logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HP Print AI - również dla dużego formatu

  PR 07.10.2024, przeczytano 278 razy
ilustracja

Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP Print AI zwiększa komfort drukowania zarówno w domu, jak i w pracy, otwierając przed użytkownikami nowe możliwości w zakresie kreatywności, produktywności i współpracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-print-ai---rowniez-dla-duzego-formatu,405992,artykul.html

  • HP prezentuje technologię HP Print AI, w tym inteligentne funkcje, które mają na celu usprawnić drukowanie, od konfiguracji po obsługę techniczną;
  • Nowa funkcja Perfect Output zapewni spójne i dokładne wydruki;
  • Większy dostęp do HP Scan AI Enhanced;
  • Premiera HP Build Workspace, nowego ekosystemu do współpracy w zakresie drukowania z obsługą sztucznej inteligencji dla branży projektowej i budowlanej.

Dzięki HP Print AI zmieniamy sposób drukowania, czyniąc go łatwiejszym i bardziej intuicyjnym” - powiedział Tuan Tran, HP President of Imaging, Printing, and Solutions w HP Inc. „Wprowadzenie rozwiązań AI w całym naszym portfolio sprawi, że drukowanie będzie jeszcze prostsze, zwiększy naszą kreatywność i przyspieszy pracę - przy jednoczesnym zapewnieniu ochrony i prywatności danych klientów. To nasz pierwszy krok w kierunku ustanowienia nowego standardu drukowania”.

Perfect Output - doskonałe rezultaty

Ponad połowa wydruków pochodzi z przeglądarek internetowych2. Najczęściej są to artykuły online, dokumenty podróży, przepisy kulinarne i poradniki. Drukowanie bezpośrednio z sieci wiąże się często z błędami w formatowaniu, pustymi polami, złym rozmiarem obrazów czy treścią przerywaną zaszytymi reklamami internetowymi. Dla wielu użytkowników jest to problematyczne 3.

Perfect Output, formatuje i reorganizuje zawartość stron tak, aby były dostosowane do potrzeb wydruku. Funkcja wykrywa niechciane treści, takie jak np. reklamy, drukując tylko właściwy tekst i obrazy, oszczędzając tym samym czas, papier i tusz.

Nieczytelny układ wydruku w przeglądarce internetowej przed użyciem HP Print AI

Przejrzyste, sformatowane opcje drukowania po użyciu HP Print AI

Ponad połowa użytkowników, którzy drukują arkusze kalkulacyjne zgłasza problemy z drukowaniem tego typu dokumentów4. Perfect Output samodzielnie przystosowuje arkusz kalkulacyjny do wydruku, sprawdza jego poprawność i nie dzieli tabel czy wykresów na strony.

Arkusz kalkulacyjny Excel przecina wiele stron bez HP Print AI

Arkusz kalkulacyjny i wykres sformatowane przy użyciu HP Print AI

Wsparcie krok po kroku

HP Print AI usprawnia także obsługę techniczną i dostosowuje ją do indywidualnych potrzeb klientów. Od momentu włączenia drukarki przez użytkownika, inteligentna technologia przewiduje jego potrzeby, przeprowadzając go przez każdy etap konfiguracji. HP Print AI zapamiętuje preferencje użytkowników i ich wcześniejsze pytania, dzięki czemu mogą otrzymać natychmiastowe wsparcie, kiedy tego potrzebują.

Indywidualne doświadczenia użytkownika

HP Print AI pozwala w prosty sposób przekształcać zdjęcia w kreatywne projekty. Używając prostych poleceń, dzięki HP Print AI można niestandardowo ułożyć zdjęcia, wykorzystać niestandardowe style i czcionki, tworząc spersonalizowane kartki okolicznościowe na każdą okazję. HP Print AI koryguje również błędy drukowania, automatycznie skalując obrazy i usuwając niechciane obiekty.

Gdy projekt jest gotowy, użytkownicy mogą zdecydować się na wydruk lub zapoznać się z wyselekcjonowaną listą partnerów, którzy oferują unikalne możliwości drukowania zdjęć, jak np. bony upominkowe do wydrukowania na kartce.

