28 listopada Praga stanie się centrum cyfrowego świata. Odbędzie się tam międzynarodowe forum OgilvyOne - Verge. To niecodzienne wydarzenie pozwoli zgromadzić w stolicy Czech, najwybitniejszych ekspertów zajmujących się marketingiem, brandingiem, dystrybucją, działaniami interaktywnymi, nadawczymi oraz technologiami cyfrowymi.
W swoich wystąpieniach skupią się na przedstawieniu najnowszych osiągnięć technologicznych oraz dalszych możliwości rozwoju i ciągłym postępie, który stawia nas na skraju rewolucyjnych zmian w zakresie komunikacji marketingowej.
Głównymi tematami wykładów i dyskusji, będą następujące zagadnienia: pozycja marketingu w cyfrowym świecie, obecna rola mediów oraz miejsce jakie zajmuje kreatywność marketingowa we współczesnej, burzliwej technologicznie, erze.
„Wierzymy, że przyszłość marketingu zależy wyłącznie od jego zdolności do reagowania na ciągłe zmiany w zachowaniach i preferencjach klientów, które są znacząco modyfikowane przez wprowadzanie nowych mediów oraz nieustające zmiany technologiczne. Dlatego też, będziemy chcieli się skupić na wykorzystaniu najnowszych trendów marketingowych." - mówi regionalny dyrektor OgilvyOne EAME Vanda Wolfová.
Podczas forum Verge w Pradze spotkają się reprezentanci 150 kluczowych firm z Europy Centralnej. Wykłady będą przeprowadzone przez reprezentantów najbardziej znanych i rozpoznawanych światowych marek, takich jak Yahoo!, Microsoft, OgilvyOne Worldwide, Ogilvy Interactive Worldwide i wielu innych.
„Ostatnie forum Verge w Hiszpanii było świadkiem narodzin nowego gatunku - homo digitales. Wszyscy z niecierpliwością oczekujemy co przyniesie szczyt w Pradze." - dodaje Vanda Wolfová.
Pierwszy szczyt Verge odbył się, z inicjatywy OgilvyOne Worldwide, w Nowym Jorku 17 czerwca 2004.
Uczestnikiem forum będzie Paweł Przygodzki, Dyrektor Zarządzający Polskiej Ogilvy Interactive. „Tego typu spotkania uświadamiają wszystkim jak szybko zmienia się rzeczywistość marketingowa. Widzimy to także w Polsce. Szerszy dostęp do Internetu, nowe usługi w telefonii komórkowej czy telewizje nowej generacji wymuszają niestandardowe podejście do marketingu i stosowania nowych form komunikacji." - mówi Paweł Przygodzki.
Celem Verge jest umożliwienie wzajemnego porozumiewania się i wymiany doświadczeń specjalistom ze świata marketingu, marketingu interaktywnego, mediów oraz technologii cyfrowych, którzy na co dzień zajmują się analizą wpływu postępującej digitalizacji na rozwój komunikacji marketingowej.
HOMO DIGITALES - Termin stworzony podczas szczytu Verge w Hiszpanii.
Charakterystyka HOMO DIGITALES:
Rozmawia swoimi palcami. Zjada listy. Ma przyjaciół, których nigdy nie widział. Czyta gazety nie musząc ich kupować. Myszka jest jego domowym zwierzątkiem. Zakupy robi bez użycia gotówki. Pamięć ma w swoich rękach. Zmienia imię każdego dnia. Jest z kimś, nie spotykając go.
Uwaga!
Aby móc się z nim komunikować, musisz zacząć używać nowych mediów.
OgilvyOne Worldwide
OgilvyOne Worldwide jest najbardziej doświadczoną na świecie agencją marketingowa one-to-one. Jednocześnie będąc zdobywcą większej ilości nagród niż jakakolwiek inna agencja. Posiada sieć 110 biur w 56 krajach, które zapewniają swoim klientom pełen zakres usług marketingu bezpośredniego i interaktywnego oraz serwisy konsultacyjne mające za zadanie budowanie relacji z Klientem. Lista Klientów obejmuje tak znane światowe marki jak American Express, Cisco, GlaxoSmithKline, IBM, Nestlé, SAP i Unilever, także najważniejsze firmy z rynków lokalnych. OgilvyOne Worldwide jest częścią Ogilvy Group. Właścicielem jest WPP (NASDAQ: WPPGY) - jedna z największych grup komunikacyjnych na świecie.
Źródło: Ogilvy PR