logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Home.pl i CDA rozpoczynają współpracę

  PR 26.02.2020, przeczytano 766 razy
ilustracja

Największy w Polsce dostawca usług internetowych i czołowy polski serwis rozrywkowy rozpoczynają współpracę. W jej wyniku do oferty home.pl trafią karty prepaid gwarantujące dostęp do filmów na platformie CDA Premium.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/home.pl-i-cda-rozpoczynaja-wspolprace,385833,artykul.html

Współpraca pomiędzy home.pl i CDA zakłada dystrybucję kodów przedpłaconych, które umożliwią korzystanie z bogatej oferty wideo na żądanie w serwisie CDA Premium. Kody prepaid to pierwsze produkty z branży rozrywkowej dostępne w serwisie home.pl.

– To kolejny krok w kierunku rozwoju oferty marketplace w home.pl – mówi Beniamin Krupowicz, menedżer ds. rozwoju biznesu w home.pl. – Dostrzegamy potencjał i dynamikę rozwoju internetowej branży rozrywkowej. Dlatego wzbogacamy naszą ofertę o produkty pozabiznesowe, z których korzystają także właściciele małych i średnich przedsiębiorstw oraz ich pracownicy. Pierwszym jest CDA Premium, ale w planach mamy kolejne.

Kody dostępowe w ofercie home.pl są od 21 lutego br. Po ich zakupie użytkownicy CDA będą mogli aktywować dostęp do płatnych treści wideo na stronie www.cda.pl/premium, bez konieczności wpisywania danych swoich kart płatniczych. Bibliotekę CDA Premium stanowi ponad 7 tys. licencjonowanych filmów wśród których można znaleźć zarówno najpopularniejsze gatunki filmowe, jak i pozycje dla bardziej wymagających kinomanów.

– Współpraca z home.pl stanowi istotny element strategii rozwoju w zakresie budowania nowych kanałów sprzedaży usług spółki – mówi Wolfgang Laskowski, pełnomocnik zarządu i rzecznik prasowy CDA. – Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych użytkowników i ułatwiamy dostęp do naszych treści.

W sierpniu 2019 CDA podobną współpracę nawiązało z firmą Euronet, która oferuje dostęp do abonamentów premium między innymi w sklepach stacjonarnych, salonikach prasowych i  na stacjach benzynowych.

Źródło: home.pl

www.home.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764