logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hot summer - wakacyjna oferta Via Color

  PR 07.07.2016, przeczytano 913 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji wakacji firma Via Color przygotowała specjalną ofertę, w skład której wchodzą dwa doskonałe urządzenia, tworzące zgrany duet gotowy do pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hot-summer---wakacyjna-oferta-via-color,29224,artykul.html

Hot Summer to propozycja składająca się z plotera STORMjET 7180-x600 i laminatora STORMjET M1+.

Ploter STORMjET po raz pierwszy pojawia się w ofercie - urządzenie oferuje 180 cm zadruku nie w standardowych czterech kolorach, w sześciu. CMYK + Light Magenta + Light Cyan to zestaw spotykany przeważne w większych urządzeniach, zazwyczaj drukarkach UV. To połączenie daje powoduje, że wydruki tworzone przez ploter STORMjET mają niesamowitą głębie kolorów, których sam CMYK nie jest w stanie osiągnąć. Wyposażony w dwie, nowoczesne głowice DX9 ploter drukuje z szybkością do 20 m2/h. Dzięki tym dwóm głowicom możemy pracować szybko i efektownie, nie tracąc przy tym jakości. Dołączony do plotera profesjonalny program PhotoPrint i indywidualna kalibracja maszyny oraz specjalne szkolenie sprawiają, że wydruki tworzone na ploterze STORMjET zachwycają nawet najbardziej wymagających.

Drugim urządzeniem wchodzącym w skład oferty Hot Summer jest laminator STORMjET M1+. To urządzenie daje możliwości laminowania materiałów o szerokości do 163 cm i temperaturze maksymalnej 60 stopni Celsjusza. Dzięki swojemu wykonaniu, urządzenie jest łatwe w obsłudze, więc każdy może sobie poradzić z jego używaniem. Dołączony do zestawu laminat doskonale współgra z laminatorem STORMjET, gwarantując odpowiednie zabezpieczenie laminowanych wydruków.

Tylko przez okres wakacyjny Via Color oferuje te dwa urządzenia plus zestaw mediów i atramentów w specjalnej cenie 39 900 zł netto.

Źródło: Via Color

www.viacolor.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ViaColor



ViaColor o sobie:

Od początku swojej działalności nasza firma specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze serwisowej klienta oraz dostarcza szerokie spektrum profesjonalnych materiałów eksploatacyjnych i części do wszystkich drukarek cyfrowych. Od wielu lat zapewniamy najlepszą obsługę firm, przedsiębiorstw, instytucji jak również klienta indywidualnego. Specjalizujemy się również w dostarczaniu wszystkich niezbędnych akcesoriów do każdego biura. Na co dzień obsługujemy największe drukarnie, szkoły oraz firmy na terenie całego kraju.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764