logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HP rozbudowuje możliwości urządzeń serii R

  PR 06.04.2020, przeczytano 535 razy
ilustracja

Firma HP Inc. zaprezentowała zaktualizowaną ofertę drukarek HP Latex z serii R. Nowe funkcje i rozwiązania ułatwią firmom zajmującym się drukiem poligraficznym korzystanie z technologii HP Latex na hybrydowej platformie druku, umożliwiając jednocześnie uzyskanie wysokiej jakoś wydruków na różnych typach materiałów, przy użyciu atramentów lateksowych HP.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-rozbudowuje-mozliwosci-urzadzen-serii-r,386429,artykul.html

Seria HP Latex R Series ożywia świat druku wraz z innowacyjnym, „prawdziwie białym”, błyszczącym atramentem HP White Latex, który w przeciwieństwie do tradycyjnego białego atramentu UV nie żółknie z czasem.

Odświeżone portfolio obejmuje również nowy podstawowy model HP Latex R1000, dostępny w atrakcyjnej cenie.  

Ulepszenia obejmują przede wszystkim oprogramowanie i zapewniają rozszerzone możliwości zarządzania kolejkami (queue management) oraz automatyczne aktualizacje. Wprowadzają jednocześnie, wpływające na poprawę wydajności, zoptymalizowane ładowanie i obsługę wielo-arkuszowych nośników. Wspomniane aktualizacje będą dostępne również dla obecnych użytkowników urządzeń serii R.

Nowa seria R pomoże przedsiębiorcom rozwijać swoje oferty, np. w postaci drukowanych na zamówienie opakowań tymczasowych, opakowań tekturowych typu POP, czy opcji termoformowania. Gwarantuje również lepszą szczegółowość i nasycenie barw obrazu na kartonie oraz wydłużenie żywotności atramentu HP Latex podczas produkcji termoformowanych części do drukarek.

- Dzięki nowym drukarkom z serii HP Latex R 2020 specjaliści od  druku wielkoformatowego doświadczą zupełnie nowego poziomu wydajności. Będą mogli również rozszerzyć swoją działalność o coraz popularniejsze zastosowania, takie jak specjalne opakowania tymczasowe czy termoformowanie, w których technologia atramentów HP Latex gwarantuje najwyższą jakość - tłumaczy Guayente Sanmartin, dyrektor generalna, HP Large Format Graphics Business, HP Inc.

Nowe portfolio urządzeń z serii R

Drukarki HP Latex R zapewniają producentom absolutną wszechstronność, w ramach jednej technologii, która pozwala na uzyskanie tego samego efektu zarówno na sztywnych, jak i elastycznych powierzchniach. Pojedynczy zestaw atramentów obejmuje gamę wkładów HP Latex z niezwykle nasyconymi kolorami oraz „najjaśniejszą” biel na rynku. Atrament HP Latex White jako pierwszy w branży korzysta z innowacyjnego systemu, który recyrkuluje biały atrament, aby uniknąć powstawania osadu.

W skład odświeżonej oferty urządzeń z serii R wchodzą:

  • Drukarka HP Latex R2000 Plus zapewniająca najwyższą pojemność i wydajność, podawanie materiałów, rolkę lub arkusz do konfiguracji o szerokości do 2,5 metra, drukowanie dzięki pojemnym zbiornikom o pojemności 5 litrów i funkcją drukowania białym atramentem.
  • Drukarka HP Latex R1000 Plus obsługująca arkusze o szerokości do 1,64 metra, konfigurowana z podajnikiem rolowym lub arkuszowym ze zbiornikami 3-litrowymi oraz funkcją drukowania białym atramentem.
  • Drukarka HP Latex R1000, czyli podstawowe rozwiązanie dostępne w atrakcyjnej cenie, obsługujące  nośniki o szerokości do 1,64 m, z konfiguracją podawania arkuszy – podawanie z podajnikiem dostępne jako wyposażenie dodatkowe – z 3-litrowymi zbiornikami oraz funkcją drukowania białym atramentem.

Seria R może pracować na różnorodnych podłożach sztywnych, takich jak płyta piankowa, spieniony PCW, tektura falista, akryl, poliwęglan, tektura lita, płyta o strukturze plastra miodu, aluminiowy panel kompozytowy czy drewno. Urządzenia obsługują również materiały rolowe takie jak baner PCV, samoprzylepny winyl, papier powlekany, polipropylen, polistyren, poliwęglan, poliester, tekstylia oraz płótno.

Źródło: HP Inc.

www.hp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Ignaczak dołącza do zespołu Communications Publicis Groupe
Joanna Ignaczak, dotychczas Senior PR Manager w Agencji MSL, dołączyła do zespołu Communications Publicis Groupe, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.  
Kaufland z kampanią w rytmie disco
Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco podkreśla szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach detalisty.
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki...
Business Accessibility Forum (BAF) to inicjatywa partnerska Fundacji Widzialni, Allegro, Microsoft Polska, Orange Polska i Santander Bank Polska. Forum będzie płaszczyzną do dyskusji i wymiany doświadczeń, aby lepiej odpowiedzieć na zobowiązania wynikające z Europejskiego Aktu o Dostępności.
IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764