logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HP Neverstop Laser w odświeżonej odsłonie

  PR 07.04.2020, przeczytano 611 razy
ilustracjastrzałka

Firma HP Inc. odświeża model HP Neverstop Laser, drukarkę laserową bez kartridży, do samodzielnego napełniania [1] (m.in. o nowe modele z usprawnionymi z funkcjami bezprzewodowymi i skanerem), która idealni sprawdzi się w domowym biurze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-neverstop-laser-w-odswiezonej-odslonie,386488,artykul.html

- Coraz więcej osób wykonuje swoje obowiązki zawodowe bez wychodzenia z domu, dla pełnego komfortu pracy potrzebują jednak technologii łatwej w użyciu oraz drukowania bez niepotrzebnych przerw – oba te warunki spełnia HP Neverstop. W praktyce oznacza to możliwość  drukowania przez wiele miesięcy bez konieczności uzupełniania tonera oraz gwarancję niższych kosztów w przeliczeniu na pojedynczą stronę - Tuan Tran, Prezes,  Printing, HP Inc.

Kluczowe funkcje urządzeń z rodziny HP Neverstop Laser:

Toner zapewniający do 5000 stron wydruku [6]

  • Bez przerw w drukowaniu spowodowanych potrzebą wymiany kartridża [1] z aż 5000 stron wydruków do pierwszego ładowania tonera [6].

Najniższy koszt druku w tej klasie. Mniej niż 4 grosze za stronę [5]

  • HP gwarantuje jakość, niezawodność i precyzję drukowania teraz i po każdym kolejnym napełnieniu.

Opcja zapisywania przy każdym napełnianiu [7]

  • Zestawy HP Toner Reload Kits kosztują mniej w porównaniu do innych wkładów HP podobnej klasy, oferując nawet 2,5-krotnie większą liczbę wydrukowanych stron [7]. Użytkownicy mogą sprawnie napełnić toner, który wystarczy nawet do 2500 stron [7] – bez bałaganu i bez stresu [1]. Jak to działa?

Stałe połączenie i mobilność

  • Funkcje łatwego skanowania i drukowania mobilnego, bezpieczne wysyłanie faksów, bezproblemowy proces zamawiania zestawów do napełniania tonera oraz opcja organizacji dokumentów Smart Tasks dzięki aplikacji HP Smart, która umożliwia użytkownikom mobilny dostęp praktycznie z każdego miejsca [8].
  • Oszczędność czasu i opcja organizacji dokumentów nawet o 50% szybciej dzięki funkcji Smart Task w aplikacji HP Smart App (dostępne wyłącznie dla HP Neverstop Laser 1000n i HP Neverstop Laser 1200n).  

Certyfikowana energooszczędność

  • HP Neverstop Laser posiada  zarówno certyfikat Blue Angel, jak i Energy Star 3.0.
  • Ponad 25 procent drukarki zostało wykonane z plastiku pochodzącego z recyklingu, podczas gdy zestaw do ponownego napełniania tonera składa się w 75 procentach z przetworzonych materiałów.
  • Aż do 84 procent mniejszy wpływ na środowisko przez cały okres użytkowania urządzenia [2] w porównaniu do standardowych drukarek laserowych dzięki systemowi do samodzielnego napełniania (CTSS) [3] i wkładu z recyklingu [4].

Nagradzany projekt

  • Model wyróżniony na arenie międzynarodowej za swój innowacyjny design prestiżowymi nagrodami iF oraz Spark.  

Ceny i dostępność

  • Poszczególne wersje HP Neverstop Laser są już dostępne w wybranych sklepach. Ceny oraz dodatkowe informacje można znaleźć na stronie hp.com/neverstop.  

Modele HP Neverstop Laser 1001nw i  HP Neverstop Laser 1201n dostępne są już w Niemczech, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Holandii, Belgii, krajach skandynawskich, krajach bałtyckich, Szwajcarii. Modele HP Neverstop Laser 1000n i HP Neverstop Laser 1200n można nabyć natomiast  w Rosji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Arabii Saudyjskiej, Turcji, Kazachstanie, Serbii, Afryce Południowej, Tunezji, Nigerii, Maroku.  

