logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Home.pl debiutuje za granicą

  PR 16.10.2019, przeczytano 236 razy
ilustracjastrzałka
fot. Mateusz Atroszko

Największy w Polsce dostawca usług internetowych rozpoczął ekspansję na rynki zagraniczne. Na miejsce swojego debiutu home.pl wybrał Rumunię. W planach rozwoju są już kolejne kraje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/home.pl-debiutuje-za-granica,384365,artykul.html

Polski home.pl, jako członek globalnej grupy United Internet, odpowiada za wprowadzenie internetowego biznesu na nowe rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Robi to, wykorzystując markę IONOS. Tym sposobem pierwsi rumuńscy klienci korzystają już z produktów i usług IONOS, wśród których znajdują się m.in. domeny, hostingi i aplikacje biznesowe, podobnie jak w Polsce.

– Realizację projektu ekspansji zagranicznej rozpoczęliśmy kilka lat temu – mówi Marcin Kuśmierz, CEO home.pl. – Na miejsce naszego zagranicznego debiutu wybraliśmy Rumunię, co było następstwem analizy potencjału rynku małych i średnich firm w zakresie informatyzacji i wykorzystania nowoczesnych technologii internetowych. Wystartowaliśmy z najszerszą ofertą usług w chmurze skierowaną do przedsiębiorców z sektora MŚP – m.in. z rozwiązaniami firm Google i Microsoft, ale też z hostingiem i domenami, które są podstawą naszej działalności.

Oferta IONOS została dobrze przyjęta przez tamtejszy rynek.

– Sprzedaż naszych usług ruszyła praktycznie z dnia na dzień, co pokazuje, że stworzyliśmy atrakcyjną ofertę dla lokalnych firm – dodaje Marcin Kuśmierz. – W kolejnych miesiącach będziemy dodawać nowe produkty dedykowane małym i średnim firmom.

Rumunia to dopiero początek. Jeszcze w 2019 roku home.pl wkroczy na kolejny zagraniczny rynek. Do końca roku 2025 marka obecna będzie w 15 krajach. Wszędzie tam cel jest jeden – zostać liderem branży usług internetowych i aktywnie wspierać klientów biznesowych i indywidualnych w procesie kreowania ich obecności w e-świecie. Pozwoli na to 22-letnie doświadczenie home.pl i wsparcie grupy United Internet.

Źródło: home.pl

www.home.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kino Polska zaprasza na Długi weekend na legalu. W dniach 11-13 czerwca br. stacja zaprezentuje widzom takie hity polskiej kinematografii, jak Ogniem i mieczem, Pitbull i Uwikłanie, a połowę przychodów z reklam wyemitowanych przy tych filmach przekaże Fundacji Legalna Kultura.
Od 1 czerwca program Małgorzaty Ohme #zostajęwdomu z Onet zmienia tytuł, tematykę i częstotliwość. #Latowdomu z Onet – będzie emitowany trzy razy w tygodniu: w poniedziałki, środy i piątki o godz. 12.30 na żywo w Onecie oraz na Facebooku. W letniej odsłonie programu prowadząca Małgorzata Ohme wraz z gośćmi podpowie, jak spędzić letni czas zachowując dobry humor i jak...
„Karmię piersią, naturalnie!” – nowa akcja edukacyjna M jak mama
Startuje kampania edukacyjna „Karmię piersią, naturalnie!”, mająca na celu propagowanie karmienia piersią wśród młodych mam i kobiet w ciąży, a także wspieranie karmiących mam.
W piątek 29 maja 2020 r.  wraca „Ligowy weekend”, popularny wśród kibiców dodatek do „Przeglądu Sportowego”.
Wirtualna gala 5. edycji plebiscytu „Superbohaterka Wysokich Obcasów”
Zespół „Wysokich Obcasów” zaprasza na wyjątkową galę plebiscytu „Superbohaterka Wysokich Obcasów”, która w tym roku odbędzie się wirtualnie, w nowoczesnym, multimedialnym studiu we wtorek, 2 czerwca. Podczas wydarzenia, transmitowanego na żywo na Facebooku, widzowie poznają wybór jury i czytelników oraz dowiedzą się...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764