indeo, 2017-12-14 14:42Nawet jeśli taki wpis jest w instrukcji, to wyłącznie w roli dupochronu producenta - takie mamy czasy, że zawsze znajdzie się jakiś roszczeniowy człowiek (celowo nie piszę "klient" bo jak widać, nawet Ci, którzy nie są użytkownikami miewają powody, by z zacięciem udowadniać że to zło w czystej postaci). Każda duża firma umieszcza w instrukcjach często mocno przerysowane ostrzeżenia i wyjaśnienia nieistniejących problemów, mocno na zapas.
Przykładem może być tu chociażby wpis z tej samej instrukcji o tym, że podświetlenie LED jest szkodliwe dla oczu i może uszkodzić wzrok. Nawet producenci "żarówek" na pudełkach tego nie piszą, a tu jest
Że nie wspomnę o używaniu wózka widłowego do zakładania rolek (a to tylko drukarka 160cm). Pisać mogą wszystko: (mały wycinek, żeby nie czytać za wiele)
Dlatego teoretykom mówię stanowcze NIE. Czytanie instrukcji nie czyni nikogo ekspertem. Znacznie więcej wie świadomy użytkownik, a już taki, który ma doświadczenie z pozostałymi technologiami druku jest najbardziej wiarygodnym źródłem wiedzy czy informacji. Mam HP360 i w życiu nie spotkałem się z tym, że wydruk miałbym jakiś popaskowany czy gorszy przez pierwsze 30 minut. Ale... Skoro to zostało zamieszczone w instrukcji, to warto by było jeszcze dopytać:
- w której wersji (może na początku serii), sam pamiętam, że zaraz po zakupie mojej maszyny było wiele kłopotów, które zostały rozwiązane kolejnymi edycjami nowego firmware'u
- których maszyn dotyczy - należy pamiętać że w serii 300 są też okrojone modele (wszystkie niższe od 360), które mają inaczej rozwiązany i dość okrojony system grzania, jeśli ktoś to kupuje, powinien mieć świadomość tego konsekwencji - być może o tym traktuje ten wpis.
Ogólnie bicie piany o nic...
(Wiadomość zmodyfikowana przez: indeo dnia 14.12.2017 14:57) OOo..... i jest fachowy wpis wprost od dystrybutora HP.