logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HP Latex w cenie solwentu - cena czyni cuda!

  S 30.05.2017, przeczytano 1876 razy
ilustracja

Coraz więcej firm w Polsce docenia zalety innowacyjnej technologii HP Latex. W odróżnieniu od solwentu – technologia HP Latex jest całkowicie ekologiczna i niezwykle wszechstronna. Najbliższe 20 dni będzie okazją i szansą na zakup urządzenia HP Latex w okazyjnej cenie. Teraz już nikt nie powie, że zdobywanie nowych obszarów z technologią HP Latex jest nieosiągalne. Cena drukarki nie była dotąd tak wyjątkowa!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-latex-w-cenie-solwentu---cena-czyni-cuda%21,32654,artykul.html

Podsumowując dlaczego warto kupić HP Latex?

Ekologiczność oraz uniwersalność

Dzięki tym cechom otworem staje wiele segmentów, do których technologia solwentowa nie ma wstępu. Mowa tutaj np. o wnętrzach. Drukowanie aplikacji jest możliwe dzięki właściwościom tuszu lateksowego HP opartego na bazie wody, co poparte zostało licznymi certyfikatami (m.in. Greenguard Children and School).

Koszty eksploatacyjne

Na pierwszy rzut oka wydawać się może, że technologia HP Latex jest droga. Jednak nie jest to prawdą. W analizowaniu tego zagadnienia proponujemy się posłużyć pojęciem całkowitego kosztu druku. Cena tuszu za litr to najpopularniejszy wskaźnik, ale nie jest on dość miarodajny. Istotniejsza jest wydajność tuszu a pod tym względem HP Latex wypada naprawdę dobrze. Ponadto drukarki HP Latex są łatwe w czyszczeniu i eksploatacji oraz pozwalają w prosty sposób tworzyć profile ICC, co też przekłada się na oszczędności w druku.

Wszechstronność

Kolejnym aspektem, który należy brać pod uwagę podczas wyboru technologii są materiały do druku. W zestawieniu z eco-solventem technologia HP Latex wypada bezkonkurencyjnie. Szeroka gama mediów do druku /od bannerów po wymagające tkaniny/ sprawia, że HP Latex to doskonały wybór. Łatwość profilowania i obsługi mediów na urządzeniach ma swoje dodatkowe plusy.

Jakość wydruku i trwałość

To bezwzględnie czynniki, na które w 100% zwraca uwagę klient zamawiający aplikację. Zarówno HP Latex jak i eco-solvent oferują podobną, wysoką jakość wydruku. Na korzyść lateksu przemawia fakt, że wysoką jakość jest bardzo łatwo uzyskać a wydruk jest trwały na wielu rodzajach podłoży.

Czas realizacji

Przewagą HP Latex jest możliwość dostarczenia aplikacji tego samego dnia. Przekłada się na to oczywiście prędkość wydruku, która jest ważna, ale na tym nie koniec. Eco-solvent przed laminacją powinien leżakować 24-48h aż w pełni odgazuje. Wydruk lateksowy można laminować od razu bo jest suchy /odparowany/ po wyjściu z drukarki. Tutaj wracamy do zalety „eko", tylko tusze na bazie wody mają tą przewagę.

Jak widać wiele przemawia za technologią HP Latex. Dla wszystkich zainteresowanych zakupem i inwestycją w HP Latex przygotowaliśmy specjalną ofertę cenową. Do dnia 20 czerwca a właściwie do wyczerpania zapasów można w atrakcyjnej cenie 44 750,00 zł netto zakupić drukarkę HP Latex 315 (link).

Dla osób zainteresowanych leasingiem fabrycznym miesięczna rata zakupu drukarki HP Latex 315 (720,00 zł netto) została przeliczona przy założeniu, że wpłata własna wyniesie 20% ceny, leasing fabryczny obejmie okres 5 lat, a 1% stanowić będzie wartość wykupu.

Do zestawu z drukarkami jak zawsze Integart oferuje: tusze, oprogramowanie oraz instalację i szkolenie dla użytkowników. Więcej szczegółów pod kątem innych modeli drukarek HP Latex uzyskają Państwo u naszych Przedstawicieli.

Wszystkich klientów zainteresowanych zakupem modelu HP Latex 315 w nowej magicznej cenie lub innych modeli drukarek zapraszamy do pozostawienia swoich danych w formularzu kontaktowym (kliknij tutaj).


Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764