logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HP Designjet L65500 i HP Scitex FB7500 najlepszymi produktami roku 2009

  PR 05.07.2009, przeczytano 2075 razy
ilustracjastrzałka

Maszyna HP Designjet L65500 uzyskała tytuł najbardziej przyjaznego środowisku urządzenia drukującego oraz najlepszej cyfrowej maszyny wielkoformatowej, druk do szer. trzech metrów, w roku 2009.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-designjet-l65500-i-hp-scitex-fb7500-najlepszymi-produktami-roku-2009,9199,artykul.html

Nagrody przyznane zostały przez Europejskie Stowarzyszenie Prasy (EDP). Nagrodzony został także flatbed HP Scitex FB7500 w kategorii najlepsze przemysłowe rozwiązanie drukujące na materiałach płaskich roku 2009.

Europejskie stowarzyszenie prasy (European Digital Press Association) zrzesza wydawców branżowych z całej Europy i zajmuje się tematyką druku cyfrowego i produktów powiązanych.

Źródło: Digiprint
www.digiprint.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: em_digit

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764