logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Homo digitales w Europie Centralnej

  PR 19.11.2006, przeczytano 885 razy

28 listopada Praga stanie się centrum cyfrowego świata. Odbędzie się tam międzynarodowe forum OgilvyOne - Verge. To niecodzienne wydarzenie pozwoli zgromadzić w stolicy Czech, najwybitniejszych ekspertów zajmujących się marketingiem, brandingiem, dystrybucją, działaniami interaktywnymi, nadawczymi oraz technologiami cyfrowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/homo-digitales-w-europie-centralnej,4762,artykul.html

W swoich wystąpieniach skupią się na przedstawieniu najnowszych osiągnięć technologicznych oraz dalszych możliwości rozwoju i ciągłym postępie, który stawia nas na skraju rewolucyjnych zmian w zakresie komunikacji marketingowej.

Głównymi tematami wykładów i dyskusji, będą następujące zagadnienia: pozycja marketingu w cyfrowym świecie, obecna rola mediów oraz miejsce jakie zajmuje kreatywność marketingowa we współczesnej, burzliwej technologicznie, erze.
„Wierzymy, że przyszłość marketingu zależy wyłącznie od jego zdolności do reagowania na ciągłe zmiany w zachowaniach i preferencjach klientów, które są znacząco modyfikowane przez wprowadzanie nowych mediów oraz nieustające zmiany technologiczne. Dlatego też, będziemy chcieli się skupić na wykorzystaniu najnowszych trendów marketingowych." - mówi regionalny dyrektor OgilvyOne EAME Vanda Wolfová.

Podczas forum Verge w Pradze spotkają się reprezentanci 150 kluczowych firm z Europy Centralnej. Wykłady będą przeprowadzone przez reprezentantów najbardziej znanych i rozpoznawanych światowych marek, takich jak Yahoo!, Microsoft, OgilvyOne Worldwide, Ogilvy Interactive Worldwide i wielu innych.

„Ostatnie forum Verge w Hiszpanii było świadkiem narodzin nowego gatunku - homo digitales. Wszyscy z niecierpliwością oczekujemy co przyniesie szczyt w Pradze." - dodaje Vanda Wolfová.

Pierwszy szczyt Verge odbył się, z inicjatywy OgilvyOne Worldwide, w Nowym Jorku 17 czerwca 2004.

Uczestnikiem forum będzie Paweł Przygodzki, Dyrektor Zarządzający Polskiej Ogilvy Interactive. „Tego typu spotkania uświadamiają wszystkim jak szybko zmienia się rzeczywistość marketingowa. Widzimy to także w Polsce. Szerszy dostęp do Internetu, nowe usługi w telefonii komórkowej czy telewizje nowej generacji wymuszają niestandardowe podejście do marketingu i stosowania nowych form komunikacji." - mówi Paweł Przygodzki.

Celem Verge jest umożliwienie wzajemnego porozumiewania się i wymiany doświadczeń specjalistom ze świata marketingu, marketingu interaktywnego, mediów oraz technologii cyfrowych, którzy na co dzień zajmują się analizą wpływu postępującej digitalizacji na rozwój komunikacji marketingowej.
HOMO DIGITALES - Termin stworzony podczas szczytu Verge w Hiszpanii.

Charakterystyka HOMO DIGITALES:
Rozmawia swoimi palcami. Zjada listy. Ma przyjaciół, których nigdy nie widział. Czyta gazety nie musząc ich kupować. Myszka jest jego domowym zwierzątkiem. Zakupy robi bez użycia gotówki. Pamięć ma w swoich rękach. Zmienia imię każdego dnia. Jest z kimś, nie spotykając go.
Uwaga!
Aby móc się z nim komunikować, musisz zacząć używać nowych mediów.

OgilvyOne Worldwide
OgilvyOne Worldwide jest najbardziej doświadczoną na świecie agencją marketingowa one-to-one. Jednocześnie będąc zdobywcą większej ilości nagród niż jakakolwiek inna agencja. Posiada sieć 110 biur w 56 krajach, które zapewniają swoim klientom pełen zakres usług marketingu bezpośredniego i interaktywnego oraz serwisy konsultacyjne mające za zadanie budowanie relacji z Klientem. Lista Klientów obejmuje tak znane światowe marki jak American Express, Cisco, GlaxoSmithKline, IBM, Nestlé, SAP i Unilever, także najważniejsze firmy z rynków lokalnych. OgilvyOne Worldwide jest częścią Ogilvy Group. Właścicielem jest WPP (NASDAQ: WPPGY) - jedna z największych grup komunikacyjnych na świecie.

Źródło: Ogilvy PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764