logo
WIADOMOŚCI

HP Sprocket – mobilny gadżet do drukowania zdjęć

Mateusz Zawiślak  PR 06.12.2017, przeczytano 170 razy
ilustracjastrzałka

Sprocket to nowy gadżet od HP wielkości dłoni, drukujący zdjęcia o wymiarach 5 x 7,6 cm, nie wykorzystując do tego atramentu. Fotografie, które drukowane są na specjalnym papierze HP ZINK Photo Paper można personalizować w intuicyjnej i łatwej w obsłudze aplikacji HP Sprocket App.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-sprocket-–-mobilny-gadzet-do-drukowania-zdjec,34740,artykul.html

Firma HP wprowadziła na polski rynek mobilną drukarkę fotograficzną HP Sprocket, która dzięki swoim kompaktowym wymiarom zmieści się w każdej kieszeni. Od teraz zdjęcia nie muszą istnieć wyłącznie w postaci elektronicznej, w pamięci mobilnych urządzeń czy w serwisach społecznościowych. Niewielkie i poręczne urządzenie HP pozwala użytkownikom drukować kolorowe zdjęcia praktycznie w każdym miejscu.

HP Sprocket, dzięki technologii ZINK Zero stosowanej również w aparatach, drukuje odporne na zachlapania, jasne i żywe kolorystycznie zdjęcia o wymiarach 5 x 7,6 cm, bez wykorzystania atramentu.

Firma HP przygotowała ponadto darmową aplikację mobilną HP Sprocket App, która pozwala upiększyć i spersonalizować fotografie jeszcze przed wydrukiem. Dzięki możliwości przypisania do aplikacji kont z serwisów społecznościowych (Instagram, Facebook, Google) edycji można poddać zdjęcia zarówno z pamięci wewnętrznej smartfona, jak i te, które wcześniej udostępniono w social media. Dzięki rozbudowanym możliwościom HP Sprocket App w pełne kolorów wydruki, a jednocześnie naklejki, które będą pamiątka np. po wakacyjnym wyjeździe czy spotkaniu ze znajomymi, można przeobrazić nawet najzwyklejsze zdjęcia.

Podczas edycji można skorzystać między innymi z dodatkowych filtrów, ramek, emotikonów, stworzyć ze zdjęć mozaikę i upiększyć fotografię swoimi własnymi rysunkami. Efektów jest znacznie więcej, a końcowy wygląd zdjęcia będzie zależeć tylko i wyłącznie od fantazji i kreatywności użytkownika. Aplikacja HP Sprocket App posiada również wbudowaną Fotobudkę, Skrzynkę odbiorczą, w której użytkownik znajdzie ciekawe porady i inspiracje oraz możliwość kolejkowania zdjęć gotowych do wydruku.

Najciekawsze funkcje HP Sprocket:

  • Gadżet można zabrać praktycznie wszędzie, a dzięki obsłudze Bluetooth® oraz aplikacji HP Sprocket App dla systemów iOS lub Android użytkownik i wszyscy jego przyjaciele mogą połączyć się z nią ze swoich smartfonów i tabletów, aby dowolnie modyfikować, a później drukować zdjęcia.
  • Sprocket drukuje zdjęciach o wymiarach 5 x 7,6 cm, które są odporne na rozmazywanie, wilgoć i rozdzieranie. Wydrukowane zdjęcia dzięki specjalnemu papierowi HP ZINK Photo Paper są jednocześnie naklejkami, którymi można np. udekorować torbę czy laptopa.
  • Technologia Zero Ink sprawia, że za drukowanie odpowiadają podgrzewane kryształy barwników, Sprocket nie wykorzystuje klasycznego atramentu.


Urządzenie HP Sprocket w kolorze białym ze złotymi wstawkami lub czarnym ze srebrnymi akcentami, dostępne jest za 599 zł w komplecie z 10 arkuszami papieru HP ZINK Photo Paper. Paczka papieru HP ZINK Photo Paper (20 arkuszy) kosztuje 39.9 zł.

Aplikację HP Smart App można pobrać bezpłatnie z marketów App Store lub Google Play.

Źródło: HP

www.hp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 140 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone