logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HP Latex, HP Pagewide XL, Zund: Integart na Remadays 2018

  PR 23.01.2018, przeczytano 1493 razy
ilustracjastrzałka

14. edycja jednych z największych targów reklamowych na świecie RemaDays Warsaw coraz bliżej. Targi, podobnie jak w ubiegłym roku, odbędą się w halach PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą. Stoisko firmy Integart mieści się pod tym samym numerem co rok temu, w hali F - zapraszamy na stoisko U23.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-latex%2C-hp-pagewide-xl%2C-zund%3A-integart-na-remadays-2018,35201,artykul.html

Podczas trzech dni, zaprezentujemy Państwu urządzenia HP Latex; drukarkę HP Latex 315 tandemowe rozwiązanie Print&Cut i HP Latex 335 oraz dwa modele do 1,6 m ze stałym zasilaniem HP Latex 375, HP L570. W segmencie dużych maszyn zaprezentujemy HP Latex 1500 oraz wielofunkcyjny ploter stołowy ZUND. Jak co roku będzie można zobaczyć wiele nowości z segmentu mediów do druku wielkoformatowego. Pokażemy najnowszy model drukarki z segmentu HP PageWide XL, model 5100.

W imieniu Zarządu serdecznie zapraszamy wszystkich zwiedzających i osoby zainteresowane, chętne szczegółowo poznać i przetestować technologię HP Latex.

Dawid Kornasz: - Targi Rema to dla nas gorący okres i najbardziej intensywny w roku, jeśli chodzi o sprzedaż urządzeń. Jak zawsze Integart stara się zaskoczyć i uważam, że rynek tego od nas oczekuje. Robimy wszystko, żeby sprostać wyzwaniom. Przewidujemy wyjście ponad schemat sprzedaży - od lat staramy się nie tyle sprzedawać urządzenia co oferować pomoc w budowaniu biznesu. Nie tylko poprzez nabycie nowych urządzeń, ale inspirowanie.

Tomasz Melzacki: - Podobnie jak w ubiegłym roku zorganizujemy duże wydarzenie na targach RemaDays 2018. W poprzednim roku zabraliśmy naszych Klientów na biznesowe szkolenie do Barcelony. Mieli okazję poznać tajniki biznesu jak i tajemnice latexu, które pozwoliły im się dynamicznie rozwijać. W tym roku poszukując wartości dodanej do drukarki HP Latex wymyśliliśmy bardzo fajną ideę narzędzia biznesowego, które ma pozwolić naszym klientom wyjść na szeroki rynek i poszukiwać nowych rynków zbytu – po to żeby mogli się rozwijać i rosnąć razem z nami. Jeżeli chodzi o sprzęt - to na pewno Zund. Jak co roku nasz Partner zgodnie ze swoją strategią co 3 miesiące wprowadza nowe rozwiązanie do swojej platformy. Będziemy na bieżąco komunikować wszystkie news’y.

Zapraszamy wszystkich bardzo serdecznie! Zachęcamy do skorzystania z kodu.

Przygotowania do targów poprzedziła kampania reklamowa Latex vs Solwent. Na stronie www.12rund.club wspólnie z udziałem użytkowników technologii HP Latex prezentujemy przewagi i argumenty przemawiające za ekologiczną technologią druku.

Latex czy Solwent to odwieczne pytanie. - Szanujemy to co udało się firmom, które tkwią w dalszym ciągu w druku solwentowym i ekosolwentowym. Wydaje się, że przeszli długą ścieżkę rafinacji tej technologii. Jest ona w wieku bardzo dojrzałym i dopracowanym, natomiast uważam, że pewnych barier nie udało się jej przekroczyć. Nie udało się przekroczyć bariery, że nie jest to druk ekologiczny, druk ten jest niebezpieczny pod względem zdrowotnym dla operatorów i dla Klientów. To niebezpieczeństwo jest dużo mniejsze niż lata temu, jednak te niebezpieczeństwa nadal występują. Technologia, którą promujemy, czyli HP Lateks, jest niezwykle wszechstronna i intuicyjna. Nasz Klient, oprócz tego, że kupuje drukarkę, która drukuje metry kwadratowe, ma do dyspozycji tysiące różnych mediów w różnych obszarach i to jedno urządzenie drukujące, bez względu czy ma jedno czy np. 10, może wykorzystać do tysiąca różnych projektów. Przy tym w zmieniającym się świecie, wymagającym elastyczności, ciągłej zmiany jest to fantastyczne narzędzie, które daje im właśnie tą elastyczność i wszechstronność. Mogą się dopasować, mogą skakać z produktu na produkt, z segmentu na segment i to jest przewagą, to stanowi o ich sile a tym samym o naszej sile.

Tomasz Melzacki: - Zdecydowanie HP Latex. Odsyłam wszystkich na stronę 12rund.club. Portal uruchomiliśmy specjalnie dla wszystkich, którzy poszukują odpowiedzi latex czy solwent. Odpowiedź nie jest prosta. Jedna i druga technologia ma zalety, mają też wady. Warto przekonać się samemu, dlatego zainteresowanych zapraszamy do naszego HP Demo.

Więcej o wszystkich argumentach opowiemy na targach. Zapraszamy z uwagi na przygotowaną promocję. - W tym roku mamy przełomową promocję HP Latex On The Move, która pomoże Klientom wyjść poza schemat, dać nowe możliwości i pokazać nowe rozwiązania. Nie chciałbym zdradzać dzisiaj co to będzie, ale możecie być pewni, że będzie o tym głośno. Zapraszamy serdecznie. Chcemy pokazać także różnice miedzy innymi technologiami a drukarkami lateksowymi. Będziemy bardzo mocno edukować. Całe nasze stoisko będzie się kręciło wokół rywalizacji sportowej. Myślę, że będzie ciekawie.

  • Ruszyła rejestracja online na stronie www.remadays.com
  • Rejestracja z wykorzystaniem kodu: RDW021

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764