logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HP Latex 365 w cenie 335 – tylko przez krótki czas

  PR 05.09.2018, przeczytano 610 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji 10-lecia technologii HP Latex Integart wraz z firmą HP intensywnie promuje technologię druku lateksowego. Pojawiają się także liczne promocje na urządzenia. Warto przyjrzeć się im bliżej i być może upolować swoje upragnione urządzenie w okazyjnej cenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-latex-365-w-cenie-335-%E2%80%93-tylko-przez-krotki-czas,37797,artykul.html

Najnowsza promocja pomoże dokonać zakupu wszechstronnego i bogato wyposażonego modelu 365. W ramach oferty specjalnej Klientom zostanie zaproponowane w sumie aż 10 urządzeń tego typu... w cenie niższego modelu HP L 335! Cena drukarki L365 tylko teraz! w ramach kampanii "10 lat technologii HP Latex" wyniesie 69.000zł netto. W promocyjnej cenie zawarte jest także oprogramowanie RIP SAI, tusze, instalacja i szkolenie! Dobrą wiadomość mamy także dla posiadaczy ploterów tnących. W pakiecie znajdzie się oprogramowanie umożliwiające utworzenie tandemu drukująco-tnącego z użyciem obu urządzeń.

HP Latex 365 to bogato wyposażone urządzenie drukujące w maksymalnej szerokości 1,6m, na wielu różnych podłożach, w tym porowatych tekstyliach (z użyciem kolektora atramentu). Dzięki inwestycji w tą drukarkę firma może znacznie zyskać na wszechstronności. W przeciwieństwie do urządzeń solwentowych, urządzenie HP Latex 365 może być stosowane także w obszarze dekoracji wnętrz. Liczne certyfikaty (m.in. UL ECOLOGO, UL GREENGUARD GOLD) potwierdzają fakt, że druk w technologii HP Latex jest bezpieczny dla zdrowia ludzkiego. Podczas samego druku jak i codziennego użytkowania nadruk nie uwalnia do otoczenia związków toksycznych. Dlatego aplikacje mogą być stosowane nawet w takich miejscach jak przedszkola, szpitale czy przychodnie pediatryczne.

Drukarkę wielkoformatową HP Latex 365 wyposażono w mechanizm znacznie usprawniający (automatyzujący) dwustronny druk banerów. Jak się okazuje jest to potężne udogodnienie dla drukarni, szczególnie tych w których dwustronnie drukuje się często. Model L365 to nic innego jak sprawdzona, III generacja technologii HP Latex, w której druk ma rozdzielczość 1200dpi a do tworzenia obrazu wykorzystywane są nie trzy a w sumie aż sześć kolorów (trzy podstawowe i trzy pośrednie). To właśnie dlatego urządzenie jest w stanie drukować obrazy także w najwyższej, fotograficznej jakości. Nieocenioną zaletą jest HP Custom Substrate Profiling – oprogramowanie, które we współpracy z wbudowanym spektrofotometrem umożliwia w pełni zautomatyzowane tworzenie profili ICC.

Urządzenie docenią z pewnością firmy, którym zależy na wydajności. HP Latex 365 jest w stanie drukować z maksymalną prędkością 31m2/h (tryb outdoor high speed). Utrzymanie wysokiej jakości i jednoczesne wysokiej prędkości możliwe jest dzięki technologii optimizera oraz systemowi OMAS. Urządzenie posiada także wiele nowinek usprawniających obsługę i także wpływających na końcową wydajność urządzenia. Konstruktorom m.in. udało się znacznie skrócić czas pomiędzy kolejnymi zadaniami, które wymagają późniejszej kontynuacji.

HP Latex 365 wyposażono w ulepszoną sekcję utrwalania, która sprawia, że mimo wysokiej prędkości druku aplikacje są natychmiast suche, odporne na zadrapania i natychmiast gotowe do wydania klientowi.

Urządzenie jest kompatybilne z oprogramowaniem do zdalnego monitoringu HP Latex Mobile. Jest to znaczne udogodnienie dla operatorów, których fizyczna obecność w drukarni może zostać teraz znacznie ograniczona. Oprogramowanie poinformuje o przerwanym druku, zbliżającym się czasie wymiany zbiornika z tuszem i o innych istotnych zdarzeniach.

Firmy zainteresowane zakupem urządzenia mogą zgłosić swoją chęć na tej stronie . W promocyjnej cenie udostępnionych będzie jedynie 10 sztuk drukarek HP Latex 365, więc pośpiech jest jak najbardziej wskazany.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

dziwi mnie pchanie w film promo idei ze niby ktoś na tym będzie drukować wielkoformatowe szmaty albo bilbordy ... nie lepiej jednak kłaść nacisk na fotojakosc technologii a nie udawać ze jest wszechstronna ??

Najnowsze w tym dziale

#SportPrzeciwHomofobii: Kampania społeczna KPH
Gwiazda piłki nożnej, mistrzyni świata w żeglarstwie, mistrz świata w brazylijskim Jiu-jitsu, mistrz Polski w Muay Thai, pływaczka paraolimpijska, wicemistrz Europy w Jiu-jitsu i trener MMA... Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
Nie daj się wymienić na robota: Kampania szkoły programowania Codecool
Już za dziesięć lat 90 proc. obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika zbadania  „Future of Skills. Employment in 2030”.  Rynek pracy, a także otaczająca nas rzeczywistość z pewnością będą wyglądać zupełnie inaczej, a to za sprawą dynamicznie postępującej robotyzacji. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić...
Premiera nowego logo Infoshare
Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL
Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764