logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Homestarter: Home.pl uczy programowania, testowania, grafiki i marketingu

  PR 02.09.2020, przeczytano 656 razy
ilustracja

Do 15 września zainteresowani uczniowie szczecińskich szkół średnich mogą zgłaszać chęć udziału w edukacyjnym programie homeStarter. W ramach projektu pracownicy home.pl będą uczyli młodzieży programowania, testowania, grafiki i marketingu. Zajęcia rozpoczną się w październiku i potrwają do marca przyszłego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/homestarter%3A-home.pl-uczy-programowania%2C-testowania%2C-grafiki-i-marketingu,388297,artykul.html

homeStarter to inicjatywa szczecińskiej firmy IT – home.pl. W pierwszej edycji programu wzięło udział 36 uczniów, którzy regularnie spotykali się z testerami, programistami i marketingowcami pracującymi na co dzień w home.pl. Po zakończeniu szkoleń uczniowie oceniali program w anonimowych ankietach. Pisali w nich m.in.:

W najnowszej edycji homeStartera będą realizowane cztery kierunki szkoleń:

  • programowanie frontend – nauka tworzenia stron WWW,
  • testowanie bez tajemnic – szkolenie dot. tajników pracy testerów aplikacji i oprogramowania,
  • marketing online i social media – ścieżka związana ze skuteczną promocją i sprzedażą w sieci,
  • grafika komputerowa – kurs tworzenia grafik na potrzeby Internetu.

Każdy z kierunków zostanie wzbogacony o warsztaty rozwoju kompetencji miękkich prowadzone przez HR-owców home.pl.

Do udziału w programie zakwalifikuje się łącznie 48 młodych osób, które będą gotowe zaangażować się w zdobywanie wiedzy. Motywacja uczniów jest tym bardziej istotna, że zajęcia będą odbywały się regularnie, raz w tygodniu, w godzinach popołudniowych (od ok. 16.00 do 19.00). Początkowo zapewne w formie zdalnej, ale – w zależności od sytuacji epidemicznej – rozważana będzie możliwość spotkań także w siedzibie firmy przy ul. Zbożowej w Szczecinie.

Chętni do udziału w programie mogą do 15 września wypełnić ankietę zgłoszeniową dostępną na stronie internetowej https://akademia.home.pl/homestarter/. Zainteresowani znajdą tam także szczegółowy plan szkoleń na wszystkich kierunkach wraz z harmonogramem.

Uczestnictwo w programie jest całkowicie bezpłatne.

Źródło: home.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764