logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HP Sprocket – mobilny gadżet do drukowania zdjęć

  PR 06.12.2017, przeczytano 506 razy
ilustracjastrzałka

Sprocket to nowy gadżet od HP wielkości dłoni, drukujący zdjęcia o wymiarach 5 x 7,6 cm, nie wykorzystując do tego atramentu. Fotografie, które drukowane są na specjalnym papierze HP ZINK Photo Paper można personalizować w intuicyjnej i łatwej w obsłudze aplikacji HP Sprocket App.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-sprocket-%E2%80%93-mobilny-gadzet-do-drukowania-zdjec,34740,artykul.html

Firma HP wprowadziła na polski rynek mobilną drukarkę fotograficzną HP Sprocket, która dzięki swoim kompaktowym wymiarom zmieści się w każdej kieszeni. Od teraz zdjęcia nie muszą istnieć wyłącznie w postaci elektronicznej, w pamięci mobilnych urządzeń czy w serwisach społecznościowych. Niewielkie i poręczne urządzenie HP pozwala użytkownikom drukować kolorowe zdjęcia praktycznie w każdym miejscu.

HP Sprocket, dzięki technologii ZINK Zero stosowanej również w aparatach, drukuje odporne na zachlapania, jasne i żywe kolorystycznie zdjęcia o wymiarach 5 x 7,6 cm, bez wykorzystania atramentu.

Firma HP przygotowała ponadto darmową aplikację mobilną HP Sprocket App, która pozwala upiększyć i spersonalizować fotografie jeszcze przed wydrukiem. Dzięki możliwości przypisania do aplikacji kont z serwisów społecznościowych (Instagram, Facebook, Google) edycji można poddać zdjęcia zarówno z pamięci wewnętrznej smartfona, jak i te, które wcześniej udostępniono w social media. Dzięki rozbudowanym możliwościom HP Sprocket App w pełne kolorów wydruki, a jednocześnie naklejki, które będą pamiątka np. po wakacyjnym wyjeździe czy spotkaniu ze znajomymi, można przeobrazić nawet najzwyklejsze zdjęcia.

Podczas edycji można skorzystać między innymi z dodatkowych filtrów, ramek, emotikonów, stworzyć ze zdjęć mozaikę i upiększyć fotografię swoimi własnymi rysunkami. Efektów jest znacznie więcej, a końcowy wygląd zdjęcia będzie zależeć tylko i wyłącznie od fantazji i kreatywności użytkownika. Aplikacja HP Sprocket App posiada również wbudowaną Fotobudkę, Skrzynkę odbiorczą, w której użytkownik znajdzie ciekawe porady i inspiracje oraz możliwość kolejkowania zdjęć gotowych do wydruku.

Najciekawsze funkcje HP Sprocket:

  • Gadżet można zabrać praktycznie wszędzie, a dzięki obsłudze Bluetooth® oraz aplikacji HP Sprocket App dla systemów iOS lub Android użytkownik i wszyscy jego przyjaciele mogą połączyć się z nią ze swoich smartfonów i tabletów, aby dowolnie modyfikować, a później drukować zdjęcia.
  • Sprocket drukuje zdjęciach o wymiarach 5 x 7,6 cm, które są odporne na rozmazywanie, wilgoć i rozdzieranie. Wydrukowane zdjęcia dzięki specjalnemu papierowi HP ZINK Photo Paper są jednocześnie naklejkami, którymi można np. udekorować torbę czy laptopa.
  • Technologia Zero Ink sprawia, że za drukowanie odpowiadają podgrzewane kryształy barwników, Sprocket nie wykorzystuje klasycznego atramentu.


Urządzenie HP Sprocket w kolorze białym ze złotymi wstawkami lub czarnym ze srebrnymi akcentami, dostępne jest za 599 zł w komplecie z 10 arkuszami papieru HP ZINK Photo Paper. Paczka papieru HP ZINK Photo Paper (20 arkuszy) kosztuje 39.9 zł.

Aplikację HP Smart App można pobrać bezpłatnie z marketów App Store lub Google Play.

Źródło: HP

www.hp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764