14 czerwca firma Avery Dennison Graphics Division Europe zorganizowała dla swoich europejskich dystrybutorów spotkanie integracyjne. Głównym punktem programu było wspólne zwiedzanie jachtów startujących w regatach Volvo Ocean Race.
Volvo Ocean Race to zawody o ponad 30-letniej historii, od kilku lat sponsorowane przez szwedzki koncern motoryzacyjny. Biorące w nich udział jachty jednokadłubowe opływają kulę ziemską, startując w hiszpańskim Vigo, a kończąc w szwedzkim Götteborgu. 14 czerwca jachty Volvo Ocean Race wpłynęły do Rotterdamu a ich holenderski epizod mogli na żywo obejrzeć zaproszeni przez Avery Dennison goście. Zwiedzili oni port jachtowy, obejrzeli przycumowane w nim jachty i wzięli udział w otwartym party, zorganizowanym z okazji wizyty uczestników Volvo Ocean Race w Rotterdamie.
W integracyjnej imprezie wzięło udział ponad 30 osób, przede wszystkim przedstawiciele najważniejszych europejskich partnerów biznesowych Avery Dennison Graphics Division z takich krajów jak Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Islandia, Hiszpania, Turcja oraz Polska. Towarzyszyli im szefowie lokalnych oddziałów Avery Dennison Graphics Division, z ramienia centrali była obecna Helen Saunders, wiceprezes koncernu.
Głównym punktem programu była wieczorna wizyta na tradycyjnej holenderskiej barce, z pokładu której uczestnicy spotkania mieli okazję na żywo podziwiać jachty startujące w Volvo Ocean Race. Wieczór uatrakcyjniła typowa holenderska kuchnia. Nieco wcześniej dla chętnych zorganizowano wizytę w Zeelandii („Kraju Morza”). Obszar ten jest położony poniżej poziomu morza, zwiedzający mogli obejrzeć m.in. zabezpieczenia zapobiegające sztormom, zapoznać się ze specjalną wystawą i filmami poświęconymi tej części Holandii.
Mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca polskiego oddziału Avery Dennison Graphics Division: Bardzo się cieszymy, że nasi dystrybutorzy chętnie odpowiedzieli na zaproszenie do Holandii. Zwykle spotykamy się tu w celach biznesowych, tym razem nasi goście mieli okazję odkryć jedno z najciekawszych miejsc Holandii oraz spędzić sympatyczny wieczór z uczestnikami Volvo Ocean Race, a także poznać się nawzajem. Jest mi tym bardziej miło, gdyż wśród uczestników wyjazdu byli również goście z Polski, reprezentujący firmy Tuplex i Plastics Group. Współpracujemy z nimi od 6 lat i warto podkreślić, że oba przedsiębiorstwa znajdują się w pierwszej dziesiątce najważniejszych partnerów handlowych Dywizji Graficznej Avery Dennison. Mamy nadzieję, że takie, mniej biznesowe a bardziej towarzyskie spotkania, pozwolą na wzmocnienie więzi między firmą Avery Dennison i naszymi partnerami handlowymi.
Źródło: Avery Dennison Polska