logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HP Latex On The Move - Twoje mobilne Demo HP Latex

  S 01.02.2018, przeczytano 1829 razy
ilustracja

Wszyscy, którzy znają i cenią HP Latex nie będą podważać słuszności inwestycji w tą technologię. Promocja HP Latex on the move to dodatkowy powód, aby śmiało podjąć decyzję i wyjątkowa okazja na rozwój firmy! W trwającej od 01.02 do 16.03 akcji promocyjnej na Klientów zainteresowanych zakupem technologii HP Latex czeka dodatkowy bonus z profesjonalnym zestawem narzędzi na wyposażeniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-latex-on-the-move---twoje-mobilne-demo-hp-latex,35290,artykul.html

Rok 2018 Integart rozpoczyna przełomową promocją, która pozwoli nowym użytkownikom technologii HP Latex jeszcze bardziej i śmielej „rozwinąć skrzydła” oraz wyjść do Klientów. Obecnym użytkownikom technologii HP Latex, pomoże zmienić standardy pracy, poszerzyć zespoły handlowe oraz jeszcze szybciej dotrzeć do swoich Klientów czy dostarczać gotowe wyroby. Zdobywanie nowych Klientów, od teraz, będzie łatwe jak nigdy dotąd.

Dzięki oferowanym narzędziom będziesz mógł poszerzyć portfolio oferowanych produktów oraz znacznie łatwiej i szybciej sprzedawać. Ponadto z dużą przyjemnością poprowadzisz pokazy aplikacji i co najważniejsze pozyskasz nowych Klientów. Budowanie nowych relacji biznesowych pozwoli rozszerzyć zasięg Twojej działalności.

Szkolenie handlowe pozwoli m.in. poznać i jeszcze lepiej opanować zagadnienia z autoprezentacji, organizacji procesów sprzedażowych, negocjacji czy owocnego budowania relacji z Klientami. Szkolenie produktowe „Akademia Reklamy” pozwoli dogłębniej poznać rynek mediów do druku, zarówno materiałów premium jak i tych ekonomicznych. Pozwoli także poznać aktualne trendy rynkowe i dopasować się do nich.

W osiągnięciu celu biznesowego pomoże pakiet narzędzi, którym sam będziesz dysponował. Będziesz gotowy na każdą okazję! W komplecie tym będzie wszystko co potrzebujesz na co dzień w swej pracy. Pozwoli Ci to bardzo dokładnie i profesjonalnie zaoferować swoje usługi oraz pozostawić po sobie niezapomniane wrażenie. Szybko poznasz skuteczność sprzedaży bezpośredniej. Właściwe rozpoznanie potrzeb klienta pozwoli Ci na lepsze dopasowanie do jego potrzeb.”

Samochody marki Toyota wyposażone w profesjonalne narzędzia sprzedaży „Magic Box”, stanowić będą narzędzie do zastosowań w praktyce. W skład nich wchodzą Media Box oraz Media Case. Demonstracyjna wersja wszystkich narzędzi wystawiona będzie do obejrzenia na stoisku targowym. Samochody marki Toyota znane są z jakości i niezawodności. Oba auta zapewniają ekonomiczną i płynną jazdę a także niezwykły komfort podróżowania.

Warto zwrócić uwagę, że oprócz bezpłatnego 6-cio miesięcznego okresu użytkowania pojazdu, Klient będzie miał także możliwość zawarcia umowy najmu pojazdu w dalszym okresie na preferencyjnych warunkach. To dodatkowy atut oferty, który docenią firmy dla których samochód służbowy jest ważnym narzędziem funkcjonowania biznesu.

Akcja promocyjna dotyczy drukarek HP Latex III generacji: HP Latex Print&Cut s. 300, HP Latex s. 300 lub s. 500 oraz HP Latex 1500 oraz s.3000. Auta przysługiwać będą firmom, które spełnią warunki zawarte w Regulaminie. W zależności od tego na jaki model urządzenia zdecyduje się Klient będzie on mógł wybrać zestaw bonusowy w skład którego wchodzi Toyota Yaris lub C-HR.

Wszystkie dostarczane samochody będą posiadały atrakcyjny design wzbogacony m.in. o logo Klienta (Twoje logo), HP Latex on the move oraz logo partnerów akcji. Szczegółowe informacje dotyczące HP Latex on the move dostępne są w regulaminie akcji, u Przedstawicieli Handlowych oraz na stronie http://www.hplatex.pl/on-the-move/. Promocję napędza: HP, Toyota Dobrygowski (Lubin, Długołęka) oraz Bank Zachodni WBK (Grupa Santander).

Czy masz jeszcze wątpliwości, że Twój wybór powinien paść na HP Latex?

Zbuduj razem z nami swoją przyszłość w programie „Latex on the move”.


Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764