logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HP i polskie służby kontra nielegalne materiały eksploatacyjne

  PR 23.01.2020, przeczytano 474 razy

W październiku 2019 roku polscy urzędnicy we współpracy z firmą HP dokonali rewizji w jednym z podkrakowskich magazynów.  Inspekcja dostawy u Klienta została  przeprowadzona w ramach Programu przeciwdziałania nadużyciom i podrabianiu produktów  – HP Anti-Counterfeiting and Fraud (ACF). W rezultacie akcji służby skonfiskowały około 300 nielegalnych wkładów do drukarek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-i-polskie-sluzby-kontra-nielegalne-materialy-eksploatacyjne,385430,artykul.html

W świetle prawa, podrabianie towarów jest przestępstwem. Konsekwencje tego procederu w dużej mierze dotykają samych użytkowników. Sfałszowane produkty cechuje zwykle mniejsza wydajność oraz niezawodność, względem oryginalnych odpowiedników. Dodatkowo,  jeśli drukarka zepsuje się wskutek stosowania podrobionych wkładów, pojawia się ryzyko utraty gwarancji przyznanej przez producenta.

Długoletnie doświadczenia HP w zakresie projektowania i testowania  materiałów eksploatacyjnych sprawia, że produkty firmy spełniają rygorystyczne standardy jakości. Oryginalne wkłady HP do drukarek laserowych (HP LaserJet) i atramentowych (HP Inkjet), w przeciwieństwie do podróbek, oferują wysoką wydajność przez cały okres użytkowania.

- Dzięki działaniom podejmowanym wraz z polskimi służbami możemy chronić naszych Klientów przed nieświadomym zakupem podrobionych produktów. Sukces przeprowadzonej akcji świadczy nie tylko o skuteczności realizowanego przez nas Programu, ale potwierdza także zaangażowanie w tworzenie bezpiecznego rynku dla naszych Klientów. - powiedział Marcin Olszewski, Dyrektor Zarządzający, HP Inc Polska

W ciągu ostatnich pięciu lat na rynku EMEA, lokalne władze przy wsparciu HP, skonfiskowały około 12 milionów podrobionych produktów i komponentów. Producent przeprowadził jednocześnie ponad 4500 kontroli zapasów u Partnerów (CPPA [1]) oraz inspekcji podejrzanych dostaw zgłaszanych bezpośrednio przez Klientów (CDI [2]).

W ramach Programu przeciwdziałania nadużyciom i podrabianiu produktów, HP aktywnie edukuje i ostrzega przed fałszywymi materiałami eksploatacyjnymi. W tym celu firma współpracuje z międzynarodowymi i lokalnymi służbami, aby wykrywać i eliminować nielegalne linie produkcyjne służące do wytwarzania wkładów do drukarek HP.

Źródło: HP Inc.

www.hp.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Audyt ochrony dla Partnerów dystrybucyjnych HP.
[2] Kontrola dostaw u Klientów firmy HP.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Big Picture prowadzi działania PR dla marki Costa Coffee Home Edition
Agencja Big Picture nawiązała współpracę z COSTA COFFEE Home Edition – nową marką w portfolio koncernu Coca-Cola HBC Polska i poprowadzi dla niej kompleksową komunikację public relations. Zespół konsultantów Big Picture odpowiada za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR oraz strategii influencer marketingu. Do zadań agencji należeć będzie...
Milka rusza z kampanią „Czas delikatności” i wyjątkową loterią „Wygrywaj i pomagaj z Milką”
Właśnie wystartowała nowa kampania marki Milka pod hasłem „Czas delikatności”, w ramach której ruszyła wyjątkowa loteria promocyjna  „Wygrywaj i pomagaj z Milką”.
Płyty indukcyjne 2.0 od Amica – rusza nowa kampania produktowa
Amica rusza z ogólnopolską kampanią produktową płyt indukcyjnych 2.0. Wielozadaniowość, szybkość działania, energooszczędność i niezawodność to podstawowe wyróżniki nowych płyt marki Amica. Na tych cechach skoncentruje się także kampania. Spot reklamowy, który jest w niej wykorzystywany opowiada o codziennych realnych potrzebach użytkowników...
Lokalna oferta AMS w kampanii #AMSposąsiedzku
Od połowy września 2020 r. na ulicach 8 największych polskich miast można zobaczyć nową kampanię wizerunkową AMS – #AMSpoSąsiedzku skierowaną do lokalnych przedsiębiorców. Na nośnikach reklamy zewnętrznej pracownicy AMS opowiadają sąsiadom o swoich pasjach i zainteresowaniach oraz zachęcają do skorzystania z dedykowanej im oferty #AMSpoSąsiedzku.
Pierwszy ultraszeroki monitor Eizo z zakrzywionym ekranem
EIZO wprowadza do oferty swój pierwszy monitor z ultraszerokim, zakrzywionym ekranem o przekątnej 37.5”.  FlexScan EV3895 zaprojektowano z myślą o profesjonalistach pracujących na salach operacji finansowych i menedżerach potrzebujących szybkiego dostępu do informacji pochodzących z różnych źródeł. Monitor sprawdzi się też w warunkach pracy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764