logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Home Sweet Home PR nową agencją Annie Sloan w Polsce

  PR 21.03.2018, przeczytano 783 razy

Do grona klientów Home Sweet Home PR dołączyła brytyjska marka Annie Sloan Interiors. Jej nazwa pochodzi od imienia i nazwiska założycielki, która zrewolucjonizowała rynek wnętrzarski, wprowadzając na niego farbę Chalk Paint.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/home-sweet-home-pr-nowa-agencja-annie-sloan-w-polsce,35872,artykul.html

Z wykształcenia artystka malarka, Annie Sloan jest światowej sławy autorytetem w dziedzinie koloru i technik dekoracyjnych -od przeszło 30 lat inspiruje kolejne pokolenia do poszukiwana własnego, plastycznego języka wyrazu, kreowania oryginalnych mebli, przedmiotów i miejsc. Kolekcja farb kredowych Chalk Paint™  i wosków z czasem powiększyła się o linię farb do ścian Wall Paint, lakierów, pędzli, szablonów i tkanin, które aktualnie można kupić w 55 krajach, u autoryzowanych sprzedawców wybieranych osobiście przez właścicielkę.

- Annie Sloan zaczynała w niewielkim butiku w Oxfordzie, w którym na jednej przestrzeni znajdowała się ekspozycja produktów, warsztat, miejsce pracy twórczej. To tam, zaszywając się antresoli, pisała pierwsze książki, w których dzieliła się wiedzą z zakresu technik malowania i pomysłów na stylizacje. Po latach jej firma przerodziła się w globalne przedsięwzięcie, ale wciąż panuje w niej rodzinny klimat. Ogromnie to cenimy. To bardzo bliskie naszemu systemowi wartości, w którym relacje międzyludzkie i ich pielęgnowanie są najważniejsze – mówi Justyna Siejka, partner zarządzający Home Sweet Home PR. - Jesteśmy szczęśliwi, że możemy reprezentować markę Annie Sloan ufundowaną na niezwykłej pasji i autentyzmie. Będziemy wzmacniać jej świadomość na polskim rynku, realizując stosowne do osobowości tej marki projekty komunikacyjne - dodaje.

Home Sweet Home PR odpowiada za prowadzenie biura prasowego Annie Sloan w Polsce, jak również bieżące doradztwo komunikacyjne bazujące na branżowej specjalizacji agencji. Home Sweet Home PR obsługuje wyłącznie marki, firmy i osoby związane z branżą „dom i wnętrze”. Firma została wybrana w drodze konkursu ofert, umowę zawarto na rok. Projekt po stronie agencji prowadzić będą Justyna Siejka (partner zarządzający) oraz Aleksandra Leszczyńska (konsultant ds. PR).

Źródło: Home Sweet Home PR

www.hshpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764