logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hoya Lens Poland rusza z akcją edukacyjną „Oko w oko z krótkowzrocznością”

  PR 13.09.2022, przeczytano 522 razy
ilustracjastrzałka

Działania prowadzone przez agencję On Board Think Kong są kontynuacją ogólnopolskiej kampanii „WzrokOK”. Celem jest uświadomienie zagrożeń związanych z postępującą i niekorygowaną krótkowzrocznością u dzieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hoya-lens-poland-rusza-z-akcja-edukacyjna-_oko-w-oko-z-krotkowzrocznoscia_,397192,artykul.html

Akcja „Oko w oko z krótkowzrocznością” ma charakter edukacyjny, jest kierowana do rodziców i ma na celu zachęcić do zadbania o wzrok dzieci. Na potrzeby kampanii powstał poradnik dla rodziców i opiekunów dotyczący krótkowzroczności u dzieci oraz wyszukiwarka specjalistów ochrony wzroku w całej Polsce, u których można umawiać wizyty i znaleźć certyfikowanych specjalistów, którzy mogą rekomendować soczewki okularowe MiYOSMART, przeznaczone do korekcji i spowalniania progresji krótkowzroczności u dzieci.

Działania reklamowe obejmują Facebook i Instagram, serwisy WP.pl a także YouTube. Akcję wpiera również komunikacja PR, w tym m.in. współpraca z Wysokimi Obcasami i Medonet. Nawiązana została również współpraca z Fundacją Nauka. To Lubię. W ramach Akademii Cyfrowego Rodzica powstaną artykuły edukacyjne na temat krótkowzroczności i metod jej kontroli u dzieci. W trakcie kampanii agencja On Board Think Kong będzie też realizować działania z obszaru Influencer marketingu.

Źródło: On Board Think Kong

www.obtk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764