logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Expoza obsłuży profile Ekstraklasy na Youtube

  PR 09.07.2020, przeczytano 721 razy
ilustracja

Expoza, będąca częścią holenderskiej ODMedia Group, będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę kanałów na YouTube: „Ekstraklasa” oraz „Ekstraklasa Archiwum” oraz strategię rozwoju ligi w tym serwisie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/expoza-obsluzy-profile-ekstraklasy-na-youtube,387708,artykul.html

Umowa podpisana z Ekstraklasa Live Park obejmuje też obsługę w zakresie ochrony praw do należącego do Ekstraklasy kontentu i zabezpieczania go przed nielegalną dystrybucją. Expoza ma już doświadczenie w obsłudze profesjonalnych europejskich lig piłkarskich – pracuje bowiem z holenderską Eredivisie. Obsługuje również Netfliksa (NPFP), Amazona, Dailymotion i Facebooka.

-  Jako ODMedia Group cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę z Ekstraklasą i będziemy mogli wykorzystać nasze doświadczenia z innymi ligami, organizacjami sportowymi i klubami, by pomóc zwiększać ekspozycję i wartość Ekstraklasy – powiedział Sjef Pijnenburg, zarządzający ODMedia Group.

W serwisie YouTube na oficjalnym kanale ligi „Ekstraklasa”, który śledzi ponad 67 tysięcy subskrybentów, w Polsce dostępne są najlepsze akcje meczowe. Poza Polską udostępniane są  2-minutowe skróty. Materiały wideo są dostępne na kanale już 15 minut po każdym meczu. Na kanale „Ekstraklasa Archiwum” można oglądać wszystkie skróty meczowe, kompilacje oraz, co najważniejsze, całe mecze od sezonu 2012/13 do sezonu 2018/19.

- Równolegle do prowadzenia serwisu ligowego OTT – Ekstrklasa.TV – intensywnie pracujemy także nad rozwojem naszych ligowych serwisów na YouTube, dbając o zapewnienie atrakcyjnego kontentu oraz jego odpowiednią ekspozycję i promocję w Internecie. Liczby potwierdzają, że działania te przynoszą oczekiwane wyniki, bo odnotowaliśmy skokowy wzrost wskaźników oglądalności w tym czasie. W ostatnim roku mieliśmy blisko 7,9 mln odsłon na Ekstraklasa Official wobec 22 tys. w ciągu ponad 8 lat istnienia profilu. W całym tym okresie użytkownicy spędzili na naszym kanale ponad 500 tys. godzin, z tego ponad 136 tys. tylko w ciągu ostatnich 90 dni – komentuje Leszek Miklas, prezes zarządu Ekstraklasa Live Park.

Źródło: Ekstraklasa S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764