfrowej. Występowanie pod jedną marką Brand New Galaxy, wzbogaconą o nowy branding, pozwala podkreślić nasz zintegrowany charakter, naszą silną pozycję na globalnym rynku oraz w rodzinie Stagwell – powiedział Piotr Morkowski, Chief Executive Officer, Brand New Galaxy.

Poza ujednoliceniem brandingu swoich agencji, BNG wchodzi w 2023 rok z nową strukturą zbudowaną wokół trzech kluczowych filarów:

  • Business Units, z działającymi globalnie zespołami dedykowanymi do obsługi strategicznych klientów;
  • Service Units, zapewniających ekspertyzę i zasoby w obszarach kompetencji specjalistycznych;
  • Shared Service Center wspierających administracyjnie Business i Service Units.

Powołani na nowo utworzone stanowiska Chief Commercial Officers Michał Glapiński, Jakub Krawczyk i Marek Różycki odpowiadają za nadzór nad Business Units i rozwój kluczowych globalnych klientów.

Tomasz Waligóra i Tomasz Morkowski jako Chief Services Officers pokierują Service Units, łącząc pod jednym szyldem holistyczne kompetencje w zakresie digital i e-commerce.

Julia Dziurbiejko będzie kierować działalnością operacyjną BNG jako Chief Operating Officer.

Z kolei centrum Shared Services będzie nadal wspierać całą organizację BNG w obszarach takich jak:

  • Finanse i Controlling pod kierownictwem Witolda Rzewuskiego, Chief Financial Officer,
  • HR & Marketing pod kierownictwem Wiktorii Danielewskiej, Chief People Officer,
  • Administracja, Płace & IT pod kierownictwem Joanny Piwek, Chief Administrative & Payroll Officer,
  • Prawny pod kierownictwem Joanny Adamczyk, Legal Department Director.

Dla BNG rok 2023 oznacza nie tylko zmiany strukturalne i brandingowe, ale także globalne plany rozwoju. Pod względem biznesowym, kluczowym przedmiotem działań agencji we wszystkich regionach geograficznych pozostaje rozwijanie współpracy z globalnymi i regionalnymi klientami.

- W ramach naszego globalnego planu inwestycyjnego wzmacniamy naszą obecność w USA w Nowym Jorku, w pobliżu siedziby głównej Stagwell. Będziemy działać pod parasolem BNG i skupimy się na globalnych firmach zlokalizowanych w USA, ściśle współpracując z agencjami należącymi do STGW w Nowym Jorku – powiedział Kacper Kłos, który pokieruje operacjami biznesowymi w USA jako BNG President, North America. Częścią działalności BNG w USA pozostaje Content26, agencja z siedzibą w Seattle, którą BNG nabyło jeszcze w 2021 roku.

Na Bliskim Wschodzie swoją ekspansję kontynuuje Brand New Galaxy MEA z siedzibą w Dubaju dowodzona przez CEO Adila Khana i Zubaira S. Siddiqui, COO.

- Budujemy ofertę, dzięki której nasi klienci mogą być konkurencyjni w tych trudnych czasach, pełnych wyzwań. Dla nas oznacza to ciągłą obserwację zmieniających się potrzeb i upewnianie, że inwestujemy w odpowiednie rozwiązania biznesowe, najlepszych ludzi oraz wdrażanie nowych technologii i produktów. Wszystko po to, by być o krok do przodu.  Dzięki temu możemy wspierać klientów w cyfrowej transformacji stawiając w centrum technologiczne innowacje i być dla nich najlepszymi partnerami – powiedziała Anna Pańczyk, przewodnicząca Rady Nadzorczej BNG.

BNG została wyróżniona przez magazyn Press jako Jakość Roku 2022.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG wprowadza nowy wielkoformatowy ploter płaski UV
Roland DG ogłasza dzisiaj wprowadzenie na rynek nowego, wysokonakładowego i niezawodnego wielkoformatowego plotera płaskiego UV, EU-1000MF. Ploter został zaprojektowana tak, aby zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy niezrównanej wydajności, wszechstronności i niezawodności, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.
Oponeo.pl rusza z drugą edycją kampanii Kręci Nas Recykling
Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.
Start kampanii Związku Polskie Mięso
Rusza kolejna, piąta już, edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. Poza promocyjnymi działaniami skierowanymi do konsumentów, jej częścią będzie również cykl spotkań oraz...
Gamivo i Żabka z kolejną akcją marketingową
Spółka GAMIVO, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów....
Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764