Możliwości na rynku komercyjnym

Firma HP ogłosiła, że rozszerza dostępność HP Scan AI Enhanced. To oparte na chmurze rozwiązanie wykorzystuje sztuczną inteligencję do automatycznego rozpoznawania rodzaju skanowanych dokumentów i wyodrębnia kluczowe informacje w oparciu o konkretne potrzeby biznesowe klienta. Ogranicza także konieczność ręcznego wprowadzania danych, oszczędzając czas i otymalizując koszty dla klientów z sektora enterprise i MŚP. Przykładowo, sieć sprzedawców detalicznych z 300 punktami we Włoszech zredukowała 80% kosztów pracy po wdrożeniu HP Scan AI Enhanced w swoim obiegu dostaw i inwentaryzacji 5.

HP Build Workspace umożliwia profesjonalistom z branży projektowej i budowlanej łatwe tworzenie wizualizacji terenu, a także ułatwia współpracę i automatyzację zadań, takich jak raporty terenowe. Dzięki temu zwiększa wydajność i usprawnia współpracę między specjalistami w dziedzinie architektury, inżynierii i budownictwa (AEC). Kluczowe funkcje, takie jak przechwytywanie obrazu terenu, wektoryzacja AI i ciągły feedback, umożliwiają specjalistom AEC usprawnienie przepływu pracy i optymalizację projektów. Centrum współpracy HP Build Workspace, umożliwia specjalistom AEC dostęp do projektów na komputerach stacjonarnych lub urządzeniach mobilnych.

Dostępność

  • HP Print AI jest już dostępna w wersji beta z funkcją Perfect Output dla wybranych klientów. W 2025 roku sukcesywnie będą wprowadzane kolejne funkcje.
  • HP Build Workspace jest już dostępny, a funkcje AI działają w wersji beta w Stanach Zjednoczonych i Europie, wkrótce w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Globalne wdrożenie przewidywane jest na wiosnę 2025 roku.
  • HP Scan AI Enhanced to usługa oprogramowania dostępna obecnie w Ameryce Północnej, większości Europy i Ameryki Łacińskiej oraz w niektórych częściach Azji.

Źródło: HP

hp.pl

Dodatkowe informacje:

1. W oparciu o wewnętrzną analizę HP dotyczącą inteligentnych rozwiązań spełniających kryteria sztucznej inteligencji, posiadających platformę druku i obejmujących zakres druku domowego, biurowego i wielkoformatowego, od września 2024 r.
2. Dane telemetryczne drukowania od Microsoft
3. -62 Net Promoter Score (NPS)
4. Badanie HP: Excel AI Print Add-In, lipiec 2024 r.
5. Na podstawie analizy zastosowań przez klientów HP, czerwiec 2023 r.
6. Raport McKinsey: Delivering on construction productivity is no longer optional, sierpień 2024 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus z nową odsłoną kampanii dla Mowi
Agencja mediowa Mediaplus realizuje dla klienta Mowi kampanię budującą świadomości marki i produktów Mowi Wrap, przekąsek na każdą okazję. Działania realizowane są online i offline we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube.
Ostatni odcinek słuchowiska mBanku – „Jazgot Historie” zamyka kolejny sezon popularnej serii kryminalnych opowieści o przebiegłych oszustwach finansowych. Nowa kampania to nie tylko edukacja na temat cyberbezpieczeństwa, ale również dowód na to, że kreatywnym podejściem może skutecznie dotrzeć do odbiorców.
Kolej przejść na TY. Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
Tyskie rusza z nową kampanią pod hasłem „Kolej przejść na TY”, która podkreśla, jak ważne są bliskie relacje i spotkania. Nowymi ambasadorami zostali Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski. Wraz z kampanią startuje konkurs, w którym do wygrania są zaproszenia na przejazd zimowym pociągiem Tyskie. Wyjątkowy pociąg — symbol budowania więzi — wyruszy z Tychów,...
Partner of Promotion to teraz The Partners
Z okazji 30 lat obecności na rynku agencja Partner o Promotion przeszła rebranding. Od listopada 2024 agencja PR #1 w Polsce działa pod nową marką – The Partners. Zaprezentowano także nową identyfikację wizualną, która obejmuje zmianę logo oraz strony internetowej.
Bosko: Lagardère Travel Retail z nową marką własną
Lagardère Travel Retail w Polsce wprowadza na rynek nową markę własną – BOSKO. Marka zaoferuje szerokie portfolio artykułów w kategoriach food i non-food, które będą dostępne wyłącznie w sklepach i restauracjach należących do sieci. Pierwsze produkty, napoje energetyczne, właśnie trafiły do sprzedaży.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764