logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Home Concept rozpoczyna współpracę z Home Sweet Home PR

  PR 18.10.2022, przeczytano 521 razy

Od 10 października br. do grona klientów Home Sweet Home PR dołączył Home Concept. To marka obecna od lat na rynku wykończenia i wyposażenia wnętrz w aglomeracjach warszawskiej i śląskiej. W związku z rozwojem, w tym rozbudową obiektu w Katowicach oraz powiększeniem portfolio najemców, firma wzmacnia swoje zaplecze komunikacyjne i intensyfikuje prace w zakresie PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/home-concept-rozpoczyna-wspolprace-z-home-sweet-home-pr,397667,artykul.html

Ostatnie miesiące są dla Home Concept okresem dynamicznego, popandemicznego rozwoju. Pod tą marką funkcjonuje obecnie Home Concept galeria wnętrz w Warszawie oraz nowoczesny park aranżacji wnętrz Home Concept Design Park w Katowicach. To właśnie obiekt w Katowicach przechodzi teraz największe zmiany – trwa jego rozbudowa a cel jest jasny: stać się wnętrzarskim numerem jeden na Śląsku. Już niedługo swoje nowe salony otworzą tam m.in. Komfort Home, Dion oraz IWC Home. To właśnie w Home Concept Design Park jest też zlokalizowany największy salon firmy Maxfliz w Polsce. Efekty pierwszych zmian, wprowadzonych przez Krzysztofa (Juniora) Kołaszewskiego, który zarządza Home Concept od grudnia ubiegłego roku, widać już także w warszawskiej galerii wnętrz.

- Wiem, jak ważna dla rozwoju biznesu jest w obecnych warunkach rynkowych sprawna i atrakcyjnie prowadzona komunikacja. Trzeba dysponować odpowiednimi zasobami ludzkimi, branżowym know-how oraz wypracowanymi relacjami, by efektywnie działać na tym polu. Po licznych rozmowach z Justyną Siejką i Marcinem Pobożym, czyli duetem zarządzającym Home Sweet Home PR, zdecydowaliśmy się właśnie tę firmę zaprosić do dalszej pracy nad marką Home Concept. Pozyskanie do współpracy firmy doradztwa komunikacyjnego to dla nas naturalny krok na drodze rozwoju – powiedział Krzysztof (Junior) Kołaszewski.

Do podstawowych zadań agencji należy prowadzenie biura prasowego Home Concept, relacje z mediami i pomoc w realizacji działań reklamowych. Dodatkowo, Home Sweet Home PR będzie wspierać Klienta w komunikacji B2B do architektów i projektantów wnętrz, w tym realizować eventy skierowane do tej grupy zawodowej. Home Concept będzie także objęty opieką Justyny Siejki i Marcina Pobożego w zakresie doradztwa komunikacyjnego związanego z udziałem w branżowych inicjatywach i projektach specjalnych związanych z tematyką designu.

Źródło: Home Sweet Home PR

www.hshpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764