logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HP prezentuje nowe drukarki wielkoformatowe HP Designjet Z6 oraz Z9+

  PR 13.07.2018, przeczytano 643 razy
ilustracjastrzałka

HP ponownie akcentuje swoją obecność na jednym z największych wydarzeń poświęconych fotografii w Europie. Fotofestiwal 2018 koncentruje się tym razem na relacji między człowiekiem, a naturą. Organizatorzy wydarzenia zaprosili do programu głównego artystów i kuratorów, którzy dokumentują świadomość ekologiczną i wyrażają ją w formie zdjęć. HP jako partner technologiczny wspiera Fotofestiwal 2018 swoją wiedzą w dziedzinie ochrony środowiska oraz unikatowymi rozwiązaniami między innymi dla fotografów i grafików, prezentując najnowsze urządzenia wielkoformatowe z linii HP DesignJest Z6 oraz Z9+. Wszystkie prace prezentowane podczas Fotofestiwalu zostały wydrukowane na HP DesignJet Z9. Jakość druku oferowana przez nowe modele jest bardzo wysoko ceniona przez ekspertów i profesjonalnych fotografów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-prezentuje-nowe-drukarki-wielkoformatowe-hp-designjet-z6-oraz-z9%2B,37246,artykul.html

Dzięki najnowszym drukarkom wielkoformatowym HP o wiele szybciej, łatwiej i wygodniej wydrukowaliśmy wystawę przygotowaną z myślą o tegorocznej edycji Fotofestiwalu. Najważniejsze jednak, że szybkość druku idzie w parze ze znacznie lepszą jakością, tak ważną gdy chcemy pokazać prace profesjonalistów, którym zależy, by ich wizja została idealnie przedstawiona również w już wydrukowanej wersji – powiedział Franek Ammer, członek zespołu kuratorskiego Fotofestiwalu

„Ludzka natura” i ochrona środowiska

Przygotowany w ramach tegorocznej edycji Fotofestiwalu program „Ludzka natura” składa się z wystaw indywidualnych i grupowych, tworzących narrację relacji człowieka i natury. Projekty Mathieu Asselina, Claudiusa Schulze, Mandy Barker, Anouk Kruithof pokazują najważniejsze współczesne problemy ekologiczne i pozwalają prześledzić skutki długotrwałej eksploatującej działalności człowieka. HP od dawna jest liderem w dziedzinie recyklingu. Firma produkuje nowe wkłady, łącząc materiały z produktów zwróconych przez klientów za pośrednictwem programu HP Planet Partners z innymi materiałami pokonsumenckimi.

HP kilka dni temu opublikowało raport 2017 Sustainable Impact Report, który podkreśla postępy, jakie firma poczyniła w kontekście ochrony środowiska i zdrowia, zmian klimatycznych, nierówności społecznych i nieodpowiedniego dostępu do wysokiej jakości edukacji. Dla przykładu, do 2017 roku HP wyprodukowało ponad 3,8 miliarda wkładów atramentowych i kaset z tonerem, wykorzystując ponad 99 ton materiałów pochodzących z recyklingu.

Szybka produkcja grafik wysokiej jakości i profesjonalnych zdjęć

Fotofestiwal to doskonała okazja by porozmawiać o najnowszych urządzeniach dla fotografów i grafików. Firma HP przedstawiła w Łodzi nową serię drukarek DesignJet Z Printer wyposażonych w innowacyjne technologie wielkoformatowe, które zapewniają lepszą jakość obrazu oraz efektywność produkcji, umożliwiając przygotowywanie wysokiej jakości grafik oraz wydruków technicznych.

Nowa seria drukarek HP DesignJet Z6 i Z9+ podnosi wydajność pracy, poprzez ścisłą integrację materiałów, sprzętu i oprogramowania. Do nowych modeli wprowadzono szereg zmian, w postaci chociażby zintegrowanego trymera pionowego czy wbudowanego spektrofotometru i1. Nowe drukarki oferują lepszą jakość druku przy wykorzystaniu mniejszej liczby materiałów eksploatacyjnych, co upraszcza zarządzanie i ogranicza koszty. W nowych drukarkach zastosowano te same głowice i tusze we wszystkich seriach Z6 i Z9. Wybrane modele są wyposażone w technologie umożliwiające szybką produkcję materiałów wysokiej jakości, np. profesjonalnych zdjęć. Przekłada się to na 2,5-krotnie szybszy druk[1] oraz postprodukcję szybszą o 20 proc.[2].

Drukarki HP DesignJet Z Printer, dostępne w formacie 24- i 44-calowym, zapewniają przewagę konkurencyjną dzięki najszybszym technologiom druku, jakie są dziś dostępne na rynku. Model HP DesignJet Z9+ jako pierwszy w branży oferuje opcję premium z wbudowanym odcinaniem pionowym. Co więcej, nowa technologia HP Pixel Control po raz pierwszy zarządza kolorem w naprawdę cyfrowy sposób, pomagając klientom wykorzystać nowe możliwości bogatego w barwy i dynamicznego druku.

Serię DesignJet Z6 zaprojektowano z myślą o twórcach i użytkownikach systemów informacji geograficznej (GIS), dostawcach usług druku oraz użytkownikach, którzy potrzebują prostego w użyciu rozwiązania do druku materiałów technicznych i graficznych wysokiej jakości, odpornych na wodę i blaknięcie. Nowa seria drukarek obsługuje nawet najbardziej skomplikowane pliki dzięki zaawansowanej architekturze przetwarzania oraz platformie Adobe PDF Print Engine.

Ceny i dostępność[3]:

  • Ceny nowych modeli rozpoczynają się od 2500 EUR (Z6)
  • Drukarki HP DesignJet Z6, Z6x10 i Z9+ są dostępne w Polsce od czerwca br.
  • 44-calowe modele HP DesignJet Z6 i Z9+ z podwójną rolką i opcjami premium dostępne będą w Polsce od lipca br.

Źródło: HP

www.hp.com

Dodatkowe informacje:

[1] Pionowy wyrównywacz i podwójne rolki dołączone tylko do 44-calowego modelu HP DesignJet Z9⁺dr PostScript® Printer with V-Trimmer. W wewnętrznych testach HP ograniczają czas postprocessingu nawet o 20 proc. w porównaniu z drukarkami HP DesignJet Z9⁺dr bez wbudowanego wyrównywacza pionowego.
[2] Na podstawie wewnętrznych testów HP. Druk szybszy nawet 2,5-krotnie w porównaniu z serią drukarek fotograficznych HP DesignJet Z3200. Szybkość może się różnić w zależności od trybu druku i typu nośnika.
[3] Ceny i dostępność mogą ulec zmianie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764