Działania prowadzone przez agencję On Board Think Kong są kontynuacją ogólnopolskiej kampanii „WzrokOK”. Celem jest uświadomienie zagrożeń związanych z postępującą i niekorygowaną krótkowzrocznością u dzieci.
Akcja „Oko w oko z krótkowzrocznością” ma charakter edukacyjny, jest kierowana do rodziców i ma na celu zachęcić do zadbania o wzrok dzieci. Na potrzeby kampanii powstał poradnik dla rodziców i opiekunów dotyczący krótkowzroczności u dzieci oraz wyszukiwarka specjalistów ochrony wzroku w całej Polsce, u których można umawiać wizyty i znaleźć certyfikowanych specjalistów, którzy mogą rekomendować soczewki okularowe MiYOSMART, przeznaczone do korekcji i spowalniania progresji krótkowzroczności u dzieci.
Działania reklamowe obejmują Facebook i Instagram, serwisy WP.pl a także YouTube. Akcję wpiera również komunikacja PR, w tym m.in. współpraca z Wysokimi Obcasami i Medonet. Nawiązana została również współpraca z Fundacją Nauka. To Lubię. W ramach Akademii Cyfrowego Rodzica powstaną artykuły edukacyjne na temat krótkowzroczności i metod jej kontroli u dzieci. W trakcie kampanii agencja On Board Think Kong będzie też realizować działania z obszaru Influencer marketingu.
Źródło: On Board Think Kong