logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Home.pl inwestuje w serwery Wordpress i Prestashop

  PR 30.11.2022, przeczytano 335 razy

3 sekundy – to granica cierpliwości przeciętnego klienta sklepu internetowego. Dłużej na załadowanie strony czekać nie będzie. Pójdzie na zakupy gdzie indziej. Dlatego, mając na uwadze potrzeby rynku, home.pl zrobiło w swojej serwerowni rewolucję technologiczną. Nowe, wydajne maszyny, w które zainwestowała firma, odpowiadają na potrzeby nawet bardzo zatłoczonych stron internetowych i wpływają na szybsze ładowanie witryn.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/home.pl-inwestuje-w-serwery-wordpress-i-prestashop,398182,artykul.html

Polacy lubią open source

Ponad pół miliona stron internetowych w Polsce działa w oparciu o WordPress, czyli darmowy system zarządzania treścią witryny (tzw. CMS, ang. Content Management System). W tym segmencie WordPress jest absolutnym liderem. Wystarczy wspomnieć, że druga w zestawieniu Joomla! obsługuje nieco ponad 47 tys. stron. Tak wynika z październikowych danych dostarczonych przez serwis BuiltWith w ramach raportu “Web Technology Usage Trends in Poland”.

Autorzy badania sprawdzili również, z jakich rozwiązań typu open source najchętniej korzystają polskie sklepy internetowe. Na czele uplasowały się WooCommerce (sklepowa wtyczka do WordPressa), wykorzystywana przez 47 tys. witryn i silnik PrestaShop, z którego korzysta 19 tys polskich e-sklepów.

- Zainteresowanie klientów rozwiązaniami open source jest ogromne, głównie ze względu na liczbę możliwości, jaką oferują właścicielom stron internetowych. Personalizacja i optymalizacja pod kątem potrzeb właścicieli e-commerce oprócz samego silnika strony powinna obejmować całą infrastrukturę odpowiedzialną za jej działanie, a więc także hosting. Z tego powodu zdecydowaliśmy się zainwestować w nowe, superszybkie maszyny, których parametry idealnie łączą się z potrzebami użytkowników WordPressa i PrestaShop – mówi Magdalena Chudzikiewicz, Członkini Zarządu, Cheif Commercial Officer w home.pl.

Superszybkie i dopasowane

Do serwerowni home.pl trafiły urządzenia zaprojektowane specjalnie pod kątem potrzeb użytkowników WordPressa (również z wtyczką WooCommerce) oraz PrestaShop. Sprzęt już działa i przynosi korzyści korzystającym z usług Hosting WordPress i Hosting PrestaShop znajdujących się w portfolio firmy.

- Oczywiście strona na WordPressie będzie działać także na zwykłym hostingu. Cała magia polega jednak na tym, że dysponujemy hostingiem profilowanym, który wspiera działanie konkretnych aplikacji i rozwiązań. Teraz ten hosting będzie znacznie bardziej stabilny i wydajny – tłumaczy Magdalena Chudzikiewicz, Członkini Zarządu, Cheif Commercial Officer w home.pl.

Bardziej wydajny hosting ma przełożenie na szybsze ładowanie stron WWW i sklepów internetowych. Użytkownicy Hostingu Prestashop i Hostingu WordPress mogą więc spodziewać się, że odwiedzający chętniej pozostaną na ich stronach. Każde skrócenie czasu wczytywania się witryny przekłada się bowiem na więcej klientów, pozostających z daną marką lub firmą. Szybkość wczytywania i wydajność witryn to także istotny czynnik rankingowy Google, który pozwala zdobywać wyższe pozycje w najpopularniejszej wyszukiwarce.

Co jeszcze dają specjalnie dopasowane hostingi? Hosting WordPress oferuje np. możliwość skorzystania z rozwiązania LiteSpeed Web Server, które poprawia wydajność stron. To oprogramowanie wprowadzone przez home.pl w oparciu o liczne sugestie doświadczonych użytkowników WordPressa. Hosting PrestaShop to usługa, w ramach której bardzo szybko można uruchomić sklep PrestaShop, uzyskać bezpłatne wsparcie w jego obsłudze w języku polskim oraz zarządzać wieloma sklepami z jednego panelu. Właściciele e-commerce’ów mogą także liczyć na niskie stawki prowizji u partnerów home.pl (są wśród nich m.in. PayU, Tpay, Blue Media, eService, Przelewy24 oraz InPost, Furgonetka i Apaczka).

Powierzchnia dyskowa Hostingu WordPress i Hostingu PrestaShop w home.pl została oparta wyłącznie na technologii dysków SSD NVMe, zaprojektowanych do osiągania maksymalnych parametrów w wymagających środowiskach chmurowych. Dyski zostały dobrane tak, aby sprostać oczekiwanym parametrom wydajnościowym. Charakteryzują się wyjątkową prędkością odczytu sięgającą 1M IOPS losowego odczytu danych, zachowując przy tym parametr trwałości aż 3 DWDP.

Serwery zostały spięte światłowodową siecią w oparciu o dualną architekturę interfejsów 10G SFP+ do dwóch niezależnych przełączników sieciowych. Spełniają najwyższe standardy redundancji w warstwie sieci i dostarczają sumaryczną przepustowość 20 Gb/s do każdego z węzłów.

Źródło: home.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W środę, 1 lutego wystartowała Akademia Biznesu money.pl. To nowa platforma z eksperckimi treściami podzielonymi na ścieżki tematyczne, które obejmują: zarządzanie, prawo, technologie oraz rynek e-commerce. W ramach Akademii organizowane będą też m.in. warsztaty, webinary i autorskie konferencje dla zainteresowanych tematami związanymi z rozwojem biznesu, kariery czy...
W TVN Warner Bros. Discovery 2022 rok obfitował w inicjatywy zewnętrzne i wewnętrzne z zakresu DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Jednym z najważniejszych wydarzeń w tym obszarze w minionym roku było podpisanie przez TVN Karty Różnorodności Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a jej zwieńczeniem wygrana w konkursie Nagrody Karty Różnorodności przyznana za projekt...
Plan działania opublikowany przez IAB Tech Lab obejmuje wszystkie pięć filarów zainteresowań organizacji: prywatność konsumentów, adresowalność i technologie zwiększające prywatność (PETs), zaawansowaną telewizję, łańcuch dostaw reklamy programmatic oraz pomiar cross-media.
Telewizja Polska S.A. 31 stycznia 2023 roku podpisała umowę ze spółką Emitel S.A., operatorem technicznym naziemnej infrastruktury nadawczej, na usługę transmisji sygnału multipleksu szóstego. Umowa została zawarta na cztery lata i wchodzi w życie 1 lutego 2023 roku. MUX-6 od 1 lutego zastąpił działający do tej pory multipleks testowy naziemnej telewizji...
Nowa oferta programowa stacji TVN
Wraz z wiosną nadchodzi nowa oferta programowa stacji TVN, której przyświeca idea dostarczania widzom wielowymiarowej rozrywki. Obecna ramówka jest odpowiedzią na potrzeby publiczności oraz dynamiczne zmiany rynku, a także realizacją obietnicy kontentu na najwyższym poziomie. Na antenie TVN pojawią się nowości, ale nie zabraknie również kontynuacji znanych i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764