logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hologram promuje bankowość dla młodych Banku Pekao S.A.

  PR 16.06.2024, przeczytano 233 razy
ilustracja

Na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama Banku Pekao w formie hologramu. Za pomocą tego innowacyjnego nośnika bank chce dotrzeć do młodych ludzi i zainteresować ich swoją ofertą Konta Przekorzystnego oraz aplikacją mobilną PeoPay.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hologram-promuje-bankowosc-dla-mlodych-banku-pekao-s.a.,404656,artykul.html

Bank Pekao stworzył hologram we współpracy z Disturbed Media Group, wykorzystując na ekranie o wielkości 5x5m technologię HyperGram. Hologram usytuowany na parterze hali głównej Dworca Centralnego przedstawia animację rozpoczynającą się hasłem „Jak nie teraz to kiedy?”, która zachęca do bankowania na własnych zasadach. Bank Pekao podkreśla, że z Kontem Przekorzystnym i aplikacją PeoPay klient zyskuje dostęp do bankowości online. Aplikacja PeoPay umożliwia otwarcie konta za pomocą selfie, czyli całkowicie mobilnie i bez konieczności wizyty w oddziale.

Animacja wyświetlana w formie hologramu podkreśla, że klient korzystający z PeoPay może dopasować bankowość do siebie np. zmieniając skróty i widżety w aplikacji czy wybierając zgodnie ze swoimi zainteresowaniami wizerunek karty oraz tła w aplikacji. Hologram prezentuje też szeroki wachlarz możliwości PeoPay, w tym usługę płatności za bilety komunikacyjne, doładowania i płatności telefonem, oszczędzanie w Skarbonkach, a także podkreśla, że prowadzenie konta i wypłaty z bankomatów nie wiążą się z żadnymi opłatami.

Prezentacja hologramu trwała do piątku 14 czerwca br. i była elementem linii komunikacyjnej Banku Pekao „Jak nie teraz to kiedy?”, w której bank stawia na pasje młodych ludzi (m.in. podróże, gaming, muzyka, sport) i zachęca ich do brania spraw w swoje ręce.

Źródło: Bank Pekao SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764