logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hotel Number One z nową kampanią

  PR 25.07.2017, przeczytano 444 razy
ilustracjastrzałka

It’s just us – Number One Team to kampania skierowana do gości hotelu, publikowana we wszystkich kanałach social media hotelu. Dzięki umieszczanym na bieżąco zdjęciom fani Hotelu Number One mogą poznać niejeden sekret pracowników i przyjrzeć się ich pracy z bliska, podejrzeć ich obowiązki i zmagania z codziennością.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hotel-number-one-z-nowa-kampania,33226,artykul.html

Cała kampania została precyzyjnie przygotowana i skonfigurowana ze wszystkimi kanałami social media Hotelu Number One, tak, aby dotrzeć do jak największego grona odbiorców. Na oficjalnym fanpage’u Hotelu Number One na portalu Facebooku regularnie umieszczane są zdjęcia pracowników hotelu z każdego działu. Można podejrzeć od kuchni pracę pokojówek, recepcjonistek, pracowników z działu sprzedaży czy też pracowników z działu technicznego, a wszystko to opatrzone humorystycznymi podpisami.

- Od poniedziałku, 17 lipca rozpoczęliśmy konkurs na portalu Facebook, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody, takie jak: dwudniowy pobyt dla dwóch osób ze śniadaniem w Hotelu Number One, voucher na basen, 19-calowy telewizor LCD, a także pizze, burgery i desery w hotelowej restauracji Mamma Mia – Zielona Pietruszka. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest napisanie humorystycznego opisu w komentarzu pod zdjęciem zamieszczonym na fanpage’u. Zostaną opublikowane aż cztery wpisy konkursowe w związku z czym szanse na wygraną wzrosną – podkreślił Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu Hotelu Number One.

Na stronie internetowej Hotelu Number One powstała zakładka o nowej kampanii z przedstawieniem jej założeń. Umieszczane są zdjęcia pracowników i opisane pełnione przez nich funkcje. Analogicznie w serwisie Instagram opublikowane zostały zdjęcia z odpowiednimi hasztagami, promujące całą kampanię. Działania kampanii w kanałach social media zostały wzmocnione kampanią remarketingową z wykorzystaniem internetowych banerów Google Adwords.

Kampania It’s just us – Number One Team cieszy się dużym zainteresowaniem wśród fanów Hotelu, którzy z wielkim zaangażowaniem biorą udział w konkursie, a także żywo reagują na nowe publikacje.

Źródło: Hotel Number One

www.hotelnumberone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764