logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HP i polskie służby kontra nielegalne materiały eksploatacyjne

  PR 23.01.2020, przeczytano 385 razy

W październiku 2019 roku polscy urzędnicy we współpracy z firmą HP dokonali rewizji w jednym z podkrakowskich magazynów.  Inspekcja dostawy u Klienta została  przeprowadzona w ramach Programu przeciwdziałania nadużyciom i podrabianiu produktów  – HP Anti-Counterfeiting and Fraud (ACF). W rezultacie akcji służby skonfiskowały około 300 nielegalnych wkładów do drukarek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-i-polskie-sluzby-kontra-nielegalne-materialy-eksploatacyjne,385430,artykul.html

W świetle prawa, podrabianie towarów jest przestępstwem. Konsekwencje tego procederu w dużej mierze dotykają samych użytkowników. Sfałszowane produkty cechuje zwykle mniejsza wydajność oraz niezawodność, względem oryginalnych odpowiedników. Dodatkowo,  jeśli drukarka zepsuje się wskutek stosowania podrobionych wkładów, pojawia się ryzyko utraty gwarancji przyznanej przez producenta.

Długoletnie doświadczenia HP w zakresie projektowania i testowania  materiałów eksploatacyjnych sprawia, że produkty firmy spełniają rygorystyczne standardy jakości. Oryginalne wkłady HP do drukarek laserowych (HP LaserJet) i atramentowych (HP Inkjet), w przeciwieństwie do podróbek, oferują wysoką wydajność przez cały okres użytkowania.

- Dzięki działaniom podejmowanym wraz z polskimi służbami możemy chronić naszych Klientów przed nieświadomym zakupem podrobionych produktów. Sukces przeprowadzonej akcji świadczy nie tylko o skuteczności realizowanego przez nas Programu, ale potwierdza także zaangażowanie w tworzenie bezpiecznego rynku dla naszych Klientów. - powiedział Marcin Olszewski, Dyrektor Zarządzający, HP Inc Polska

W ciągu ostatnich pięciu lat na rynku EMEA, lokalne władze przy wsparciu HP, skonfiskowały około 12 milionów podrobionych produktów i komponentów. Producent przeprowadził jednocześnie ponad 4500 kontroli zapasów u Partnerów (CPPA [1]) oraz inspekcji podejrzanych dostaw zgłaszanych bezpośrednio przez Klientów (CDI [2]).

W ramach Programu przeciwdziałania nadużyciom i podrabianiu produktów, HP aktywnie edukuje i ostrzega przed fałszywymi materiałami eksploatacyjnymi. W tym celu firma współpracuje z międzynarodowymi i lokalnymi służbami, aby wykrywać i eliminować nielegalne linie produkcyjne służące do wytwarzania wkładów do drukarek HP.

Źródło: HP Inc.

www.hp.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Audyt ochrony dla Partnerów dystrybucyjnych HP.
[2] Kontrola dostaw u Klientów firmy HP.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Łukasz Berski - Head of Digital Production w Bluecloud Interactive
Nowy rok przyniósł zmianę w zespole UX/UI Bluecloud Interactive. Łukasz Berski objął stanowisko Head of Digital Production. Będzie odpowiedzialny za produkcję interaktywną, budowanie pozytywnych relacji z Klientami oraz zarządzanie pracą specjalistów UX/UI, zespołem webmasterów i programistów.  
Puma i Sizeer - kampania lokalna
14 lutego 2020 r. ruszyła lokalna kampania promująca nowy produkt marki PUMA – model RS-X³ Puzzle. Do współpracy marka zaprosiła rapera ReTo oraz Zuzę Jabłońską – wokalistkę młodego pokolenia.
#Akcjadonacja, czyli sposób na walkę z ubóstwem menstruacyjnym
Niemal 1 na 6 dziewcząt w Polsce opuściła zajęcia lekcyjne podczas miesiączki z powodu braku dostępu do artykułów higienicznych* – wynika z najnowszych badań Procter&Gamble dotyczących ubóstwa menstruacyjnego. Razem z Polskim Czerwonym Krzyżem, marka Always prezentuje najnowszą kampanię #AkcjaDonacja, mającą na celu zmniejszenie skutków problemu...
Dolce Wita! - Kamikaze przygotowała kampanię dla sieci stacji Shell
Shell Polska wystartowała z kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki deli by Shell. Główna fala kampanii zaplanowana jest do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Kamikaze.
Hyundai promuje model Kona z trzema różnymi rodzajami napędu
Wczoraj wystartowała kampania promująca gamę modeli Hyundai KONA z trzema różnymi rodzajami napędu. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764