logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

HP wprowadza na rynek wszechstronną drukarkę domową Envy Inspire

  PR 27.01.2022, przeczytano 418 razy
ilustracjastrzałka

Firma HP zaprezentowała urządzenie HP ENVY Inspire z HP+. Prawie 86 % rodzin używa drukarki do zarządzania codziennym życiem[4] – nowe urządzenie HP zaprojektowano tak, aby sprostać ich zmieniającym się potrzebom, gdy pracują lub uczą się.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hp-wprowadza-na-rynek-wszechstronna-drukarke-domowa-envy-inspire,394554,artykul.html

Drukarka ENVY Inspire to odpowiedź na potrzeby naszej nowej normalności, ponieważ zespół, który ją opracował, zrobił to pracując zdalnie w czasie pandemii – powiedział Xavier Garcia, Global Head, Print Hardware Systems, HP Inc. Urządzenie łączy nasze najlepsze produkty, atramenty fotograficzne i usługi – w połączeniu z inteligentnym systemem druku HP+, aplikacją HP Smart App[5] oraz programem subskrypcji atramentu Instant Ink – zapewniając rodzinom najbardziej wszechstronny system druku domowego.

Poza pracą i nauką, ENVY Inspire może również pomóc rodzinom zachować najbardziej cenne chwile. Wszystko to dzięki nowym funkcjom drukowania zdjęć HP, takim jak: niestandardowy druk dwustronny, automatyczne dodawanie daty i lokalizacji[3] oraz wierne odwzorowanie kolorów, w proporcjach obrazu takich jak panorama i formatach przyjaznych dla mediów społecznościowych. Użytkownicy mogą również wybierać z szerokiej gamy szablonów dostępnych w aplikacji HP Smart App, aby tworzyć kartki okolicznościowe, pamiątki i wiele więcej[8]. Idealny dla 72% rodzin, które planują wydać więcej na podróże w 2022 roku niż w ciągu ostatnich pięciu lat, aby nadrobić stracony czas.[9]

Kluczowe cechy HP ENVY Inspire:

Wyposażona w HP+, aby zapewnić inteligentny i wygodny system drukowania[10]

  • INTELIGENTNA DRUKARKA – Drukowanie z dowolnego miejsca: Każdy może bezpiecznie uzyskać dostęp do drukarki, wysyłać i przechowywać pliki, a także drukować z domu lub praktycznie z każdego miejsca za pomocą dowolnego preferowanego urządzenia, dzięki aplikacji HP Smart App[8,11].
  • INTELIGENTNA SUBSKRYPCJA DRUKU – Nigdy nie zabraknie tuszu lub atramentu: Rodziny mogą zaoszczędzić nawet do 70 % na atramencie[12,13]12,13. Osoby, które wybiorą opcję HP+, otrzymają 6 miesięcy usługi Instant Ink oraz 1 dodatkowy rok gwarancji HP, przy korzystaniu z oryginalnych atramentów HP.
  • APLIKACJA HP SMART – Dodatkowe funkcje: HP+ pozwala w pełni wykorzystać możliwości aplikacji HP Smart App. Od pracy w domu do odrabiania lekcji, aplikacja HP Smart pomaga skanować książki, rachunki oraz przechowywać edytowalne, łatwe do przeszukiwania pliki[8].
  • INTELIGENTNE USŁUGI CHRONIĄCE PLANETĘ – Drukowanie z myślą o celu: Za każdą stronę wydrukowaną za pomocą HP+, HP chroni lub sadzi nowe lasy[14].

Nowe funkcje przyjazne dla życia hybrydowego

  • Wyposażona w „tryb cichy" dla tych, którzy pracują, uczą się i tworzą w domu.
  • Pierwsza drukarka HP z certyfikatem Works With Chromebook, pomagająca rodzinom
  • w drukowaniu rzeczy potrzebnych do szkoły, pracy i zabawy[15].
  • Zawiera nowy sterownik Smart Driver, automatycznie przekierowujący zadania drukowania niezależnie od połączenia z siecią WiFi lub VPN.

Nowoczesne wzornictwo pasujące do domu każdej rodziny

  • Przemyślana i zrównoważona konstrukcja, w neutralnych kolorach, pasująca do różnorodnych pomieszczeń, wykonana w ponad 45% z plastiku pochodzącego z recyklingu.

Ceny i dostępność:

  • Drukarka HP ENVY Inspire 7220e będzie dostępna od lutego br. w cenie od 649 zł.
  • Drukarka HP ENVY Inspire 7920e będzie dostępna od lutego br. w cenie od 749 zł.

Najważniejsze informacje:

  • Nowa ENVY Inspire to najbardziej wszechstronna drukarka domowa, jaką kiedykolwiek stworzyło HP
  • Wyposażona w HP+, inteligentny system druku[1], zapewniający 6 miesięcy usługi Instant Ink i 1 dodatkowy rok gwarancji[2]
  • Pierwsze w swoim rodzaju funkcje drukowania zdjęć HP z niestandardowym drukiem dwustronnym i szablonami, które umożliwiają przekształcanie zdjęć w prezenty, karty, pamiątki, itp.[3]
  • Zbudowana z myślą o zrównoważonym rozwoju; wykonana w ponad 45% z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu

Źródło: HP Inc Polska

www.hp.pl

Dodatkowe informacje:

1. W porównaniu z większością konkurencyjnych w tej klasie, sieciowych atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych z kasetami A4 <488 USD i <300 EUR, monochromatycznych drukarek laserowych <149 USD i <150 EUR oraz urządzeń wielofunkcyjnych <199 USD i <210 EUR. System drukowania zdefiniowany jako drukarka OEM używana wyłącznie z wkładami OEM tej samej marki. Kryteria dla inteligentnego systemu druku obejmują określone funkcje odporności na zakłócenia połączenia Wi-Fi i funkcje zabezpieczeń, możliwości połączenia z chmurą, funkcje i skalę usług subskrypcji materiałów eksploatacyjnych oraz funkcjonalność aplikacji do drukowania OEM. Badanie Keypoint Intelligence z kwietnia 2021 r. na zlecenie HP, na podstawie badań informacji opublikowanych przez producentów OEM, dostępnych publicznie na dzień 3/24/2021 r. Udział w rynku według raportu IDC Q4 2020 Quarterly Hardcopy Peripherals Tracker - Final Historical dla Ameryki Północnej i EMEA. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie www.keypointintelligence.com/HPPlusSmartest.
2. Wymagane jest zarejestrowanie się w usłudze Instant Ink. Usługa Instant Ink nie jest dostępna we wszystkich krajach. Podlega miesięcznemu limitowi stron w ramach wybranego planu. Należy zakończyć rejestrację usługi Instant Ink w ciągu 7 dni od skonfigurowania drukarki za pomocą zalecanego przez HP procesu konfiguracji, zgodnie z instrukcjami dostarczonymi z drukarką. Jeśli usługa nie zostanie anulowana w okresie promocyjnym online na stronie www.hpinstantink.com, karta kredytowa/debetowa zostanie obciążona miesięczną opłatą za usługę, w oparciu o wybrany plan, plus podatek i ewentualne opłaty za przekroczenie limitu. Klient zostanie obciążony wszelkimi opłatami za przekroczenie limitu i obowiązującymi podatkami na koniec każdego miesiąca w okresie promocyjnym. W okresie obowiązywania oferty uwzględnione jest korzystanie z pojemnika z tuszem lub tonerem. Jedna oferta możliwa do zrealizowania na jedną drukarkę. Oferta obejmująca miesiące z Instant Ink może ulec zmianie po 30.04.2022. Oferta nie może być wymieniona na gotówkę. Oferta konfiguracji może być łączona z innymi ofertami; szczegółowe informacje znajdują się
w warunkach innej promocji. Wymaga ważnej karty kredytowej/debetowej, adresu e-mail i połączenia internetowego z drukarką. Zobacz dodatkowe informacje o ofercie dostępne podczas procesu rejestracji online. Szczegółowe informacje na temat usługi można znaleźć na stronie www.hpinstantink.com.
3. W porównaniu z obecnymi drukarkami HP dla użytkowników domowych.
4. Źródło: Raport badawczy ENVY Inspire 2021-03.
5. W porównaniu z aplikacjami do drukowania OEM dla większości najlepiej sprzedających się, sieciowych drukarek atramentowych/laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych dla domu i biura, w cenie ≤450 USD. Udział w rynku według danych IDC Quarterly Hardcopy Peripherals Tracker - Final Hisorical CYQ4 2020. Twierdzenie oparte na badaniach aplikacji do drukowania producentów drukarek, testach praktycznych i badaniach przeprowadzonych przez Keypoint Intelligence na zlecenie HP. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie: keypointintelligence.com/HPSmartApp.
6. W przypadku drukowania za pośrednictwem aplikacji HP Smart z urządzenia mobilnego obsługującego gamę kolorów DCI-P3.
7. Wymaga drukowania za pomocą aplikacji HP Smart z telefonu komórkowego.
8. Wymaga pobrania aplikacji HP Smart. Szczegółowe informacje na temat lokalnych wymagań dotyczących drukowania można znaleźć na stronie www.hp.com/go/mobileprinting. Niektóre funkcje/oprogramowanie są dostępne tylko w języku angielskim i różnią się między aplikacjami desktopowymi i mobilnymi. Może być wymagana subskrypcja; subskrypcja może nie być dostępna we wszystkich krajach. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie www.hpsmart.com. Wymagany dostęp do Internetu, który należy zakupić oddzielnie. Do pełnego działania wymagane jest konto HP. Lista obsługiwanych systemów operacyjnych dostępna w sklepach
z aplikacjami. Funkcje faksu służą wyłącznie do wysyłania faksów. Po 2 latach, aby kontynuować korzystanie z zaawansowanych funkcji w ramach HP Smart Advance, należy uiszczać miesięczną opłatę. Aplikacja HP Smart Advance nie jest dostępna we wszystkich krajach. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.hpsmart.com.
9. Globalna ankieta konsumencka Flywire “Set to Soar: How Consumer Travel Plans Signal a Tourism Boom”.
10. Wymaga aktywacji HP+ podczas konfiguracji i rejestracji usługi Instant Ink. Po 6 miesiącach opłata miesięczna będzie naliczana automatycznie, chyba że zostanie anulowana.
11. Wykorzystanie technologii w systemie HP+ i porównanie ze standardowymi drukarkami konsumenckimi HP bez HP+. Drukarki HP+ są gotowe na potrzeby użytkowników dzięki ulepszonej łączności z wykorzystaniem technologii Smart Driver i Print/Scan Doctor, są bezpieczniejsze dzięki technologii Smart Security, bardziej wydajne dzięki funkcjom HP Smart Advance dostępnym przez 2 lata, a także bardziej zrównoważone dzięki funkcji drukowania Forest First i drukowaniu z zerowym wylesianiem netto.
12. W oparciu o wykorzystanie planu, połączenie internetowe z kwalifikującą się drukarką HP, ważną kartę kredytową/debetową, adres
e-mail oraz usługę dostawy na danym obszarze geograficznym.
13. W oparciu o miesięczny koszt subskrypcji planów HP Instant Ink na 700 stron bez zakupu dodatkowych zestawów stron w porównaniu z kosztem wydruku strony zgodnej z normą ISO/IEC 24711 w większości kolorowych drukarek atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych klasy A4 z tradycyjnymi wkładami atramentowymi przy użyciu oryginalnych wkładów o standardowej pojemności wycenionych dla: Australii <299 AUD; Nowej Zelandii <349 NZD; Kanady <=399 CAD i Stanów Zjednoczonych <399 USD. Ceny
z wyprzedaży nie są brane pod uwagę w tym badaniu. Drukarki HP Ink Advantage nie zostały uwzględnione ze względu na niestandardowy model sprzętu i materiałów eksploatacyjnych. Badanie Buyers Lab z lipca 2020 r. przeprowadzone na zlecenie HP,
w oparciu o publicznie dostępne informacje na dzień 1 czerwca 2020 r. Drukarki wybrane według udziału w rynku w badaniu IDC Quarterly Hardcopy Peripherals Tracker - Final Historical 2020Q1. Szczegółowe informacje: www.keypointintelligence.com/HPInstantInk".
14. HP współpracuje z takimi partnerami, jak WWF i Arbor Day Foundation w zakresie zarządzania, odnawiania i ochrony lasów w wielu krajach na całym świecie. Dzięki HP+ każdy wydruk - niezależnie od marki papieru - jest uwzględniany w ramach programu HP Forest Positive Framework w celu przeciwdziałania ryzyku wylesiania. Papier marki HP jest pozyskiwany wyłącznie z certyfikowanych lasów zarządzanych w sposób odpowiedzialny lub z materiałów pochodzących z recyklingu. W przypadku innych marek papieru, HP inwestuje w projekty odnowy i ochrony lasów oraz zarządzania nimi w kluczowych regionach w stopniu wystarczającym do zrównoważenia zużycia papieru używanego przez klientów HP+, który mógł nie pochodzić z odpowiedzialnego źródła. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę www.hp.com/forestfirst.
15. Ten produkt działa z urządzeniami obsługującymi najnowszą wersję systemu operacyjnego Chrome i uzyskał certyfikat zgodności ze standardami Google. Firma Google nie ponosi odpowiedzialności za działanie tego produktu ani za jego zgodność z wymogami bezpieczeństwa. Chromebook i plakietka Works With Chromebook są znakami towarowymi firmy Google LLC.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany na stanowisku dyrektora działu Exchange w Mindshare Polska
Aleksandra Kosowska awansowała w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska. Ekspertka objęła stanowisko Deputy Director w dziale Exchange.
Dentsu Creative dla Carlsberg Polska – nowa kampania Sound Masters dla marki Garage skierowana do muzyków
Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.
Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię ReWisła
Nadwiślańskie bulwary i warszawskie plaże – ulubione miejsca spacerów, spotkań i wypoczynku. Startuje kampania edukacyjna reWisła, która zachęca do tworzenia wspólnej przestrzeni w świadomy sposób i odkrywania historii warszawskiego Urzecza.
„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki
Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.
Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie nadawcy i domów mediowych. Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content commerce. Zarządza transformacją procesów w ramach obszaru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764