logo
WIADOMOŚCI

Hoop Cola i Hand Made rozwijają platformę komunikacyjną

Mateusz Zawiślak  PR 20.04.2017, przeczytano 148 razy
ilustracjastrzałka

Hoop Cola otrzymała nową szatę graficzną i logotyp, a symbolem marki została gwiazda. To znak wysokiej jakości produktowej, ale też wartości emocjonalnych, jakie Hoop Cola chce utożsamiać: rodzinności i wsparcia w dążeniu do realizacji marzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hoop-cola-i-hand-made-rozwijaja-platforme-komunikacyjna,32224,artykul.html

- Nowa platforma komunikacji jest naturalną kontynuacją zimowej kampanii „Prześlij gwiazdkę”, która była skoncentrowana wokół roli rodziny. Teraz rozwijamy tę historię o nowe konteksty. Wiodący w kampanii spot reklamowy opowiada historię młodego ojca, który po narodzinach syna musiał zrezygnować ze swojej muzycznej pasji. Odkłada więc swoją ukochaną, ikoniczną gitarę na półkę. Po latach, zapomniany instrument odnajduje dorosły już syn. Odkrywa w sobie muzyczną pasję i zakłada zespół. Wszystko prowadzi do zaskakującego happy endu! - mówi Miłosz Sroka, dyrektor kreatywny w Hand Made

Kolejny raz punktem wyjścia dla historii marki była uniwersalna obserwacja dotycząca relacji. Wielu rodziców musi porzucić ukochane pasje i hobby, kiedy zmieniają się ich priorytety, w momencie narodzin dzieci. Hoop Cola pokaże, że ta sytuacja czasem prowadzi do niezwykłego zakończenia: odkryta po latach „zakurzona” pasja potrafi łączyć pokolenia. Zbliża rodziców i dzieci .

Kampania reklamowa wykorzystuje długie formaty telewizyjne i online, aby w pełni oddać kontekst i klimat emocjonalnej historii. Nowe dla Hoop Coli będzie szerokie wykorzystanie formatów richmediowych w kampanii display. Całą opowieść dopełni aktywacja w punkcie sprzedaży – wykorzystująca motyw tatuażu oraz wakacyjna promocja sprzedażowa.

Optymizm i mocny kontekst muzyczny – to wyróżniki kampanii, która doda nowej energii konsumentom i marce w chwili kluczowego relaunchu.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Podsumowanie 10. edycji Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations
– Targi oceniam znowu pozytywnie. I to pod kątem kilku aspektów, np. otoczenia, czyli firm, które są obok nas. Uważam, że są lepiej przygotowane do Targów, dzięki temu też – odnoszę wrażenie – jest więcej Zwiedzających. Większe jest również zainteresowanie programem merytorycznym. Globalny rynek opakowań się rozwija i widać to też na Targach – oceniał wystawę tuż przed jej zakończeniem
Plotery Mutoh skupiły uwagę fotografów
Podczas łódzkie targów Film Video Foto (12-14 kwiecień 2018), obecne na stoisku Atrium plotery Mutoh, skupiły uwagę sporej grupy profesjonalistów i amatorów… a było ich na targach blisko 16 tysięcy.
Agencja Brands Alive specjalizująca się m.in. w realizacji strategii marketingowych oraz identyfikacji wizualnej odpowiada za globalny proces rebrandingu marek należących do THEA Laboratoires. Ponadto zespół agencji przygotował rozwiązania kreatywne dla polskiej kampanii marki Nutrof Total, której właścicielem jest francuska firma.
Nikon i fotografka Julia Kennedy wychodzą z modą na ulice
W nowej serii opublikowanych przez firmę Nikon zdjęć fotografka modowa Julia Kennedy połączyła dwie formy sztuki głównego nurtu, zestawiając ze sobą świat mody oraz najbardziej zachwycające przykłady londyńskiego street artu.
Mbank promuje usługę wspierającą nowych przedsiębiorców
Czy można otworzyć firmę podczas wizyty w banku? mBank wychodzi naprzeciw potrzebom swoich klientów i umożliwia błyskawiczne przejście tego procesu w swoich siedzibach w całej Polsce lub online. Za kampanię promującą usługę odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
 
poniedziałek 23.04.2018, 141 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone