logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HP oferuje firmom wygodne, bezpieczne i trwałe rozwiązania w zakresie druku

  PR 16.11.2022, przeczytano 347 razy
ilustracjastrzałka

Liczba przedsiębiorców i małych firm wchodzących na rynek w ciągu ostatniego roku znacząco wzrosła. Według U.S. Census Bureau, w 2021 roku zarejestrowano 5,4 miliona nowych firm, co oznacza wzrost o 23% w stosunku do roku poprzedniego[I]. Chcąc zachować konkurencyjność, właściciele wykorzystują nowe rozwiązania, modele pracy i technologie. HP Inc odpowiada na stale zmieniające się i rosnące potrzeby MŚP, wprowadzając nowy pakiet rozwiązań w zakresie druku, który ma pomóc właścicielom małych firm zmaksymalizować wydajność i dalej rozwijać swoją działalność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-oferuje-firmom-wygodne%2C-bezpieczne-i-trwale-rozwiazania-w-zakresie-druku,397999,artykul.html

Od teraz, wykorzystując pojedyncze konto Instant Ink, firmy automatycznie otrzymają materiały eksploatacyjne (atrament lub toner) dla wielu urządzeń, które mogą znajdować się w różnych pomieszczeniach, a nawet biurach. W połączeniu z zaawansowanymi funkcjami nowych drukarek z serii LaserJet Pro z HP+ (HP LaserJet Pro 4000 oraz HP LaserJet Pro 3000), subskrypcja Instant Ink może pomóc przedsiębiorcom zaoszczędzić czas i pieniądze, a co więcej ułatwia recykling wkładów oraz wspiera ochronę lasów na całym świecie.

- Właściciele małych i średnich firm często zarządzają każdym aspektem swojej działalności i choć drukowanie jest dla wielu z nich niezbędne w codziennej pracy, chcą, aby proces – od konfiguracji drukarki po zamawianie materiałów eksploatacyjnych i monitorowanie potencjalnych zagrożeń – był bezproblemowy – komentuje Michał Chęcielewski, Home Printing Solution Category Manager, HP Inc Polska. HP Instant Ink dla firm i nowe drukarki z serii LaserJet Pro z HP+, to intuicyjny system druku wymagający minimalnego zarządzania, dzięki czemu przedsiębiorcy mogą poświęcić czas i energię na rozwój swoich firm.

W odpowiedzi na potrzeby małych firm

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Morning Consult[II], dla ponad 80 procent małych firm drukowanie jest niezbędne do prowadzenia działalności. Jednocześnie 55 procent twierdzi, że nie ma czasu na zarządzanie tą technologią.

Jak tłumaczy jeden z ankietowanych przedsiębiorców: - Zarządzanie drukarkami to niezbyt efektywne wykorzystanie czasu i energii. Z kolei inny respondent podkreśla: - Wszystko staje się coraz bardziej zautomatyzowane. Być może podobny trend można zastosować również w przypadku drukarek. Dobrze by było, gdyby urządzenia mogły samodzielnie zamawiać tusz i toner.

Uczestnicy badania twierdzą, że potrzebują wielofunkcyjnej drukarki, która jest prosta w konfiguracji i łatwa w zarządzaniu, z automatycznymi przypomnieniami o poziomach tuszu czy tonera oraz możliwością bezproblemowego parowania z wieloma urządzeniami.

Najważniejsze cechy i zalety HP Instant Ink dla firm oraz nowych urządzeń LaserJet Pro z HP+

Zwiększona produktywność

  • Subskrypcja Instant Ink zadba o to, aby nigdy nie zabrakło tonera, gdy będzie najbardziej potrzebny[III].
  • Urządzenie HP LaserJet Pro z subskrypcją Instant Ink wykrywa, kiedy kończy się toner i automatycznie dostarcza kolejne egzemplarze bezpośrednio we wskazane miejsca, w odpowiednim czasie i w ramach skonsolidowanego systemu rozliczeń[IV].
  • Zbudowana z myślą o szybkości, seria HP LaserJet Pro 4000 zapewnia wysokiej jakości wydruki z prędkością 40 stron na minutę[V], natomiast seria HP LaserJet Pro 3000 – z prędkością 35 stron na minutę[VI].
  • Integracja z HP Smart App[VII] i chmurą umożliwia drukowanie z dowolnego miejsca, wysokonakładowe skanowanie i uproszczone przesyłanie dokumentów, co zapewnia większą produktywność, niezawodność oraz bezpieczeństwo druku biznesowego.
  • LaserJet Pro z HP+ posiada certyfikat ENERGY STAR[VIII] oraz wykorzystuje technologię HP Auto On/Off[IX].

Bezproblemowe zarządzanie

  • Oszczędność czasu dzięki HP+ Smart Admin Dashboard[X] zaprojektowanemu dla małych firm, umożliwiającemu zdalne konfigurowanie, monitorowanie użytkowania i kontrolowanie ustawień zabezpieczeń w wielu drukarkach HP znajdujących się w różnych lokalizacjach .
  • Konfiguracja oparta na chmurze, umożliwiająca zdalne i łatwe konfigurowanie oraz obsługę drukarek[XI].
  • Zdalne zabezpieczenia z automatycznym monitorowaniem dla wielu drukarek i lokalizacji.
  • Bezproblemowe łączenie się z drukarkami z dowolnego urządzenia i sieci.
  • Dedykowane wsparcie techniczne z dwuletnią rozszerzoną gwarancją.