W Polsce już teraz modele HP Neverstop Laser 1000n oraz HP Neverstop Laser 1200n są dostępne do zamówień  w następujących cenach:

  • HP Neverstop Laser 1000n-5HG74A – 1099 PLN
  • HP Neverstop Laser 1200n-5HG87A – 1399 PLN

Źródło: HP Inc.

www.hp.pl

Dodatkowe informacje:

[1] HP Neverstop: pierwsza na świecie drukarka laserowa bez kartridży, do samodzielnego napełniania: stałe napełnianie przy użyciu oryginalnych tonerów OEM z bębnem imaging-drum-in-place, w porównaniu z większością dostępnych monochromatycznych drukarek laserowych OEM za około 250 USD i urządzeń wielofunkcyjnych w cenie około 350 USD (stan na dzień 15 listopada 2018 r). Badanie wewnętrzne HP i badanie Keypoint Intelligence-Buyers Lab z 2019 zlecone przez HP. Udział w rynku na podstawie danych IDC CYQ2 2018 Hardcopy Peripherals Tracker, wydanie 2018Q2. Szczegółowe informacje dostępne na stronie keypointintelligence.com/HPNeverstop
HP Neverstop: 84 procent mniejszy wpływ na środowisko podczas całego okresu użytkowania² w porównaniu ze standardowymi drukarkami laserowymi dzięki systemowi do samodzielnego napełniania (CTSS)³ oraz wkładowi pochodzącemu z recyklingu4
[2] Ślad ekologiczny obejmuje drukarkę i materiały eksploatacyjne: wydobycie i przetwarzanie surowców, produkcję i transport drukarek, a także zużycie energii elektrycznej, bębna i zestawu do ponownego napełniania oraz zakończenie użytkowania. Nie obejmuje zużycia papieru.
[3] Oszczędność ekwiwalentu dwutlenku węgla (CO2e) w programie HP Neverstop z technologią CTSS w porównaniu z drukarkami HP LaserJet Pro M15a i HP LaserJet Pro MFP M28a opiera się na średnim zużyciu 50 000 stron. Recenzowane modele oceny cyklu życia zlecone przez HP i przeprowadzone przez thinkstep. Wyniki sprawdzone przez wewnętrznych ekspertów HP LCA. Analiza zakończona 27 czerwca 2019 r.
[4] HP Neverstop jest wykonany w ponad 25 procentach z tworzywa sztucznego pochodzącego z recyklingu.
[5] Najniższy koszt druku w tej klasie. Mniej niż 4 grosze za stronę: w porównaniu z większością urządzeń wielofunkcyjnych z wkładami wielofunkcyjnymi w cenie poniżej 330 USD. Keypoint Intelligence – badanie laboratoryjne Buyers Lab z lutego 2020 r. zlecone przez HP, na podstawie badań opublikowanych specyfikacji, cenników i arkuszy danych producentów drukarek i sprzedawców na dzień 02.03.2020. Udział w rynku szacowany na podstawie raportu IDC Quarterly Hardcopy Peripherals Tracker – Final Historical 2019Q3. Całkowity koszt posiadania w oparciu o MSRP drukarki, materiały eksploatacyjne w zestawie i zamienne materiały eksploatacyjne OEM o największej pojemności do drukowania 234 stron miesięcznie przez 4 lata. Miesięczna liczba stron na podstawie wewnętrznych szacunków HP. Szczegółowe informacje dostępne na stronie: keypointintelligence.com/HPNeverstopUS.
[6] W oparciu o HP LaserJet Pro M15 i HP LaserJet Pro MFP M28 ze standardowym czarnym wkładem HP 44A/48A z czarnym tonerem LaserJet o wydajności ISO 500 stron. Rzeczywista wydajność różni się znacznie w zależności od rodzaju drukowanych stron i innych czynników. Średnia na podstawie ISO/IEC 19752 i drukowania ciągłego. Szczegółowe informacje dostępne na stronie: http://www.hp.com/go/learnaboutsupplies.
[7] Zestawy HP do napełniania tonera kosztują znacznie mniej w porównaniu z innymi wkładami HP w danej klasie, oferując nawet 2,5-krotnie większą liczbą wydrukowanych stron: Na podstawie wewnętrznego porównania HP MSRP/[odpowiednika MRSP dla regionu EMEA] i kosztu strony w klasie HP LaserJet Pro M15 i HP LaserJet Pro MFP M28 ze standardowym czarnym wkładem HP 44A/48A z czarnym tonerem LaserJet, dane z marca 2020 r. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie: www.hp.com/go/learnaboutsupplies.
[8] Drukowanie, skanowanie i kopiowanie z dowolnego miejsca: wymaga pobrania aplikacji HP Smart. Szczegółowe informacje na temat lokalnych wymagań dotyczących drukowania mobilnego można znaleźć na stronie hp.com/go/mobileprinting. Niektóre funkcje / oprogramowanie są dostępne tylko w języku angielskim. Wymagany jest dostęp do Internetu. Funkcje faksu służą wyłącznie do wysyłania faksów i mogą wymagać dodatkowego zakupu. Szczegółowe informacje dostępne na stronie: hpsmart.com/mobile-fax.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764