logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Holistyczne kampanie marketingowe od Content Studia w Gazeta.pl

  PR 22.02.2021, przeczytano 277 razy

Biuro reklamy Gazeta.pl rozbudowało ofertę Content Studia, włączając do niej nowe, jakościowe usługi pozwalające m.in. na jeszcze lepsze pozycjonowanie treści klientów. Dodatkowo, działania realizowane przez studio zostały właśnie połączone z ofertą sprzedażową portalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/holistyczne-kampanie-marketingowe-od-content-studia-w-gazeta.pl,390308,artykul.html

W ślad za oczekiwaniami marketerów w portfolio Content Studia pojawiły się usługi, które wspierają klientów w pozycjonowaniu treści, umożliwiając im wyróżnienie ich jakościowego i wiarygodnego kontentu w natłoku informacji, a także mają przełożenie na realizację celów poszczególnych marek. Od teraz Content Studio tworzy content plany i pomaga we właściwym doborze słów kluczowych pod konkretne parametry i potrzeby, a także przeprowadza pełną analizę serwisu (strony www) ze wskazaniem potencjałów i działań rozwojowych pod SEO – zarówno on site, jak i off site. W ramach studia powstają również grafiki i infografiki, uzupełniające treści w mediach społecznościowych. Studio wspiera też swoich klientów w organizacji webinarów i szkoleń online oraz przygotowywaniu tłumaczeń branżowych, dopasowanych do specyfiki danego języka.

Oferta Content Studia została włączona do standardowej oferty reklamowej Gazeta.pl, dzięki czemu z usług studia mogą korzystać klienci biura reklamy portalu. W ten sposób rozbudowano ofertę sprzedażową oraz zwiększono spójność działań kontentowych. Usługi Content Studia wychodzą poza serwisy Agory i mogą być wykorzystywane w dowolnym miejscu, m.in. na stronach www klientów, w mediach społecznościowych, serwisach innych wydawców oraz w druku.

– Działania kontentowe mają coraz większy wpływ na decyzje zakupowe oraz budowanie świadomości marki* – mówi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl. – W natłoku treści konsumenci poszukują wiarygodnych i spójnych przekazów. To dlatego tak ważne jest stawianie na interesujące i istotne dla odbiorców materiały. Nasze Content Studio powstało po to, aby wspierać marki w tym zakresie także poza naszymi portalami – dodaje.

Działające w ramach biura reklamy Gazeta.pl Content Studio tworzy jakościowe i angażujące treści, materiały wideo i inne na konkretne zamówienie, dla różnych branż i obszarów tematycznych – od finansów i bankowości, przez motoryzację, medycynę i zdrowie, lifestyle, modę i urodę, aż po kulinaria i treści dla rodziców. Kontent przygotowywany jest przez zaplecze profesjonalistów, zapewniających klientom kompleksową obsługę oraz materiały, z których mogą dowolnie korzystać. Wszystkie treści powstają specjalnie z myślą o potrzebach konkretnej firmy oraz wskazanych przez nią kanałów, m.in. mediów społecznościowych, blogów czy serwisów. Profesjonaliści związani ze studiem przygotowują jakościowe i merytoryczne materiały na strony internetowe, w tym artykuły sponsorowane, treści specjalistyczne, poradnikowe i eksperckie, teksty redagowane z myślą o SEO, materiały wideo, sesje zdjęciowe, nagrania lektorskie i montaże spotów reklamowych, a także infografiki, sondy i biuletyny czy opisy produktów.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

* Dane Content Marketing Institute (CMI).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764