logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HP otwiera Centrum Doskonałości Druku 3D i Produkcji Addytywnej

  PR 08.07.2019, przeczytano 1109 razy
ilustracjastrzałka

Zlokalizowany w Hiszpanii ośrodek ma być odpowiedzialny za rozwój oferty amerykańskiego producenta w obszarze cyfrowych technologii produkcji


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-otwiera-centrum-doskonalosci-druku-3d-i-produkcji-addytywnej,383143,artykul.html

W Barcelonie powstało Centrum Doskonałości Druku 3D i Produkcji Addytywnej firmy HP – największe na świecie i najbardziej zaawansowane centrum badań i rozwoju pracujące nad technologiami wspierającymi 4. rewolucję przemysłową.

Na powierzchni 14 000 metrów kwadratowych – mniej więcej trzech boisk piłkarskich – nad udoskonaleniem współczesnych procesów produkcyjnych pracować będą setki czołowych ekspertów w dziedzinie druku 3D, wytwarzania addytywnego, inżynierii systemowej, analizy danych, oprogramowania, materiałoznawstwa, projektowania czy aplikacji.

- Nowe Centrum Doskonałości Druku 3D i Wytwarzania Addytywnego jest jednym z największych i najbardziej zaawansowanych ośrodków badań i rozwoju na świecie. To miejsce urzeczywistnia misję HP, którą jest tworzenie rozwiązań pozwalających na transformację kluczowych obszarów produkcji poprzez zrównoważone innowacje. Udostępniając nasze zasoby, wieloletnie doświadczenie w dziedzinie druku 3D, a także poprzez współpracę z naszymi klientami i Partnerami, możemy mieć realny wpływ na rozwój technologii i umiejętności, upowszechniając korzyści wynikające z wytwarzania addytywnego. - Christoph Schell, Prezes ds. Druku 3D i Wytwarzania Addytywnego w HP Inc.

Centrum Doskonałości Druku 3D i Wytwarzania Addytywnego zaprojektowano z myślą o aktywnej współpracy między zespołami inżynieryjnymi i badawczo-rozwojowymi oraz klientami i Partnerami HP. Ośrodek tworzą interaktywne przestrzenie robocze, środowiska do wspólnego projektowania oraz flota najnowszych systemów HP do produkcji elementów plastikowych i metalowych. Wszystko po to, aby umożliwić szybsze tworzenie produktów i kompleksowych rozwiązań.

ilustracjastrzałka

W nowo powstałym Centrum liderzy tacy, jak BASF, GKN Metallurgy, Siemens czy Volkswagen oraz inne firmy z sektora motoryzacyjnego, przemysłowego, zdrowotnego i konsumenckiego, będą współpracować z HP nad kolejnymi innowacjami w dziedzinie druku 3D i wytwarzania addytywnego.

Centrum Doskonałości Druku 3D i Wytwarzania Addytywnego odzwierciedla idee promowane przez HP w obszarze ochrony środowiska naturalnego. W ramach działań proekologicznych zadaszenie ośrodka zostało pokryte panelami fotowoltaicznymi zapewniającymi 110 kW mocy, z kolei do celów irygacyjnych i sanitarnych odzyskiwana jest deszczówka. Dodatkowo optymalizacji poddano klimatyzację oraz wykorzystanie naturalnego oświetlenia, a także zastosowano przyjazne środowisku materiały budowlane w celu uzyskania certyfikatu LEED (Leadership in Energy and Environmental Design). Jest to element szerszej strategii firmy HP, jaką jest całkowite przejście na energię odnawialną w skali globalnej. Cel na 2025 rok to wykorzystanie alternatywnych źródeł w 60 procentach operacji.

ilustracjastrzałka

Centrum w Barcelonie uzupełnia istniejące ośrodki badań i rozwoju HP w Corvallis w Oregonie, Palo Alto i San Diego w Kaliforni, Vancouver w Waszyngtonie oraz Singapurze. W tym ostatnim HP niedawno nawiązało przełomową współpracę z Politechniką Nanyang (Nanyang Technological University) oraz Narodową Fundacją Badawczą Singapuru (Singapore National Research Foundation) w celu rozwoju takich obszarów jak druk 3D, sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe czy cyberbezpieczeństwo.

Źródło: HP Inc.

www.hp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764