logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Home Concept rozpoczyna współpracę z Home Sweet Home PR

  PR 18.10.2022, przeczytano 310 razy

Od 10 października br. do grona klientów Home Sweet Home PR dołączył Home Concept. To marka obecna od lat na rynku wykończenia i wyposażenia wnętrz w aglomeracjach warszawskiej i śląskiej. W związku z rozwojem, w tym rozbudową obiektu w Katowicach oraz powiększeniem portfolio najemców, firma wzmacnia swoje zaplecze komunikacyjne i intensyfikuje prace w zakresie PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/home-concept-rozpoczyna-wspolprace-z-home-sweet-home-pr,397667,artykul.html

Ostatnie miesiące są dla Home Concept okresem dynamicznego, popandemicznego rozwoju. Pod tą marką funkcjonuje obecnie Home Concept galeria wnętrz w Warszawie oraz nowoczesny park aranżacji wnętrz Home Concept Design Park w Katowicach. To właśnie obiekt w Katowicach przechodzi teraz największe zmiany – trwa jego rozbudowa a cel jest jasny: stać się wnętrzarskim numerem jeden na Śląsku. Już niedługo swoje nowe salony otworzą tam m.in. Komfort Home, Dion oraz IWC Home. To właśnie w Home Concept Design Park jest też zlokalizowany największy salon firmy Maxfliz w Polsce. Efekty pierwszych zmian, wprowadzonych przez Krzysztofa (Juniora) Kołaszewskiego, który zarządza Home Concept od grudnia ubiegłego roku, widać już także w warszawskiej galerii wnętrz.

- Wiem, jak ważna dla rozwoju biznesu jest w obecnych warunkach rynkowych sprawna i atrakcyjnie prowadzona komunikacja. Trzeba dysponować odpowiednimi zasobami ludzkimi, branżowym know-how oraz wypracowanymi relacjami, by efektywnie działać na tym polu. Po licznych rozmowach z Justyną Siejką i Marcinem Pobożym, czyli duetem zarządzającym Home Sweet Home PR, zdecydowaliśmy się właśnie tę firmę zaprosić do dalszej pracy nad marką Home Concept. Pozyskanie do współpracy firmy doradztwa komunikacyjnego to dla nas naturalny krok na drodze rozwoju – powiedział Krzysztof (Junior) Kołaszewski.

Do podstawowych zadań agencji należy prowadzenie biura prasowego Home Concept, relacje z mediami i pomoc w realizacji działań reklamowych. Dodatkowo, Home Sweet Home PR będzie wspierać Klienta w komunikacji B2B do architektów i projektantów wnętrz, w tym realizować eventy skierowane do tej grupy zawodowej. Home Concept będzie także objęty opieką Justyny Siejki i Marcina Pobożego w zakresie doradztwa komunikacyjnego związanego z udziałem w branżowych inicjatywach i projektach specjalnych związanych z tematyką designu.

Źródło: Home Sweet Home PR

www.hshpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764