logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hołek przechodzi na Ty nowym Tyskim 0,0%

  PR 03.03.2020, przeczytano 2072 razy
ilustracjastrzałka

Tyskie wzbogaca swoje portfolio o nowe piwo – bezalkoholowe Tyskie 0,0%.  Kampania wprowadzająca produkt kierowana będzie w szczególności do kierowców, a działania w jej ramach odbywać się będą pod hasłem „Przejdźmy na TY od Zera”. Ambasadorem Tyskiego 0,0% został jeden z najlepszych polskich kierowców – Krzysztof Hołowczyc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/holek-przechodzi-na-ty-nowym-tyskim-0%2C0procent,385914,artykul.html

- Do udziału w tej kampanii nie trzeba było mnie długo namawiać, ponieważ jest zgodna z moimi przekonaniami i programem założonej przeze mnie fundacji „Kierowca Bezpieczny”. W moim odczuciu Tyskie 0,0% to idealna alternatywa dla kierowców, którzy lubią smak piwa, ale jednocześnie chcą być odpowiedzialni na drodze. Podpisuję się również pod ideą przechodzenia na TY, bo to po prostu leży w moim charakterze.

Kampania Tyskiego 0,0% rusza już w marcu i obejmie spoty telewizyjne, radiowe, działania OOH, digitalowe, w social mediach i PR. Za realizację kampanii odpowiadają partnerzy marki Tyskie: Bardzo, Gong, Tailor Made PR, domy produkcyjne OTO, Shootme oraz Televisor, natomiast projekt etykiety Tyskiego 0,0% stworzyła agencja BNA.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764