logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Honki Digital Agency i Bidlab dla branży budowlanej

  PR 23.08.2017, przeczytano 503 razy
ilustracjastrzałka

Agencja digitalowa HONKI odpowiada za kompleksową obsługę marki Twinson w Internecie. Do współpracy została zaproszona agencja mediowa Bidlab, która zajęła się planowaniem i zakupem mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/honki-digital-agency-i-bidlab-dla-branzy-budowlanej-,33492,artykul.html

Idealnytaras.pl oraz tarasy-twinson.pl to strony w pełni poświęcone tematyce związanej z budową nowego lub modernizacją istniejącego już tarasu. Serwisy są bazą praktycznych informacji oraz miejscem kontaktu z dystrybutorami materiałów z całej Polski.

Agencja digitalowa HONKI odpowiedzialna jest za całościową obecność firmy Twinson w Internecie. W jej skład wchodzą: przygotowanie serwisu WWW i jego rozwój, pozycjonowanie i content marketing oraz kampanie reklamowe - wizerunkowe i sprzedażowe.

Agencja mediowa Bidlab zajęła się planowaniem i zakupem mediów w Internecie. Kreacja reklamowa jest targetowana na użytkowników zainteresowanych tematyką budowlaną oraz remontem domu lub mieszkania. Równocześnie z kampanią display prowadzona jest także promocja w wyszukiwarkach.

Działania w sieci ukierunkowane są na pozyskanie wartościowego ruchu, który już przekłada się na pierwsze zapytania ofertowe, co jeszcze bardziej motywuje nas do działania – komentuje Tomasz Teodorczyk, CEO Bidlab.

Pierwszy etap kampanii rozpoczął się w lipcu, natomiast drugi ruszył na początku sierpnia. Wszystkie działania promocyjne są elementem długofalowej strategii reklamowej, której zakończenie planowane jest na koniec października tego roku.

Źródło: HONKI

Dodatkowe informacje:

Twinson jest częścią Inoutic/Deceuninck - światowego lidera w produkcji innowacyjnych systemów budowlanych przeznaczonych na okna, drzwi, elewacje i tarasy. Korzystając z najnowszych technologii, firma oferuje coraz bardziej komfortowe i funkcjonalne rozwiązania w budownictwie i architekturze.

Bidlab to agencja mediowa specjalizująca się w efektywnym pozyskiwaniu ruchu. Dzięki unikalnej strategii łączenia danych behawioralnych z dopasowanymi kontekstowo mediami, przy pogłębionej optymalizacji celów, Bidlab w istotny sposób obniża stratę mediową związaną z masowym zakupem reklamy display.
HONKI Digital Agency – agencja, która zajmuje się projektowaniem, wdrażaniem, integracją i rozwijaniem komunikacji z zakresu marketingu internetowego od 12 lat. Bada, analizuje i testuje zachowania użytkowników dla poznania ich preferencji, potrzeb i wiedzy.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764