logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Home.pl debiutuje za granicą

  PR 16.10.2019, przeczytano 189 razy
ilustracjastrzałka
fot. Mateusz Atroszko

Największy w Polsce dostawca usług internetowych rozpoczął ekspansję na rynki zagraniczne. Na miejsce swojego debiutu home.pl wybrał Rumunię. W planach rozwoju są już kolejne kraje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/home.pl-debiutuje-za-granica,384365,artykul.html

Polski home.pl, jako członek globalnej grupy United Internet, odpowiada za wprowadzenie internetowego biznesu na nowe rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Robi to, wykorzystując markę IONOS. Tym sposobem pierwsi rumuńscy klienci korzystają już z produktów i usług IONOS, wśród których znajdują się m.in. domeny, hostingi i aplikacje biznesowe, podobnie jak w Polsce.

– Realizację projektu ekspansji zagranicznej rozpoczęliśmy kilka lat temu – mówi Marcin Kuśmierz, CEO home.pl. – Na miejsce naszego zagranicznego debiutu wybraliśmy Rumunię, co było następstwem analizy potencjału rynku małych i średnich firm w zakresie informatyzacji i wykorzystania nowoczesnych technologii internetowych. Wystartowaliśmy z najszerszą ofertą usług w chmurze skierowaną do przedsiębiorców z sektora MŚP – m.in. z rozwiązaniami firm Google i Microsoft, ale też z hostingiem i domenami, które są podstawą naszej działalności.

Oferta IONOS została dobrze przyjęta przez tamtejszy rynek.

– Sprzedaż naszych usług ruszyła praktycznie z dnia na dzień, co pokazuje, że stworzyliśmy atrakcyjną ofertę dla lokalnych firm – dodaje Marcin Kuśmierz. – W kolejnych miesiącach będziemy dodawać nowe produkty dedykowane małym i średnim firmom.

Rumunia to dopiero początek. Jeszcze w 2019 roku home.pl wkroczy na kolejny zagraniczny rynek. Do końca roku 2025 marka obecna będzie w 15 krajach. Wszędzie tam cel jest jeden – zostać liderem branży usług internetowych i aktywnie wspierać klientów biznesowych i indywidualnych w procesie kreowania ich obecności w e-świecie. Pozwoli na to 22-letnie doświadczenie home.pl i wsparcie grupy United Internet.

Źródło: home.pl

www.home.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Telewizja Sportdigital Fussball, posiadająca prawa do pokazywania 30 meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonach 2019/20 i 2020/21 na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii, podpisała umowę z Onefootball. Na bazie porozumienia użytkownicy platformy streamingowej w tych krajach będą także mogli oglądać mecze polskiej ligi.
Prawo.pl z dwiema nagrodami w konkursie Dobry Wzór 2019
Serwis informacyjny Prawo.pl, stworzony przez Wolters Kluwer Polska, zdobył dwie nagrody w konkursie Dobry Wzór organizowanym przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego.
Radio Akademia uruchomiła internetowe Radio Go
Radio Go to projekt stworzony specjalnie dla najlepszych i najbardziej obiecujących absolwentów Radio Akademii.
Wyniki finansowe Grupy Agora w 3. kwartale 2019r.
Istotne zwiększenie przychodów we wszystkich głównych liniach biznesowych zapewniło Grupie Agora poprawę wyników operacyjnych na koniec 3. kwartału 2019 r. Świetne rezultaty odnotowały Radio, grupa AMS i sieć kin Helios. Dynamika sprzedaży biletów do kin Heliosa ponownie zdecydowanie wyprzedziła rynek. Zwiększyły się też przychody reklamowe i ze...
Grupa Polsat podsumowuje III kwartał 2019 roku
Wprowadzenie telewizji internetowej OTT, nowy pakiet Ekstraklasa, świetne wyniki sprzedaży telefonii komórkowej oraz smartfonów, podpisanie umowy JV z Discovery oraz TVN z intencją stworzenia wspólnej platformy OTT.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764