logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hoop Cola i Hand Made rozwijają platformę komunikacyjną

  PR 20.04.2017, przeczytano 338 razy
ilustracjastrzałka

Hoop Cola otrzymała nową szatę graficzną i logotyp, a symbolem marki została gwiazda. To znak wysokiej jakości produktowej, ale też wartości emocjonalnych, jakie Hoop Cola chce utożsamiać: rodzinności i wsparcia w dążeniu do realizacji marzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hoop-cola-i-hand-made-rozwijaja-platforme-komunikacyjna,32224,artykul.html

- Nowa platforma komunikacji jest naturalną kontynuacją zimowej kampanii „Prześlij gwiazdkę”, która była skoncentrowana wokół roli rodziny. Teraz rozwijamy tę historię o nowe konteksty. Wiodący w kampanii spot reklamowy opowiada historię młodego ojca, który po narodzinach syna musiał zrezygnować ze swojej muzycznej pasji. Odkłada więc swoją ukochaną, ikoniczną gitarę na półkę. Po latach, zapomniany instrument odnajduje dorosły już syn. Odkrywa w sobie muzyczną pasję i zakłada zespół. Wszystko prowadzi do zaskakującego happy endu! - mówi Miłosz Sroka, dyrektor kreatywny w Hand Made

Kolejny raz punktem wyjścia dla historii marki była uniwersalna obserwacja dotycząca relacji. Wielu rodziców musi porzucić ukochane pasje i hobby, kiedy zmieniają się ich priorytety, w momencie narodzin dzieci. Hoop Cola pokaże, że ta sytuacja czasem prowadzi do niezwykłego zakończenia: odkryta po latach „zakurzona” pasja potrafi łączyć pokolenia. Zbliża rodziców i dzieci .

Kampania reklamowa wykorzystuje długie formaty telewizyjne i online, aby w pełni oddać kontekst i klimat emocjonalnej historii. Nowe dla Hoop Coli będzie szerokie wykorzystanie formatów richmediowych w kampanii display. Całą opowieść dopełni aktywacja w punkcie sprzedaży – wykorzystująca motyw tatuażu oraz wakacyjna promocja sprzedażowa.

Optymizm i mocny kontekst muzyczny – to wyróżniki kampanii, która doda nowej energii konsumentom i marce w chwili kluczowego relaunchu.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764