logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Holenderskie spotkanie partnerów Avery Dennison Graphics Division

  PR 07.07.2006, przeczytano 707 razy

14 czerwca firma Avery Dennison Graphics Division Europe zorganizowała dla swoich europejskich dystrybutorów spotkanie integracyjne. Głównym punktem programu było wspólne zwiedzanie jachtów startujących w regatach Volvo Ocean Race.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/holenderskie-spotkanie-partnerow-avery-dennison-graphics-division,4179,artykul.html

Volvo Ocean Race to zawody o ponad 30-letniej historii, od kilku lat sponsorowane przez szwedzki koncern motoryzacyjny. Biorące w nich udział jachty jednokadłubowe opływają kulę ziemską, startując w hiszpańskim Vigo, a kończąc w szwedzkim Götteborgu. 14 czerwca jachty Volvo Ocean Race wpłynęły do Rotterdamu a ich holenderski epizod mogli na żywo obejrzeć zaproszeni przez Avery Dennison goście. Zwiedzili oni port jachtowy, obejrzeli przycumowane w nim jachty i wzięli udział w otwartym party, zorganizowanym z okazji wizyty uczestników Volvo Ocean Race w Rotterdamie.

W integracyjnej imprezie wzięło udział ponad 30 osób, przede wszystkim przedstawiciele najważniejszych europejskich partnerów biznesowych Avery Dennison Graphics Division z takich krajów jak Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Islandia, Hiszpania, Turcja oraz Polska. Towarzyszyli im szefowie lokalnych oddziałów Avery Dennison Graphics Division, z ramienia centrali była obecna Helen Saunders, wiceprezes koncernu.

Głównym punktem programu była wieczorna wizyta na tradycyjnej holenderskiej barce, z pokładu której uczestnicy spotkania mieli okazję na żywo podziwiać jachty startujące w Volvo Ocean Race. Wieczór uatrakcyjniła typowa holenderska kuchnia. Nieco wcześniej dla chętnych zorganizowano wizytę w Zeelandii („Kraju Morza”). Obszar ten jest położony poniżej poziomu morza, zwiedzający mogli obejrzeć m.in. zabezpieczenia zapobiegające sztormom, zapoznać się ze specjalną wystawą i filmami poświęconymi tej części Holandii.

Mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca polskiego oddziału Avery Dennison Graphics Division: Bardzo się cieszymy, że nasi dystrybutorzy chętnie odpowiedzieli na zaproszenie do Holandii. Zwykle spotykamy się tu w celach biznesowych, tym razem nasi goście mieli okazję odkryć jedno z najciekawszych miejsc Holandii oraz spędzić sympatyczny wieczór z uczestnikami Volvo Ocean Race, a także poznać się nawzajem. Jest mi tym bardziej miło, gdyż wśród uczestników wyjazdu byli również goście z Polski, reprezentujący firmy Tuplex i Plastics Group. Współpracujemy z nimi od 6 lat i warto podkreślić, że oba przedsiębiorstwa znajdują się w pierwszej dziesiątce najważniejszych partnerów handlowych Dywizji Graficznej Avery Dennison. Mamy nadzieję, że takie, mniej biznesowe a bardziej towarzyskie spotkania, pozwolą na wzmocnienie więzi między firmą Avery Dennison i naszymi partnerami handlowymi.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764