logo
WIADOMOŚCI

Hoop Cola i Hand Made rozwijają platformę komunikacyjną

Mateusz Zawiślak  PR 20.04.2017, przeczytano 152 razy
ilustracjastrzałka

Hoop Cola otrzymała nową szatę graficzną i logotyp, a symbolem marki została gwiazda. To znak wysokiej jakości produktowej, ale też wartości emocjonalnych, jakie Hoop Cola chce utożsamiać: rodzinności i wsparcia w dążeniu do realizacji marzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hoop-cola-i-hand-made-rozwijaja-platforme-komunikacyjna,32224,artykul.html

- Nowa platforma komunikacji jest naturalną kontynuacją zimowej kampanii „Prześlij gwiazdkę”, która była skoncentrowana wokół roli rodziny. Teraz rozwijamy tę historię o nowe konteksty. Wiodący w kampanii spot reklamowy opowiada historię młodego ojca, który po narodzinach syna musiał zrezygnować ze swojej muzycznej pasji. Odkłada więc swoją ukochaną, ikoniczną gitarę na półkę. Po latach, zapomniany instrument odnajduje dorosły już syn. Odkrywa w sobie muzyczną pasję i zakłada zespół. Wszystko prowadzi do zaskakującego happy endu! - mówi Miłosz Sroka, dyrektor kreatywny w Hand Made

Kolejny raz punktem wyjścia dla historii marki była uniwersalna obserwacja dotycząca relacji. Wielu rodziców musi porzucić ukochane pasje i hobby, kiedy zmieniają się ich priorytety, w momencie narodzin dzieci. Hoop Cola pokaże, że ta sytuacja czasem prowadzi do niezwykłego zakończenia: odkryta po latach „zakurzona” pasja potrafi łączyć pokolenia. Zbliża rodziców i dzieci .

Kampania reklamowa wykorzystuje długie formaty telewizyjne i online, aby w pełni oddać kontekst i klimat emocjonalnej historii. Nowe dla Hoop Coli będzie szerokie wykorzystanie formatów richmediowych w kampanii display. Całą opowieść dopełni aktywacja w punkcie sprzedaży – wykorzystująca motyw tatuażu oraz wakacyjna promocja sprzedażowa.

Optymizm i mocny kontekst muzyczny – to wyróżniki kampanii, która doda nowej energii konsumentom i marce w chwili kluczowego relaunchu.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
niedziela 24.06.2018, 49 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone