logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Honki Digital Agency i Bidlab dla branży budowlanej

  PR 23.08.2017, przeczytano 495 razy
ilustracjastrzałka

Agencja digitalowa HONKI odpowiada za kompleksową obsługę marki Twinson w Internecie. Do współpracy została zaproszona agencja mediowa Bidlab, która zajęła się planowaniem i zakupem mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/honki-digital-agency-i-bidlab-dla-branzy-budowlanej-,33492,artykul.html

Idealnytaras.pl oraz tarasy-twinson.pl to strony w pełni poświęcone tematyce związanej z budową nowego lub modernizacją istniejącego już tarasu. Serwisy są bazą praktycznych informacji oraz miejscem kontaktu z dystrybutorami materiałów z całej Polski.

Agencja digitalowa HONKI odpowiedzialna jest za całościową obecność firmy Twinson w Internecie. W jej skład wchodzą: przygotowanie serwisu WWW i jego rozwój, pozycjonowanie i content marketing oraz kampanie reklamowe - wizerunkowe i sprzedażowe.

Agencja mediowa Bidlab zajęła się planowaniem i zakupem mediów w Internecie. Kreacja reklamowa jest targetowana na użytkowników zainteresowanych tematyką budowlaną oraz remontem domu lub mieszkania. Równocześnie z kampanią display prowadzona jest także promocja w wyszukiwarkach.

Działania w sieci ukierunkowane są na pozyskanie wartościowego ruchu, który już przekłada się na pierwsze zapytania ofertowe, co jeszcze bardziej motywuje nas do działania – komentuje Tomasz Teodorczyk, CEO Bidlab.

Pierwszy etap kampanii rozpoczął się w lipcu, natomiast drugi ruszył na początku sierpnia. Wszystkie działania promocyjne są elementem długofalowej strategii reklamowej, której zakończenie planowane jest na koniec października tego roku.

Źródło: HONKI

Dodatkowe informacje:

Twinson jest częścią Inoutic/Deceuninck - światowego lidera w produkcji innowacyjnych systemów budowlanych przeznaczonych na okna, drzwi, elewacje i tarasy. Korzystając z najnowszych technologii, firma oferuje coraz bardziej komfortowe i funkcjonalne rozwiązania w budownictwie i architekturze.

Bidlab to agencja mediowa specjalizująca się w efektywnym pozyskiwaniu ruchu. Dzięki unikalnej strategii łączenia danych behawioralnych z dopasowanymi kontekstowo mediami, przy pogłębionej optymalizacji celów, Bidlab w istotny sposób obniża stratę mediową związaną z masowym zakupem reklamy display.
HONKI Digital Agency – agencja, która zajmuje się projektowaniem, wdrażaniem, integracją i rozwijaniem komunikacji z zakresu marketingu internetowego od 12 lat. Bada, analizuje i testuje zachowania użytkowników dla poznania ich preferencji, potrzeb i wiedzy.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Etno Cafe: ziarna kawy stworzone przez influencerów
Z początkiem grudnia sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.
Proces produkcji Polskiej Wódki na muralu Tytusa Brzozowskiego
Na warszawskiej Pradze, w Muzeum Polskiej Wódki odsłonięto najnowszy mural autorstwa Tytusa Brzozowskiego. Tym samym wzbogacił on Szlak murali imienia artysty, którym Warszawska Organizacja Turystyczna zachęca do okrywania stolicy w niekonwencjonalny sposób. Znany z zamiłowania do Warszawy malarz, zobrazował tym razem proces produkcji Polskiej Wódki, zbierając w jeden...
OKK! - Droga do własnej pracowni
Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem - wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości...
Polska pracownia Tremend z I Nagrodą w konkursie WAF 2023
Wnętrza Royal Tulip Warsaw Apartments zostały docenione na prestiżowym World Architecture Festival 2023 w Singapurze. Realizacja polskiej pracowni Tremend nie tylko znalazła się na konkursowej „krótkiej liście”, ale też pokonała pozostałe projekty z całego świata, zdobywając I Nagrodę w kategorii INSIDE –...
Rekordowa aktywność w branży eventowej
W tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland na zlecenie ClickMeeting przeprowadziło analizę, z której wynika, że 40 proc. przedsiębiorstw związanych z eventami, wystawami oraz kongresami znajduje się w dobrej kondycji finansowej. Jednak pomimo polaryzującej sytuacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764