logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HP Latex 300 i dekoracje wnętrz: Integart podsumowuje pierwszy tydzień październikowych spotkań

   13.10.2015, przeczytano 3141 razy
ilustracjastrzałka

Frekwencja w pierwszym tygodniu Październikowych Drzwi Otwartych przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Odwiedziło nas ponad 50 firm, blisko 80 uczestników, co potwierdza żywe zainteresowanie technologią HP Latex. Integartowskie "Wydarzenie roku" w swym pierwszym tygodniu poświęcone było urządzeniom z serii HP Latex 300 oraz dekoracjom wnętrz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-latex-300-i-dekoracje-wnetrz%3A-integart-podsumowuje-pierwszy-tydzien-pazdziernikowych-spotkan,26223,artykul.html

W  dniach 5-7 października blok opatrzony tytułem "Expanding your business with HP Latex Large Format Printing" poprowadził Roman Barba. Nasz ekspert w zakresie technologii druku, dał wykład o przewagach i zaletach HP Latex, o mediach, ich doborze oraz najciekawszych rozwiązaniach i narzędziach jakie oferuje HP. Warsztat o materiałach dedykowanych do dekoracji wnętrz obejmował najlepsze z możliwych produktów, które pozwalają w kreatywny i łatwy sposób na nowo aranżować lub zmieniać najbliższe otoczenie. Uczestnicy spotkania mieli okazję zobaczyć jak łatwo i  przyjemnie pracuje się z platformą aplikacyjną HP WallArt do projektowania wnętrz.

Roman Barba w bardzo ciekawy i ekspresyjny sposób pokazał jak HP myśli o przyszłości druku, o rozwoju biznesu przez swoich Klientów i o wykorzystaniu możliwości jakie niesie utrzymujący się trend na produkty ekologiczne.
Wprowadzenie do technologii HP Latex  i przedstawienie portfolio urządzeń HP do druku wielkoformatowego w segmencie maszyn HP Latex s. 300 poprowadzili Tomasz Stawicki, Tomasz Melzacki, Dyrektorzy Handlowi HP Latex oraz Damian Latoszewski i Dawid Siedlis. Moderatorem warsztatów z Gośćmi Specjalnymi był Remigiusz Pokuciński.

W drugiej części pierwszego tygodnia Gościem Specjalnym naszych spotkań był Terry Raghunath. W prezentacji pt; "Printed interior decoration" Terry przedstawił trendy w dekoratorstwie wskazując na kluczowe kwestie, którymi są: personalizacja, przewaga cyfrowej technologii, dopasowanie produkcji do potrzeb Klientów (mniejsze nakłady i serie, krótszy czas oczekiwania). Terry Raghunath pokazał nam, że wszystko co jest białe może zostać zmienione, postawił pytanie: dlaczego drukujemy tylko tapety? Jest tak wiele miejsc do zagospodarowania w dekoratorstwie:

Obaj Goście, Roman Barba i Terry Raghunath, w swoich prezentacjach podkreślili znaczny rozwój rynku produktów canvasowych, z roku na rok rosnący. HP prognozuje na 2016 rok, 17% wzrost produktów z tego segmentu. Terry Raghunath spotkał się u nas z firmami, które na rynku Polskim znajdują w czołówce producentów rolet. Rynek klasycznych rolet okiennych jest nasycony, chcąc odnieść sukces i rozwijać biznes należy skupić się na projektowaniu, indywidualnym wzornictwie i szukaniu innowacyjności w rozwiązaniach technologii cyfrowych. Te produkty podobnie jak inne wyposażenie domu ulegają trendom w modzie, co wymusza zmiany i daje producentom "upragnione metry".

Zatem, co jest kluczem do sukcesu? 

Dzisiaj tym kluczem jest:

  • dobry design, który przyciąga Klientów oraz napędza marże;
  • dobre media, które powinny iść w parze z projektem, należy przestać mówić i myśleć tylko o tanim winylu! Media to najważniejsza rzecz po projekcie! Szukajmy innowacyjnych propozycji w materiałach.
  • dobra technologia, która nie zawiera rozpuszczalników, nie pachnie, jest idealna do dekoracji wnętrz! Pozwala drukować na setce różnych mediów i nie ogranicza nas! Daje trwałe wydruki i wysoką jakość. To wszystko zapewnia technologia HP Latex - tak argumentuje to Terry.


W miłej atmosferze, zdobywając wiedzę oraz wymieniając się doświadczeniami uczestnicy naszego spotkania otrzymali również dużą dawkę inspiracji, przekazaną przez Gości Specjalnych.

Wszystkim Uczestnikom pierwszego tygodnia naszych Październikowych Drzwi Otwartych, składamy serdeczne podziękowania za poświęcony czas, spotkanie z nami i aktywny udział w szkoleniach. Gratulujemy otwartości i chęci poszukiwania nowych kierunków rozwoju waszego biznesu. Mamy nadzieję, że wiedza i inspiracja zaczerpnięta od naszych Gości Romana Barby oraz Terrego  Raghunath przyczynią się do Państwa sukcesów.

Zachęcamy do obejrzenia krótkiego filmu z pierwszego tygodnia eventu https://www.facebook.com/hp.latex.integart/videos/513828532140365/

Dni Otwarte objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764