logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HP Latex On the Move – finał część I

  PR 23.05.2018, przeczytano 708 razy
ilustracjastrzałka

Event HP Latex On the Move, a właściwie jego majowa edycja z pierwszą grupą klientów, przeszedł do historii. W dniach 11-12 maja 2018 roku do siedziby firmy Integart w Błoniach zawitało kilkanaście firm, aby odebrać swój zestaw narzędzi m.in. samochód Toyota Yaris oraz C-HR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-latex-on-the-move-%E2%80%93-final-czesc-i,36607,artykul.html

Ideą HP Latex On the Move było przede wszystkim dostarczenie Klientowi biznesowej wartości dodanej. Integart zdecydował się, aby w ramach promocji zaoferować coś, co okaże się naprawdę wartościowe i przełoży się na realne zyski. Zaproponowane narzędzia (o tym w dalszej części artykułu) wpisują się w tą ideę doskonale, gdyż pomagają firmom, które zainwestowały w HP Latex, od razu rozwinąć skrzydła.

Pierwsze z narzędzi – szkolenie „Akademia reklamy” - zaprezentowało zgromadzonym jak bogata jest oferta produktów, które można dodać do własnego portfolio budując przy tym niezwykle konkurencyjną ofertę ciekawych aplikacji. Wiele z zaprezentowanych rozwiązań było związane bezpośrednio z HP Latex. W szczególności zagadnienia związane z ekologicznym drukiem tapet oraz tekstyliów przypadło do gustu uczestnikom szkolenia. Szkolenie poprowadzili Dariusz Rosłoń i Tomasz Góźdź.

W całym projekcie bardzo ważne było szkolenie przeprowadzone przez Damiana Wilperta – profesjonalnego Trenera Biznesu, autora książek „Techniki sprzedaży i budowanie pozytywnego wizerunku” oraz „Pasja Wystąpień Publicznych”, człowieka o niesamowitej wiedzy w dziedzinie wystąpień publicznych, autoprezentacji, prezencji handlowej i innych aspektów, które pomagają jeszcze skuteczniej sprzedawać. To właśnie, to szkolenie wywarło na uczestnikach HP Latex On the Move największe wrażenie. Po całym dniu szkoleń w piątkowy wieczór wspólnie z Klientami przy kolacji przyszedł czas na bliższe poznanie się i nawiązanie biznesowych relacji.

W sobotę, uczestnicy eventu wzięli udział w prezentacji zrobionej przez przedstawiciela TOYOTA Dobrygowski. Była to doskonała okazja do poznania zasad bezpiecznej jazdy oraz modelu samochodu, który uczestnicy otrzymali w ramach promocji HP Latex On the Move: TOYOTY YARIS PREMIUM+CITY, 1,5_VVT-IE, 6M/T. Wśród 15 firm, jedna z nich, w ramach kampanii decydując się na zakup dwóch urządzeń HP Latex 3200 oraz 335 otrzyma od nas pakiet narzędzi, którego składową stanowi samochód TOYOTA CH-R.

W sobotę nastąpiło również odebranie kluczy do samochodów Toyota YARIS. Wszystkie pojazdy zostały oznakowanie według autorskiego projektu HP Latex On the Move. Projekt zakłada spójną identyfikację wszystkich pojazdów, którą personalizowały logotypy Klientów. W zależności od kolorystyki znaku firmowego samochody mają dodatkowo oklejone w wybranym kolorze lusterka i przednią listwę, co niektórym autkom dodaje wyjątkowego charakteru. Odwaga sprawiła, że niektóre pojazdy wyróżniały się w grupie. Przekazane pojazdy stanowią nie tylko narzędzie do przemieszczania się, ale są jedną z najskuteczniejszych form reklamy dla firm, biorących udział w kampanii. Równolegle promują technologię druku HP i innowacyjne media, które mogą Klienci stosować w swoich projektach. W bagażniku każdego z pojazdów znalazł się także pakiet narzędzi dodatkowych: Media Case oraz Media Box - pełne sampli i wzorników, które wszystkim handlowcom znacznie ułatwią prezentację oferty bezpośrednio u Klienta. Każdy z naszych Partnerów doposażył auta w drobne narzędzia i upominki.

ilustracjastrzałka

Nietypowa promocja na zakup urządzeń jaką jest HP Latex On the Move zaoferowana przez Integart to zdecydowanie nowa jakość i wysoko postawiona w branży poprzeczka, sposobu wpierania

Klientów w rozwoju ich firm. Klienci byli wyraźnie poruszeni możliwościami jakie dają dołączone do drukarki HP Latex narzędzia i jak wielki wpływ na działalność ich firm mogą one mieć. Integart dziękuje za udział wszystkim uczestnikom oraz gościom specjalnym – BZ WBK Leasing oraz TOYOTA Dobrygowski. Już wkrótce opublikowany zostanie materiał video z tego wydarzenia.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764