logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HP Designjet L65500 i HP Scitex FB7500 najlepszymi produktami roku 2009

  PR 05.07.2009, przeczytano 2068 razy
ilustracjastrzałka

Maszyna HP Designjet L65500 uzyskała tytuł najbardziej przyjaznego środowisku urządzenia drukującego oraz najlepszej cyfrowej maszyny wielkoformatowej, druk do szer. trzech metrów, w roku 2009.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-designjet-l65500-i-hp-scitex-fb7500-najlepszymi-produktami-roku-2009,9199,artykul.html

Nagrody przyznane zostały przez Europejskie Stowarzyszenie Prasy (EDP). Nagrodzony został także flatbed HP Scitex FB7500 w kategorii najlepsze przemysłowe rozwiązanie drukujące na materiałach płaskich roku 2009.

Europejskie stowarzyszenie prasy (European Digital Press Association) zrzesza wydawców branżowych z całej Europy i zajmuje się tematyką druku cyfrowego i produktów powiązanych.

Źródło: Digiprint
www.digiprint.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: em_digit

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk sublimacyjny na nowo – HP Stitch
W kwietniu br. firma HP ogłosiła wprowadzenie nowej serii urządzeń HP Stitch S przeznaczonych do bezpośredniego i pośredniego druku tekstyliów. Nowa technologia HP to przede wszystkim nowoczesne podejście do druku tkanin. Charakteryzuje je dużo większa wygoda użytkowania oraz lepsze, w porównaniu z klasyczną technologią sublimacyjną, rezultaty. Nowa linia urządzeń dedykowana...
360e-com – nowa spółka na rynku e-commerce, oferująca kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting, wspiera markę ORSAY w działaniach remarketingu. Po sukcesie działań na rynku polskim ORSAY zdecydował się na działania na innych rynkach europejskich. Niemieccy konsumenci okazali się najbardziej podatni na działania 360e-com.
38PR & Content Communication odpowiada za komunikację i kompleksową organizację wydarzeń w ramach kampanii ibis MUSIC w Europie Wschodniej. Prowadzone działania obejmują: media relations, współpracę z managementem artystów, celebrytami i influencerami, a także pełną obsługę techniczną eventów.
Marka Fantasia prezentuje nowe smaki współpracując z Femi Stories
Dwie marki, doskonale znające potrzeby kobiet, połączyły wrażliwość, kreatywność i nieszablonowe podejście do rzeczywistości. Marka Fantasia wraz z projektantkami z Femi Stories, zaprasza konsumentki do niezwykłego świata inspiracji.
In-Store Media Polska: Rebranding marki Nałęczowianka w sieci Carrefour
Firma in-Store Media Polska zrealizowała kompleksowy projekt rebrandingu dla marki Nałęczowianka w sieci Carrefour. Akcja objęła bramy, naklejki dywanowe, bramki wejściowe, stoppery oraz wózki konsumenckie. Dzięki nowej identyfikacji wizualnej marka Nałęczowianka jeszcze bardziej wyróżnia się na półce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764