logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Honor z kampanią wizerunkową „Miej odwagę. Bądź sobą”

  PR 29.12.2015, przeczytano 905 razy
ilustracjastrzałka

29 grudnia marka Honor rozpoczęła kampanię brandingową z wykorzystaniem kanałów online oraz z udziałem ambasadorów marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/honor-z-kampania-wizerunkowa-_miej-odwage.-badz-soba_,26961,artykul.html

Z końcem grudnia marka smartfonów Honor rozpoczyna działania wizerunkowe pod hasłem „Miej odwagę. Bądź sobą”. Kampania, skierowana do młodych osób, ma na celu podkreślenie indywidualizmu użytkowników smartfona Honor 7 oraz ich różnorodności. W ramach zaplanowanych działań w sieci pojawi się spot i banery reklamowe, kreatywny konkurs dla użytkowników, kampania obejmie również kanały mediów społecznościowych.

Kampania wizerunkowa będzie szła w parze z aktywizacją online użytkowników Honora. Z myślą o nich przygotowano specjalny konkurs na stworzenie własnej wersji plakatu smartfona Honor 7, który wystartuje 18 stycznia. Konkurs będzie polegał na znalezieniu w przestrzeni miejskiej jednego ze znaków składających się na nazwę smartfona (H, O, N, O, R, 7) i zrobieniu mu zdjęcia, które następnie przesyła się na stronę www.honor7.pl, gdzie zastępuje ono jedną z liter w logo marki. Autorzy sześciu wybranych, najlepszych zdjęć zostaną nagrodzeni telefonem Honor 7, a zwycięskie projekty zostaną wykorzystane w kanałach komunikacji online marki.

Kampanię będą wspierać także ambasadorzy Honora 7, wyraziste postacie i liderzy opinii w takich obszarach lifestylowych jak moda czy muzyka. Konkurs organizowany przy współpracy z nimi rozpocznie się 18 stycznia na stronie dedykowanej kampanii.

Źródło: Huawei Technologies

Dodatkowe informacje:

Honor 7 to flagowy telefon marki Honor. Inteligentny czytnik linii papilarnych, 5,2-calowy wyświetlacz Full HD, aparat główny 20 Mpx, wyposażony w czujnik Sony IMX 230 oraz technologię szybkiej regulacji ostrości PDAF (0,1 s), a także dający się szybko ładować akumulator 3100 mAh o pojemności na poziomie 600 Wh/L to jedne z największych atutów urządzenia.

Honor to marka smartfonów produkowanych przez Huawei Technologies’ Consumer Business Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Ale dlaczego bycie sobą miałoby się objawiać posiadaniem nonejmowego chińskiego szajsu?
Nie rozumiem.

Najnowsze w tym dziale

Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
Leaseplan świętuje 60 lat obecności na świecie globalną kampanią
LeasePlan, wiodąca firma świadcząca usługi Car-as-a-Service z 1,9 mln pojazdów zarządzanych w blisko 30 krajach, obchodzi sześć dekad świadczenia usług wynajmu długoterminowego samochodów. Z okazji urodzin firma przygotowała globalną kampanię „60 years of matchmaking” oraz wyjątkową ofertę urodzinową dla małych i średnich firm.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764