logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Holistyczne kampanie marketingowe od Content Studia w Gazeta.pl

  PR 22.02.2021, przeczytano 145 razy

Biuro reklamy Gazeta.pl rozbudowało ofertę Content Studia, włączając do niej nowe, jakościowe usługi pozwalające m.in. na jeszcze lepsze pozycjonowanie treści klientów. Dodatkowo, działania realizowane przez studio zostały właśnie połączone z ofertą sprzedażową portalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/holistyczne-kampanie-marketingowe-od-content-studia-w-gazeta.pl,390308,artykul.html

W ślad za oczekiwaniami marketerów w portfolio Content Studia pojawiły się usługi, które wspierają klientów w pozycjonowaniu treści, umożliwiając im wyróżnienie ich jakościowego i wiarygodnego kontentu w natłoku informacji, a także mają przełożenie na realizację celów poszczególnych marek. Od teraz Content Studio tworzy content plany i pomaga we właściwym doborze słów kluczowych pod konkretne parametry i potrzeby, a także przeprowadza pełną analizę serwisu (strony www) ze wskazaniem potencjałów i działań rozwojowych pod SEO – zarówno on site, jak i off site. W ramach studia powstają również grafiki i infografiki, uzupełniające treści w mediach społecznościowych. Studio wspiera też swoich klientów w organizacji webinarów i szkoleń online oraz przygotowywaniu tłumaczeń branżowych, dopasowanych do specyfiki danego języka.

Oferta Content Studia została włączona do standardowej oferty reklamowej Gazeta.pl, dzięki czemu z usług studia mogą korzystać klienci biura reklamy portalu. W ten sposób rozbudowano ofertę sprzedażową oraz zwiększono spójność działań kontentowych. Usługi Content Studia wychodzą poza serwisy Agory i mogą być wykorzystywane w dowolnym miejscu, m.in. na stronach www klientów, w mediach społecznościowych, serwisach innych wydawców oraz w druku.

– Działania kontentowe mają coraz większy wpływ na decyzje zakupowe oraz budowanie świadomości marki* – mówi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl. – W natłoku treści konsumenci poszukują wiarygodnych i spójnych przekazów. To dlatego tak ważne jest stawianie na interesujące i istotne dla odbiorców materiały. Nasze Content Studio powstało po to, aby wspierać marki w tym zakresie także poza naszymi portalami – dodaje.

Działające w ramach biura reklamy Gazeta.pl Content Studio tworzy jakościowe i angażujące treści, materiały wideo i inne na konkretne zamówienie, dla różnych branż i obszarów tematycznych – od finansów i bankowości, przez motoryzację, medycynę i zdrowie, lifestyle, modę i urodę, aż po kulinaria i treści dla rodziców. Kontent przygotowywany jest przez zaplecze profesjonalistów, zapewniających klientom kompleksową obsługę oraz materiały, z których mogą dowolnie korzystać. Wszystkie treści powstają specjalnie z myślą o potrzebach konkretnej firmy oraz wskazanych przez nią kanałów, m.in. mediów społecznościowych, blogów czy serwisów. Profesjonaliści związani ze studiem przygotowują jakościowe i merytoryczne materiały na strony internetowe, w tym artykuły sponsorowane, treści specjalistyczne, poradnikowe i eksperckie, teksty redagowane z myślą o SEO, materiały wideo, sesje zdjęciowe, nagrania lektorskie i montaże spotów reklamowych, a także infografiki, sondy i biuletyny czy opisy produktów.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

* Dane Content Marketing Institute (CMI).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W poniedziałkowym wydaniu Onet Rano ruszyła inicjatywa „Na co Cię stać?” Fundacji Anji Rubik oraz Onet Rano. Celem akcji jest wsparcie finansowe projektów z zakresu szerzenia edukacji seksualnej. Znane osobowości, zaproszone do akcji, zadeklarowały wykonanie określonego zadania-wyzwania po uzbieraniu ustalonej kwoty na cele statutowe SEXEDpl.
Medonet.pl w nowym serwisie edukuje o zdrowym odżywianiu
Medonet uruchamia nowy lifestylowy subserwis poświęcony zdrowemu odżywianiu. Użytkownicy znajdą tam kompendium wiedzy przygotowanej w idei explanatory journalism, które pomoże podejmować świadome decyzje żywieniowe. To kolejna nowość na Medonet.pl wprowadzona w ostatnich tygodniach.
LOVEMEDIA i Telewizja Polska są pierwszymi firmami, które otrzymały złoty znak programu QUALID. Oznacza to, że ukończyły procedurę weryfikacji - spełniły warunki we wszystkich czterech obszarach programu oraz przeszły specjalistyczne szkolenia.
Zespół redakcyjny Telex.hu z Węgier otrzymał Nagrodę #AllForJan – wyróżnienie, które jest upamiętnieniem osoby zamordowanego 3 lata temu słowackiego dziennikarza Jána Kuciaka. Gala #AllForJan była częścią konferencji MEDIA for FREEDOM Summit (d. Press Freedom Conference), wydarzenia online organizowanego 25 lutego przez European Magazine Media...
W związku z publikacjami Onetu, Na Temat, Oko.press, Dziennika Bałtyckiego, Polska The Times, wyborcza.pl, Wprost, WP i innych, w których dokonano manipulacji przekazu wypowiedzi Prezesa Jacka Kurskiego, podczas rozprawy w związku z wniesieniem przez TVP prywatnego aktu oskarżenia przeciwko p. Sadurskiemu, Telewizja Polska żąda zaprzestania powielania wyrwanych z kontekstu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764