logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HP prezentuje technologię drukowania HP Latex na sztywnych podłożach

  PR 04.04.2018, przeczytano 1051 razy

Podczas targów ISA Sign Expo, HP Inc., zaprezentowało HP Latex Serię R -  pierwszą technologię lateksową HP, która umożliwia drukowanie na elastycznych oraz sztywnych materiałach za pomocą atramentu HP Latex.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-prezentuje-technologie-drukowania-hp-latex-na-sztywnych-podlozach,36028,artykul.html

HP Latex z serii R przenosi technologię lateksową do świata druku na podłożach  sztywnych, jest również pionierem w zakresie białych atramentów, dzięki wprowadzeniu atramentu HP Latex White.

Wyposażona w pojedynczy, sześciokolorowy zestaw tuszów, technologia HP Latex z serii R zapewnia niespotykaną jakość przy zachowaniu dużej prędkości i jest pierwszą, prawdziwie hybrydową technologią lateksową, która łączy renomowane elastyczne funkcje drukowania HP z drukiem na podłożach płaskich.

Seria HP Latex R zapewnia niezrównaną jakość druku na szerokiej gamie sztywnych podłoży, takich jak pianki, spienione PCV, tektury, tworzywa sztuczne, aluminium, drewno oraz szkło. W przeciwieństwie do technologii druku UV, która tworzy grubą warstwę atramentu całkowicie przykrywającą media oraz wymagającą czasu do wyschnięcia, atramenty lateksowe HP na bazie wody, zachowują wygląd i wykończenie mediów oraz zapewniają bezwonne wydruki, które są bezpieczne dla środowiska, zarówno podczas samego druku jak i późniejszej ekspozycji.

- Urządzenia HP Latex z serii R są godne uwagi dzięki ustanowieniu nowych standardów branżowych w zakresie jakości oraz możliwości druku. Dostawcy usług druku mogą tworzyć wspaniałe płaskie oraz elastyczne wydruki - powiedział Santi Morera, dyrektor globalny i Dyrektor Generalny, Dział Rozwiązań Graficznych, HP Inc. - Nasi klienci mogą rozszerzyć swoją ofertę o nowe, wysokowartościowe aplikacje, jednocześnie otwierając nowe kreatywne pomysły i koncepcje w branży Sign&Display, które zapewnią ich użytkownikom większą wartość.

Walcząc z jednym z najbardziej rozpowszechnionych ograniczeń w druku, tusz HP White Latex ma innowacyjny system, który zapewnia recyrkulacje białego atramentu - zarówno w systemie dostarczania go, jak i na głowicach drukujących w celu uniknięcia osiadania i segmentacji. Właśnie poprzez unikalny system przechowywania atramentu, który nieustannie i automatycznie miesza tusz, w nowej serii ploterów będziemy w stanie zminimalizować straty tuszu koniecznego na utrzymanie systemu w niezbędnej kondycji i czystości.

HP Latex R, będzie pierwszym urządzeniem, które pracować będzie w oparciu o innowacyjny atrament HP White Latex Ink - błyszczący, wysokiej jakości "prawdziwy biały", który nie żółknie po upływie czasu, jak ma to miejsce w przypadku tradycyjnego białego atramentu na bazie UV.

- Biały atrament stanowił stały problem dla branży. Tradycyjnie zużywa on większe i cięższe cząsteczki pigmentu, które często zatykają głowice drukujące lub nieprzezroczysta mieszanina zostaje oddzielona i osiada na dnie zbiornika atramentu. Do tej pory często konieczny był fizyczny wstrząs zbiornikami, ponieważ było to jedyne dostępne rozwiązanie - powiedział Thom Brown, główny diagnostyk w HP.

- Poprzez inwestycje HP w innowacje w zakresie chemii oraz inżynierii, rozwiązanie z atramentem białym w serii HP Latex R jest przełomem w branży.

Seria HP Latex R będzie dostępna w trzecim kwartale 2018 r., a debiut w branży będzie miał miejsce w maju podczas targów FESPA w Berlinie, Niemcy.

Źródło: Digiprint

www.digiprint.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764