logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Home.pl i Payu łączą siły

  PR 28.10.2015, przeczytano 1114 razy

Home.pl, lider rynku domen i hostingu w Polsce, rozpoczął współpracę z globalnym dostawcą płatności elektronicznych PayU. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą w łatwy sposób wdrożyć  płatności online w swoim e-sklepie i przyjmować ekspresowe przelewy oraz płatności kartami na preferencyjnych warunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/home.pl-i-payu-lacza-sily,26396,artykul.html

"Posiadamy ponad 350 tys. klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, którzy są coraz bardziej aktywni w przestrzeni internetowej. Tam pozyskują klientów oraz ich obsługą. Teraz będą mogli również przyjmować płatności" – mówi Dariusz Kowalski, lider zespołu produktowego home.pl. "Współpraca z PayU pozwala nam na zaoferowanie bezpiecznych i szybkich płatności elektronicznych, dzięki nim nasi  klienci będą mogli poprawić swoją płynność finansową oraz rozszerzyć zakres  działalności".

"Szybkość realizacji płatności to jeden z czynników decydujących o pomyślnym zakończeniu zakupów. Aby kupujący nie porzucił koszyka przed złożeniem zamówienia trzeba dać mu możliwość wygodnego zapłacenia i wybór najlepszej dla niego metody płatności. Dla wszystkich klientów home.pl przygotowaliśmy w związku z tym specjalną ofertę cenową na obsługę najpopularniejszych kanałów płatności, czyli błyskawicznych e-przelewów, tzw. pay-by-linków, oraz kart płatniczych. Jesteśmy pewni, że wpłynie to pozytywnie na rozwój płatności bezgotówkowych w e-commerce, a także zwiększy konwersję sprzedaży w e-sklepach współpracujących z naszym partnerem – home.pl" – mówi Sylwia Bilska, Członek Zarządu PayU SA.

Klienci home.pl mogą zaimplementować płatności online PayU w swoim serwisie www i przyjmować wpłaty od klientów poprzez trzy niezależne kanały, co gwarantuje, że każdy e-konsument znajdzie metodę płatności najlepszą dla siebie: błyskawiczny przelew elektroniczny (tzw. pay-by-link) z ponad 20 banków, karty płatnicze (debetowe i kredytowe) oraz przelew tradycyjny.

Z danych PayU wynika, że płatność przelewem pay-by-link wybierana jest w przypadku 80% transakcji opłacanych online. Klient klika na bank, w którym posiada rachunek, a następnie przenoszony jest do serwisu transakcyjnego banku, gdzie, po zalogowaniu, czeka na niego wypełniony formularz e-przelewu, który wystarczy zatwierdzić. Płatność jest natychmiast realizowana a sklep automatycznie otrzymuje informację o dokonaniu wpłaty przez kupującego, dzięki czemu może od razu wysłać zamówiony towar lub zrealizować usługę.. Drugim pod względem częstotliwości korzystania przez kupujących kanałem płatności są karty płatnicze Visa, Visa Electron, MasterCard i Maestro.

"Płatności kartowe zyskują na popularności i mają coraz większy udział w rynku. Oznacza to, że internauci lubią wygodnie płacić w Internecie, a dodatkowo mają coraz większą świadomość jak bardzo bezpieczny jest ten instrument płatniczy - oferowane jest w tym przypadku dodatkowe zabezpieczenie w postaci reklamacji chargeback" - mówi Sylwia Bilska.

W ramach wspólnej oferty home.pl i PayU proponują firmom z sektora MŚP wyjątkowo korzystne warunki prowizyjne  - zaledwie 1,7% od wartości transakcji – a także kompleksowe wsparcie przy wdrożeniu oraz transfer wiedzy  i pomoc posprzedażową. Dodatkowo planowane są wspólne akcje edukacyjne i promocje. Już w listopadzie rozpocznie się pierwsza z nich.

Rozwiązania proponowane przez home.pl i PayU nie ograniczają się jedynie do sklepów internetowych. Oferta skierowana jest do znacznie szerszego grona odbiorców. Z powodzeniem skorzystać z niej mogą urzędy, szkoły oraz firmy usługowe, które chcą rozliczać się ze swoimi klientami przez Internet w szybki i bezpieczny sposób.

Ze szczegółami można zapoznać się na stronie https://home.pl/payu

Źródło: home.pl

www.home.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obserwacja zachowań 450 tys. konsumentów w ponad 710 obiektach wykazała, że w I kwartale br. ruch w galeriach spadł o blisko 5% rdr. Natomiast odwiedzających było o niecały 1% mniej niż rok wcześniej. Częstotliwość wizyt zmniejszyła się rok do roku o ponad 4%, za to zwiększył się czas spędzany w tego typu placówkach. Ostatnio był średnio dłuższy o ponad 2...
Leasing uwolniony z papieru po 24 latach?
Czy umowę leasingu, podobnie jak umowę kredytu lub pożyczki, będzie można wreszcie zawrzeć elektronicznie? Jest projekt ustawy, który usuwa archaiczny nakaz zachowania formy pisemnej, obowiązujący od 2000 roku . Oszczędności z wyeliminowania papierowych umów leasingu mogą wynieść ok. 15 mln zł rocznie – szacuje Carsmile.
Co Polacy kupują przez internet? Trendy w e-commerce
Klienci, którzy przyzwyczaili się do kupowania w sieci, są w niej coraz aktywniejsi. W konsekwencji z roku na rok w wielu kategoriach poziom wydatków rośnie, a co za tym idzie, zwiększa się także wartość polskiego rynku e-commerce.
Zetki o Zetkach. Jakie jest pokolenie Zet w Polsce?
Roszczeniowi małolaci, którym nie chce się pracować, przyklejeni do smartfona i liczący się jedynie z opinią influencerów? O generacji Zet krąży wiele mitów. Co jest jednak najważniejsze dla osób urodzonych w latach 1997-2012? Jacy powinni być ich zdaniem pracodawcy? Na co najczęściej wydają pieniądze? Czy gromadzą...
Odczyt Barometru EFL na II kwartał br. wyniósł 52,6 pkt. i jest o 0,1 pkt. wyższy w ujęciu kwartalnym i o 4,9 pkt. wyższy w ujęciu rocznym. Obecnie odnotowana wartość to najwyższy wynik od II kwartału 2021 roku (52,8 pkt.), a w ostatnich pomiarach zauważalny jest systematyczny wzrost wartości wskaźnika Barometru. Eksperci EFL zwracają także uwagę na rosnący już od roku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764