
Brand New Galaxy (BNG), należąca do Stagwell (STGW), wchodzi w 2023 rok z nową strukturą, zunifikowaną pod wspólną marką.
Już w 2022 roku Brand New Galaxy uprościła swoje struktury i skonsolidowała podmioty wokół dwóch kluczowych filarów kompetencyjnych: e-commerce i digital. Z początkiem 2023 roku konsolidacja marek należących do BNG nabiera tempa: Pathfinder 23, agencja oferująca kompleksowe rozwiązania e-commerce, oraz Spacecamp, agencja holistic digital, zaczynają posługiwać się wspólną marką Brand New Galaxy, zachowując dotychczasową odrębność prawną.
- Jestem przekonany, że te zmiany pomogą nam jeszcze bardziej uprościć procesy, działalność operacyjną, strukturę biznesową i zarządczą, kluczowe w efektywnym zarządzaniu globalną organizacją, działającą na wymagającym rynku e-commerce i transformacji cyfrowej. Występowanie pod jedną marką Brand New Galaxy, wzbogaconą o nowy branding, pozwala podkreślić nasz zintegrowany charakter, naszą silną pozycję na globalnym rynku oraz w rodzinie Stagwell – powiedział Piotr Morkowski, Chief Executive Officer, Brand New Galaxy.
Poza ujednoliceniem brandingu swoich agencji, BNG wchodzi w 2023 rok z nową strukturą zbudowaną wokół trzech kluczowych filarów:
- Business Units, z działającymi globalnie zespołami dedykowanymi do obsługi strategicznych klientów;
- Service Units, zapewniających ekspertyzę i zasoby w obszarach kompetencji specjalistycznych;
- Shared Service Center wspierających administracyjnie Business i Service Units.
Powołani na nowo utworzone stanowiska Chief Commercial Officers Michał Glapiński, Jakub Krawczyk i Marek Różycki odpowiadają za nadzór nad Business Units i rozwój kluczowych globalnych klientów.
Tomasz Waligóra i Tomasz Morkowski jako Chief Services Officers pokierują Service Units, łącząc pod jednym szyldem holistyczne kompetencje w zakresie digital i e-commerce.
Julia Dziurbiejko będzie kierować działalnością operacyjną BNG jako Chief Operating Officer.
Z kolei centrum Shared Services będzie nadal wspierać całą organizację BNG w obszarach takich jak:
- Finanse i Controlling pod kierownictwem Witolda Rzewuskiego, Chief Financial Officer,
- HR & Marketing pod kierownictwem Wiktorii Danielewskiej, Chief People Officer,
- Administracja, Płace & IT pod kierownictwem Joanny Piwek, Chief Administrative & Payroll Officer,
- Prawny pod kierownictwem Joanny Adamczyk, Legal Department Director.
Dla BNG rok 2023 oznacza nie tylko zmiany strukturalne i brandingowe, ale także globalne plany rozwoju. Pod względem biznesowym, kluczowym przedmiotem działań agencji we wszystkich regionach geograficznych pozostaje rozwijanie współpracy z globalnymi i regionalnymi klientami.
- W ramach naszego globalnego planu inwestycyjnego wzmacniamy naszą obecność w USA w Nowym Jorku, w pobliżu siedziby głównej Stagwell. Będziemy działać pod parasolem BNG i skupimy się na globalnych firmach zlokalizowanych w USA, ściśle współpracując z agencjami należącymi do STGW w Nowym Jorku – powiedział Kacper Kłos, który pokieruje operacjami biznesowymi w USA jako BNG President, North America. Częścią działalności BNG w USA pozostaje Content26, agencja z siedzibą w Seattle, którą BNG nabyło jeszcze w 2021 roku.
Na Bliskim Wschodzie swoją ekspansję kontynuuje Brand New Galaxy MEA z siedzibą w Dubaju dowodzona przez CEO Adila Khana i Zubaira S. Siddiqui, COO.
- Budujemy ofertę, dzięki której nasi klienci mogą być konkurencyjni w tych trudnych czasach, pełnych wyzwań. Dla nas oznacza to ciągłą obserwację zmieniających się potrzeb i upewnianie, że inwestujemy w odpowiednie rozwiązania biznesowe, najlepszych ludzi oraz wdrażanie nowych technologii i produktów. Wszystko po to, by być o krok do przodu. Dzięki temu możemy wspierać klientów w cyfrowej transformacji stawiając w centrum technologiczne innowacje i być dla nich najlepszymi partnerami – powiedziała Anna Pańczyk, przewodnicząca Rady Nadzorczej BNG.
BNG została wyróżniona przez magazyn Press jako Jakość Roku 2022.
Źródło: Brand New Galaxy