Zaawansowane bezpieczeństwo

  • Monitorowanie zabezpieczeń w trybie 24/7 od momentu wyjęcia urządzenia z pudełka z HP Wolf Pro Security – wbudowanej i wstępnie skonfigurowanej usłudze, obejmującej błyskawiczne alerty Smart Security dotyczące potencjalnych zagrożeń bezpieczeństwa.
  • Zrównoważony wpływ
  • W Europie wkłady atramentowe i tonerowe HP można poddać recyklingowi w ramach programu HP Planet Partners[XII]. Co istotne, HP prowadzi recykling w ramach obiegu zamkniętego, dążąc do ograniczenia ilości nowowyprodukowanego plastiku.
  • W Polsce można z łatwością poddać recyklingowi wkłady atramentowe i tonerowe dzięki opcji przesyłki zwrotnej oraz opakowaniu dołączanemu do każdego zamówienia Instant Ink[XIII].
  • LaserJet Pro z HP+ wspiera inicjatywę Forest First co oznacza, że za każdą stronę wydrukowaną w okresie eksploatacji drukarki, HP wesprze działania na rzecz odbudowy, ochrony i odpowiedzialnego zarządzania lasami, współpracując z partnerami z organizacji pozarządowych, takich jak World Wildlife Fund.
  • HP pomaga przedsiębiorstwom rozwijać inicjatywy w zakresie zrównoważonego rozwoju także poprzez certyfikację Natural Capital Partners CarbonNeutral[XIV].

Dostępność

HP Instant Ink dla firm oraz urządzenia LaserJet Pro serii 3000 i 4000 z HP+ będą dostępne w Polsce od listopada 2022 r.

Źródło: HP Inc.

www.hp.pl

Dodatkowe informacje:

[I] Business Formations Statistics Report z marca 2022, opublikowany 13 kwietnia 2022 r.: https://www.census.gov/econ/bfs/index.html
[II] HP zleciło globalnej firmie badawczej Morning Consult przeprowadzenie niezależnych badań na ten temat. Zostało ono przeprowadzone w dniach 15-16 marca 2022 roku wśród próby n=500 właścicieli mikroprzedsiębiorstw (tych zatrudniających 50 pracowników lub mniej) w USA i Wielkiej Brytanii. Drugie badanie zostało przeprowadzone między 26 maja a 3 czerwca 2022 roku wśród próby n=250 właścicieli mikroprzedsiębiorstw (tych z 50 lub mniej pracownikami) na terenie Kanady.
[III] W oparciu o wykorzystanie planu, połączenie internetowe z kwalifikującą się drukarką HP, ważną kartę kredytową/debetową, adres e-mail oraz usługę dostawy w danym obszarze geograficznym.
[IV] Do uczestnictwa w programie wymagane jest bezpośrednie połączenie z Internetem. Dostęp do Internetu sprzedawany jest oddzielnie.
[V] Zmierzone przy użyciu normy ISO/IEC 24734 i nie obejmuje pierwszego zestawu dokumentów testowych. Więcej informacji można znaleźć na stronie hp.com/go/printerclaims. Dokładna prędkość zależy od konfiguracji systemu, aplikacji, sterownika i stopnia złożoności dokumentu.
[VI] Zmierzone przy użyciu normy ISO/IEC 24734 i nie obejmuje pierwszego zestawu dokumentów testowych. Więcej informacji można znaleźć na stronie hp.com/go/printerclaims. Dokładna prędkość zależy od konfiguracji systemu, aplikacji, sterownika i stopnia złożoności dokumentu.
[VII] Wymaga pobrania aplikacji HP Smart. Szczegółowe informacje na temat lokalnych wymagań dotyczących drukowania można znaleźć na stronie www.hp.com/go/mobileprinting. Niektóre funkcje/oprogramowanie
[VIII] Obliczenia HP na podstawie znormalizowanych danych ENERGY STAR® TEC porównujących drukarki HP LaserJet serii 200-500 w momencie wprowadzenia na rynek. Więcej informacji na stronie: hp.com/ecosmart
[IX] Możliwości technologii HP Auto On/Off zależą od drukarki i ustawień; mogą wymagać aktualizacji oprogramowania sprzętowego.
[X] Wymaga użycia Smart Admin Dashboard do skonfigurowania drukarki i wprowadzenia użytkowników.
[XI] Wymaga użycia Smart Admin Dashboard do skonfigurowania drukarki i wprowadzenia użytkowników.
[XII] Dostępność programu zmienia się. Zwrot, a także recykling oryginalnych wkładów HP jest obecnie dostępny w ponad sześćdziesięciu krajach, terytoriach i regionach Azji, Afryki, Europy oraz Ameryki Północnej i Południowej w ramach programu HP Planet Partners. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie hp.com/recycle.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764